Tussi Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Nå ser det virkelig bra ut, helt nydelig Sørloth!!!! 1
Tussi Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Det er hodeball, ikke fotball dette her 1 1
Baranladion Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Tussi skrev (1 minutt siden): Det er hodeball, ikke fotball dette her Kan skåre med knehasene for alt jeg bryr meg, dette blir VM!!! For et lag, lurer på hva som ble sagt i pausepraten! 2
Tussi Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Baranladion skrev (Akkurat nå): Kan skåre med knehasene for alt jeg bryr meg, dette blir VM!!! For et lag, lurer på hva som ble sagt i pausepraten! Vil tippe Solbakken var ganske pissed, men han sa åpenbart noe som funka 1
:utakt Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Tussi skrev (Akkurat nå): Vil tippe Solbakken var ganske pissed, men han sa åpenbart noe som funka Du har sett den videoen der han er sinna i Ham-Kam garderoben? Vanskelig å holde seg alvorlig. 😅 Tenk at vi skal til VM igjen. Og der satt den igjen. ❤️ 4-0 1
Tussi Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden :utakt skrev (Akkurat nå): Du har sett den videoen der han er sinna i Ham-Kam garderoben? Vanskelig å holde seg alvorlig. 😅 Tenk at vi skal til VM igjen. Og der satt den igjen. ❤️ 4-0 Nei, men jeg er hamkamfan, og de kan virkelig drite seg innimellom, så jeg kan tenke meg det 1
:utakt Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Tussi skrev (Akkurat nå): Nei, men jeg er hamkamfan, og de kan virkelig drite seg innimellom, så jeg kan tenke meg det Hørtes ut som en sint smurf. 1
Noxhaven Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden (endret) Skjer med å stoppe opp og ikke jobbe hjem når vi ikke får straffe? Virker bare som latskap. Endret 30 minutter siden av Noxhaven
Tussi Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Det neste spørsmplet er, hvor mange mål foran er vi når vi møter Italia søndag. Håper Moldova har en god dag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå