AtterEnBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) LuxFerre skrev (3 timer siden): Nå som Antichrist er inn igjen med Peter Thiel som er en stor økonomisk bidragsyter til Trump og JD Vance. Hans syn på Antichrist er miljøvernere spesielt Greta Thunberg og de som ønsker regulering av AI. Peter Thiel er kroneksempelet på hvorfor milliardærer aldri burde ha eksistert. Og langt fra den eneste. Hvor patetisk og ynkelig taper må man egentlig være for å konstantere at å være sinna på Greta Thunberg o.l. er å kjempe den gode kampen som avgjør sivilisasjonens og menneskehetens skjebne? Og imens har korallrevene ved Australia desverre fått en sannsynlig dødsdom. Noe som vil få gudene vet hvilke konsekvenser. Hvis bare noen hadde advart oss, ikke sant? Endret 4 timer siden av AtterEnBruker 4 1
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden LuxFerre skrev (4 timer siden): Nå som Antichrist er inn igjen med Peter Thiel som er en stor økonomisk bidragsyter til Trump og JD Vance. Hans syn på Antichrist er miljøvernere spesielt Greta Thunberg og de som ønsker regulering av AI. Peter Thiel and the Antichrist Han har i det siste også blitt parodiert på South Park. Jeg er ikke en som tror på Antichrist men blant Kristine så er det mange som ser han som "Guds utvalgte" eller Antichrist. De to videoene under er fra en som er besatt av Trump som Antichrist. Han syn på Antichrist var mye mer interessant å høre på enn Peter Thiel syn på Antichrist og jeg vil si at Trump skremmer meg mye mer enn Greta Thunberg. Første Video er to år gammel men jeg trodde den var ny "15 Bible Verses Identifying Trump as the Antichrist". Andre Video "He Is the 'Messiah" er ny der Trump nå blir hyllet som King Cyrus i Israel omtalt tidelig i den gamle videoen. Dette blir omtalt i den første videoen som noe Trump vil gjøre i fremtiden. In newly released deposition video, Trump said he saved the world from 'nuclear holocaust' Jeg så den første videoen, ganske skremmende, selv om mange har blitt spådd å være antikrist. En må være våken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå