Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mbappe09 skrev (25 minutter siden):

Tror det er en misforståelse at det var svarte soldater i den amerikanske hæren på den tiden. Da, som nå, så er det liten tvil om at amerikanske soldater ser ut som denne karen:

image.jpeg.3fcfc64a1c10f0545b37647f19a4d1b1.jpeg

• Liker 2
Skrevet

@Folkflesk Det var godt over 100k av de du kaller 'svarte soldater' som kjempet i Frankrike. Riktignok hadde de underordnede posisjoner og ble diskriminert, men de var der og kjempet minst like innbitt mot nazistene som alle 'hvite' soldater.

• Liker 1
Skrevet
5 minutes ago, SilverShaded said:

@Folkflesk Det var godt over 100k av de du kaller 'svarte soldater' som kjempet i Frankrike. Riktignok hadde de underordnede posisjoner og ble diskriminert, men de var der og kjempet minst like innbitt mot nazistene som alle 'hvite' soldater.

Tror hen bare cosplayer MAGA

Skrevet (endret)
Folkflesk skrev (1 time siden):

Tror det er en misforståelse at det var svarte soldater i den amerikanske hæren på den tiden. Da, som nå, så er det liten tvil om at amerikanske soldater ser ut som denne karen:

image.jpeg.3fcfc64a1c10f0545b37647f19a4d1b1.jpeg

Et dårlig amerikansk (les: Trump) forsøk på omskriving av historien. Det er så flaut at de virkelig tror at folk vil kjøpe dette. Kanskje amerikanere, men resten av verden vet nok litt mer. Under andre verdenskrig deltok en rekke soldater fra Britisk India/British Raj og kjempet på slagmarkene i Europa mot Nazi-Tyskland. Det samme skjedde i USA, altså afroamerikanere som deltok. 

Eller var du ironisk/sarkastisk? Hvis ikke:

c_iwm_ea_18861_resize.jpg

Around 150,000 of the US troops who came to Britain were black. Unlike their white comrades, who took on the full suite of responsibilities offered by the military from commanders to combat troops to cooks, black personnel were largely consigned to service and supply roles.

https://www.iwm.org.uk/history/they-treated-us-royally-the-experiences-of-black-americans-in-britain-during-the-second-world-war

Endret av Boing_80
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (15 minutter siden):

Et dårlig amerikansk (les: Trump) forsøk på omskriving av historien. 

Eller var du ironisk/sarkastisk? 

Trodde selve plakaten var nok til å fjerne ev tvil rundt det. Skikkelig arisk Ubermensch-vibber her.

Endret av Folkflesk
  • Liker 1
Skrevet
Folkflesk skrev (2 minutter siden):

Trodde selve plakaten var nok til å fjerne ev tvil rundt det.

Vi er vel ikke her for å drive gjetteleker vedr. om folk mener det de sier eller ikke ? Og uansett er det på sin plass i dette tilfellet å fjerne enhver tvil, imho. 

• Liker 1
Skrevet
Føniks skrev (15 minutter siden):

Trump vil i ettertiden bli husket som en av de viktigste presidentene i amerikansk historie. Takk for Trump!

Men hva har han gjort som er viktig? 

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
Føniks skrev (10 minutter siden):

Trump vil i ettertiden bli husket som en av de viktigste presidentene i amerikansk historie. Takk for Trump!

Skolebarn skal lære hvem var den første presidenten som ikke aksepterte valgresultatet uten begrunnelse og skapte så mye misnøye med sine løgner at hundrevis folk angrep kapitalen for å endre valgresultatet uten noe grunnlag 

Han blir også kjent for mye annet men jeg tror Jan 6 blir husket mer enn noe annet 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Satan666 skrev (4 minutter siden):

Men hva har han gjort som er viktig? 

Vel, om du faktisk må spørre om det tenker jeg det er nokså bortkastet å gå inn i en samtale med deg om det.

Du og dine likesinnede er så polariserte når det gjelder Trump at dere ikke en gang klarer å trekke frem noe dere kan være positive til. Negative til absolutt alt altså. Nytteløst, går ikke an å ha en fornuftig samtale om Trump da. 

Endret av Føniks
  • Liker 1
Skrevet
5 minutes ago, Føniks said:

Vel, om du faktisk må spørre om det tenker jeg det er nokså bortkastet å gå inn i en samtale med deg om det.

Du og dine likesinnede er så polariserte når det gjelder Trump at dere ikke en gang klarer å trekke frem noe dere kan være positive til. Negative til absolutt alt altså. Nytteløst, går ikke an å ha en fornuftig samtale om Trump da. 

SÅ du vil ikke svare? Hvorfor det? Jeg lurer på det samme

• Liker 2
Skrevet
Føniks skrev (Akkurat nå):

Du og dine likesinnede er så polariserte når det gjelder Trump at dere ikke en gang klarer å trekke frem noe dere er positive til. Negative til absolutt alt altså. Nytteløst, går ikke an å ha en fornuftig samtale om Trump da. 

Artig reaksjon, "du og dine likesinnede".

• Liker 1
Skrevet
Sjalottløk skrev (1 minutt siden):

SÅ du vil ikke svare? Hvorfor det? Jeg lurer på det samme

Klassisk paranoia, der alle som ikke umiddelbart tilkjennegir sin tilbedelse overfor Trump er å anse som fiender.

Skrevet
Satan666 skrev (7 minutter siden):

Artig reaksjon, "du og dine likesinnede".

Medfører det ikke riktighet? 

Sjalottløk skrev (1 minutt siden):

Realiteten er at han ikke har noe svar. det er derfor hav svarer slik han gjør. Man kan jo spørre seg hvorfor han utgir seg på noe slikt...

Selvfølgelig har jeg svar. Jeg støtter og applauderer masse av det Trump og hans administrasjon har fått til. Klarer du å finne en ting du kan være enig i? 

• Liker 1
Skrevet
Just now, Føniks said:

Selvfølgelig har jeg svar. Jeg støtter og applauderer masse av det Trump og hans administrasjon har fått til. Klarer du å finne en ting du kan være enig i? 

Det er bra. Har du et svar?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...