Gå til innhold

Behandlingen av Tore Strømøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har minimalt med sympati med ham. Jeg kjenner folk som har blitt utsatt for akkurat det samme som ham - FRA HAM - som han nå syter over. Fuck Strømøy.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er NRK som instutisjon, ikke enkeltmennesker. Å gyve løs på Strømøy har liten hensikt. Det er ikke der problemet ligger. Det ble begått ei stor synd da NRK-lisensen opphørte. Den gangen det var mulig å koble bort TV-mottakeren og unngå å støtte en dinosaur som ikke har livets rett i et fritt marked.

Skrevet
BadCat skrev (32 minutter siden):

Problemet er NRK som instutisjon, ikke enkeltmennesker. Å gyve løs på Strømøy har liten hensikt. Det er ikke der problemet ligger. Det ble begått ei stor synd da NRK-lisensen opphørte. Den gangen det var mulig å koble bort TV-mottakeren og unngå å støtte en dinosaur som ikke har livets rett i et fritt marked.

Enig i dette - nå er vi alle med på å finansiere NRK - men vi har ingen påvirkningsmulighet på innhold eller profil. Og jeg mistenker at det er en veldig tungrodd organisasjon som beskytter hvert ledd i hierarkiet. Og at redaktøren, som egentlig har det fulle ansvar, ikke fikk fyken, synes jeg er snodig. Dette minner meg litt om årets statsbudsjett der mange gikk rundt å løy, eller var helt åndsfraværende mhp budsjettprosessen. Når du lyver eller ikke gjør jobben din - så må  det få konsekvenser. Her ble Tore kastet under bussen...Han kanskje fortjente det for alt jeg vet...men den ansvarlige over han..burde også fått fyken. For om den ene rotet det til og tråkket i salataen..så var det en sjef over der hvis rolle var å passe på at dette ikke skjedde...Men det skjedde...Det er ikke god reklame for NRK dette her...enten man er enig med Tore eller ikke......

Skrevet

Takk gud for NRK, takk gud for at vi har en statskanal, og gud for at vi ikke er prisgitt "det frie markedet" slik som i USA. NRK har produsert mye kvalitet som kommersielle aktører aldri kan matche (fordi det ikke "har livets rett" jf markedskapitalismen)

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Det viktige i et marked er at man kan si opp abnnementet eller avstå fra å kjøpe varen når man ikke lenger ønsker å støtte konseptet. Det hindrer selskaper og organisajoner i å slippe unna med vanskjøtsel.

Strømøy er kun étt navn i ei lang rekke mennesker som NRK har "kjørt over med veivalse".

Endret av BadCat
Skrevet (endret)

Det er ikke slik det fungerer i praksis, dessverre. Selskaper slipper unna med vannskjøtsel, hele tiden. Eller har Star Wars filmene de siste 10 årene vært bra? 

edit: og jeg skjønner ikke hvordan NRK har kjørt over Strømøy, når det var han som talte pedofyren sin sak, på nasjonal tv. 

Endret av Krig og fred
  • Liker 2
Skrevet
BadCat skrev (34 minutter siden):

Det viktige i et marked er at man kan si opp abnnementet eller avstå fra å kjøpe varen når man ikke lenger ønsker å støtte konseptet. Det hindrer selskaper og organisajoner i å slippe unna med vanskjøtsel.

Strømøy er kun étt navn i ei lang rekke mennesker som NRK har "kjørt over med veivalse".

Strømøy kjørte over seg selv med veivalse da han valgte å være en partisk journalist uten et snev av integritet. Han fortjente å miste jobben på kjipeste mulig vis. 

Det er nok mange som har blitt sagt opp på tynt grunnlag, ikke Tore. 

Det er åpenbart at han fortsatt ikke forstår hva han har gjort galt, så nå er NRK den store slemme parten i boka hans. Flaut. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...