Gå til innhold

Star Wars Outlaws har fått slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LarZen skrev (20 timer siden):

Hersketeknikk er noe gamle gubber ofte bruker.

Det må gå an å ha andre meninger uten at en er pingler, incels og fobiske for ditt og datt. Det er et rart konsept for noen, men ikke alle mener det samme som deg eller meg. Og i det du begynner å gå etter person isteden for diskutere tema så har du tapt i det du trykker send/post.  

Jeg er 38, så det passer jo fint sånn sett.

Det går an å ha andre meninger, kan ikke jeg ha mine? Dette er et diskusjonsforum, og når utviklingen går den veien at med en gang det er en sterk kvinnerolle så renner forumet ned av det som kun kan beskrives som incels. 

Ikke overraskende var du enig med vedkommende og følte deg kanskje truffet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
LarZen skrev (5 timer siden):

Er vel bare Ubisoft som klarer å rote til noe så populært som Star Wars....

Altså, om man skal tro på star wars "fans" så har vel Disney, ea, Ubisoft, og alle andre rotet til Star Wars. Da kun de første 3 filmene var ordentlig, mens alt annet (filmer, serier og spill) har vært søppel.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Boing_80 said:

Du skriver så mye tull at man egentlig ikke bør ta deg seriøst. Du ser ting som egentlig ikke er tema. Verden utvikler seg og vi må akseptere at folk fra LGBT- miljøene blir synlige i det offentlige, kunst og kultur. De er også mennesker som deg og meg. Vi må respektere valgene deres selv om vi ikke er enige.


Jeg har ikke sagt noe annet.

Men hvorfor må vi akseptere at politiske aktivister går inn i bransjer og aktivt forsøker å ødelegge tingene vi elsker?

Hvis du hadde fulgt med ville du sett at personene som står bak dette selv har innrømmet at de har en politisk agenda.

At du og mange andre ikke følger med på hva som skjer og tror at alt dette er tilfeldig, er deres problem.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (17 timer siden):


Jeg har ikke sagt noe annet.

Men hvorfor må vi akseptere at politiske aktivister går inn i bransjer og aktivt forsøker å ødelegge tingene vi elsker?

Hvis du hadde fulgt med ville du sett at personene som står bak dette selv har innrømmet at de har en politisk agenda.

At du og mange andre ikke følger med på hva som skjer og tror at alt dette er tilfeldig, er deres problem.

Kan du ikke opplyse oss om denne agendaen da (gjerne kildene du henter din overbevisning fra)? Jeg mener det seriøst fordi det er interessant for meg å vite hva andre legger bak sine meninger og tanker.

Endret av Boing_80
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 13.4.2024 at 7:46 PM, Brother Ursus said:

Men hvorfor må vi akseptere at politiske aktivister går inn i bransjer og aktivt forsøker å ødelegge tingene vi elsker?

Fordi dette selvsagt ikke skjer i virkeligheten.

On 13.4.2024 at 7:46 PM, Brother Ursus said:

Hvis du hadde fulgt med ville du sett at personene som står bak dette selv har innrømmet at de har en politisk agenda.

Dette er selvsagt også bare vås.

On 13.4.2024 at 7:46 PM, Brother Ursus said:

At du og mange andre ikke følger med på hva som skjer og tror at alt dette er tilfeldig, er deres problem.

Så når noen ikke er enig med det er det fordi de "ikke følger med"?

Jeg har fulgt med på spill siden Elite på BBC Acorn Microcomputer og er her for å fortelle det at du rett og slett tar feil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
9 minutes ago, rabler said:

Så når noen ikke er enig med det er det fordi de "ikke følger med"?

Jeg har fulgt med på spill siden Elite på BBC Acorn Microcomputer og er her for å fortelle det at du rett og slett tar feil.

 

Nei, men det er helt åpenbart at dere ikke følger med av det dere skriver, og nærmest kategoriserer det jeg sier som en konspirasjonsteori.

Jeg kan ramse opp med ting utviklere har sagt og produkter de har ødelagt, men det vil være off-topic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (38 minutter siden):

 

Jeg kan ramse opp med ting utviklere har sagt og produkter de har ødelagt, men det vil være off-topic.

Rams opp. Siden du har mange eksempler å komme med for hånden så kan du jo bare sette det i spoiler. Er sikker på at mange her er interessert i innsikten din her.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
47 minutes ago, Brother Ursus said:

 

Nei, men det er helt åpenbart at dere ikke følger med av det dere skriver, og nærmest kategoriserer det jeg sier som en konspirasjonsteori.

Jeg kan ramse opp med ting utviklere har sagt og produkter de har ødelagt, men det vil være off-topic.

Rams i vei. Jeg kan garantere at eksemplene du vil komme med har en annen forklaring enn det du legger til grunn. Det er heller ingen produkter som er ødelagt.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Zedarius skrev (På 11.4.2024 den 11:35 AM):

Ubisoft, åpen verden OG Star Wars? Håper man kan få det på resept mot søvnproblemer. Den kjedelige treenighet. 😂

Så lenge det ikke blir Ubisoft sin vanlige "kartikonjakt", så kan det bli greit nok.
Men ble veldig skeptisk etter at The Crew har blitt utilgjengelig for alle som eier spillet (serverene er tatt ned).
Og Ubisoft sjefen sine uttalelser at du ikke eier spillene selv, men en "lisens" (e.l uttalelse).
Samt at det er ryktet at dette spillet kommer til å ha "Always Online DRM" i tillegg til å kreve Ubisoft Connect klienten på PC.

Er litt for stor Star Wars fan til å ikke hoppe over "nok et Ubisoft spill". :)

Jeg orker ikke å kjøpe spillet hvis jeg finner ut om noen år at jeg skal spille spillet igjen, og får da ikke spilt fordi serverene er tatt ned. Er ikke helt greit å gjøre slik med enspillerspill, eller spill med enspillermodus.
Så kommer til å prøve spillet med 1 måned Ubisoft+.

Endret av Laserbeam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (På 13.4.2024 den 9:18 PM):

Kan du ikke opplyse oss om denne agendaen da (gjerne kildene du henter din overbevisning fra)?

En god kilde er vel Disney-sjefen selv, som vedgår at "messaging" har tatt for stor plass i tiden han var borte fra selskapet.

Gjelder Disney-produkter generelt, men Star Wars er blant de største merkevarene til Disney.

Jeg tror denne vedvarende agendaen hos Disney har gjort at folk har piggene ute.  Mange ser nok (woke)spøkelser på høylys dag (altså en form for agenda der det ikke er noen). Men dette er et problem som Disney har skapt for seg selv.

Gjelder for øvrig ikke bare Outlaws. Sjekk like/dislike-fordelingen på nye Star Wars Acolyte-traileren.

 

 

Endret av Donkey Kong
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (3 timer siden):

En god kilde er vel Disney-sjefen selv, som vedgår at "messaging" har tatt for stor plass i tiden han var borte fra selskapet.

Gjelder Disney-produkter generelt, men Star Wars er blant de største merkevarene til Disney.

Jeg tror denne vedvarende agendaen hos Disney har gjort at folk har piggene ute.  Mange ser nok (woke)spøkelser på høylys dag (altså en form for agenda der det ikke er noen). Men dette er et problem som Disney har skapt for seg selv.

Gjelder for øvrig ikke bare Outlaws. Sjekk like/dislike-fordelingen på nye Star Wars Acolyte-traileren.

 

 

Takk for link til intervjuet, det var svært innsiktsfullt og jeg håper Disney selv skjønner at historien er viktigere enn å helgardere seg med kjønn, oppfatninger, legninger, kultur, opphav osv. Det blir for mye.

PS. Kom til å tenke på å det er stund siden jeg så en skikkelig god Disney film. Kan bare komme på Frost og Encanto der historie og musikk var av høy kvalitet. Men der er meg. Sjel og Innsiden ut var ish bra, men snubla litt synes jeg.

PPS. Ser nå at jeg har spora helt fra diskusjonen om spillet. Sorry. Legger til at jeg tror spillet blir bra, elsker Star Wars universet (spesielt perioden rundt klassikerne), men som vanlig i min praksis blir det nada preorder og nada deluxe edition til halvannet tusen spenn. Venter på anmeldelser.

Endret av Auto Asmodeus
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Virker som det har blitt mye sløsing i AAA-spill industrien de siste årene, slik som i Hollywood. HR-delen har økt massivt, og man skal bruke rådgivningsfirmaer for alt mulig nonsens (har blitt en storindustri for selskaper som har hivet seg på ESG/DEI/BRIDGE trenden).

ESG (tvungne mandater via billige lån fra BlackRock, Vanguard og co) har også ført at spillselskaper blir tvunget til "mangfoldsansettelser" for å fylle opp kvoter, i stedet for å ansette de best kvalifiserte. Dermed ender du opp med dyrere utvikling og dårligere produkter.

Et AAA-spill burde ikke koste hundrevis av millioner dollar. Witcher 3 kostet $34 millioner dollar originalt, hvor $12.6 millioner gikk til PR og reklame. Spiderman 2 kostet $300 millioner dollar. Vet ikke hvilke land hvor Spiderman 2 ble utviklet i, så lønnsnivå kan ha noe å si - men åpenbart har noe gått alvorlig galt med den enorme kostnadsutviklingen - som nå blir dyttet på kundene via høyere priser. 

Ellers bra å se at stadig flere gjennomskuer hvordan ESG, DEI etc. ødelegger kvaliteten på dataspill, filmer og TV-serier. Star Wars er et av de beste eksemplene på dette. Har fremdeles ikke glemt hvordan de originale karakterene ble behandlet av Disney.

Star Wars Outlaws ser ut som nok et mislykket DEI-produkt, men venter med min endelige dom til det kommer ut. Inntrykket fra traileren er imidlertid meget dårlig.

Endret av Peter Johansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...