Gå til innhold

Flertall for å kun ta imot ukrainere i Drammen


Anbefalte innlegg

 

Entern skrev (20 minutter siden):

Kriminalitet, særlig voldtekt og grov vold

Du glemte å presentere statistikken.

Minner om at statistikken fra Norge er tvetydig og preget av at vi gir blonde gutter nye sjanser og at politiet ser andre veien, og at unge mannlige asylsøkere fra Ukraina kommer til å begå lignende mengder lignende kriminalitet nå som det kommer flere som har opplevd lovløse tilstander.

https://valahia.news/crimes-committed-by-ukrainian-refugees-in-romania/

Du blander allerede asylsøkere og islamister.

De samme argumentene ble brukt mot jøder.

https://www.theguardian.com/uk/2002/jun/08/immigration.immigrationandpublicservices

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Red Frostraven skrev (5 minutter siden):

 

Du glemte å presentere statistikken.

Minner om at statistikken fra Norge er tvetydig og preget av at vi gir blonde gutter nye sjanser og at politiet ser andre veien, og at unge mannlige asylsøkere fra Ukraina kommer til å begå lignende mengder lignende kriminalitet nå som det kommer flere som har opplevd lovløse tilstander.

https://valahia.news/crimes-committed-by-ukrainian-refugees-in-romania/

Du blander allerede asylsøkere og islamister.

De samme argumentene ble brukt mot jøder.

https://www.theguardian.com/uk/2002/jun/08/immigration.immigrationandpublicservices

Hahaha du har det feil vei.

Dersom en gjeng hvite drittsekker hadde gjengvoldtatt en muslimsk jente, tror du media og politi hadde skjult identiteten deres? Tror du de hadde fått minimal straff?
 

Hvis hvite nynazister gikk rundt og målbevisst trakasserte, ranet og overfalte muslimer, tror du man hadde holdt all info om dem skjult og brukt begreper som «norsk statsborger» eller, hvis de var i 18-20-års alderen, «barn»?

Og siden du tar opp jødene, HVEM er det som hater jøder? HVEM er det som marsjerer rundt i flokk og skriker antisemittiske slagord? HVEM er det som angriper og trakasserer jøder? HVEM er det som i Frankrike, Sverige og England har jaget jødene fra steder de har levd i århundrer, HVEM sin skyld er det at tyske og franske jøder ikke tør ha jødiske navn på døra?
 

Det er IKKE blonde hvite nynazister dersom du skulle tro det.

 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Vi ser dette i Russland også. Putler, som selv minner om Hitler, bruker mye tid og krefter på å distansere seg fra Hitler, og bygger stråmenn om at Zelensky-regimet består av homofile, narkomane nazister.

Nazister er ikke bra, men de utgjør et lite problem totalt sett.

Norge er igjen invadert av fremmedkulturelle som tvinger gjennom endringer av lovverket vårt, bruker opp ressursene våre, trakasserer oss, gjør jøder utrygge, er overfølsomme for kritikk av føreren/profeten deres osv. Og de som har noe imot denne invasjonen anklages for å være nazister.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Og siden du tar opp jødene, HVEM er det som hater jøder?

I følge Europaparlamentet:

the main perpetrators of anti-

Semitic incidents are neo-Nazis, far-right or far-left sympathisers, Muslim fundamentalists and the younger

generation. The report states that anti-Semitic behaviour is mainly characterised by denial and trivialisation

of the Holocaust, glorification of the Nazi past, anti-Semitic sentiment due to property-restitution laws and

hatred because of Israeli policies. It includes verbal and physical violence; threats; insults of Jews going to

synagogues; harassment of rabbis; repeated attacks on Jews wearing symbols of their religion; hate speech;

anti-Semitic bullying in schools; and damage to property, including arson.

https://www.europarl.europa.eu/at-your-service/files/be-heard/religious-and-non-confessional-dialogue/events/en-20190130-jewish-communities-in-eu.pdf

Legg merke til at jeg poster kilder. 

Legg også merke til at hatkriminalitet en fra ytre venstre skiller seg skarpt fra ytre høyre, som jo er åpenbart:

As many on the far left[1] self-identify as anti-racist, far-left antisemitism[2] may sound like a contradiction in terms. Indeed, the antisemitism we most commonly see on the far left is different to what we find on the far right or in Islamist extremist contexts; it is rarely explicitly hateful, dehumanising or violent. At the Institute for Strategic Dialogue, much of our analysis of antisemitism online has therefore focussed on its more extreme manifestations. (...)

21% of the perpetrators of antisemitic harassment were described as “left-wing” by recipients of such abuse, according to a 2018 survey by the European Union’s Fundamental Rights Agency among Jews in 12 European countries.  

https://www.isdglobal.org/explainers/far-left-antisemitism/

...hatkriminaliteten fra ikke-konservative er..;

'rarely explicitly hateful, dehumanising or violent'.

Anmeldt  'Hatkriminalitet' fra ytre venstre er altså generelt ikke hat, men verbal ikke-nedsettende ikke-dehumaniserende ikke-voldelig motstand mot Israel og mot desinformasjon, ikke hat mot jøder som individer eller folk, eller jødedom som religion.

Frankrike har dog et høyreekstremt parti i regjering og i Europaparlamentet.

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Rally

...

så.

For å svare konkret, etter å ha lagt frem statistikken:

Praktisk talt alt av rasisme og hat, alt av trusler om vold, og vold, rettet mot jøder som individer eller som gruppe, kommer fra konservative/høyre, både islamsk og kristen.

Entern skrev (1 time siden):

Dersom en gjeng hvite drittsekker hadde gjengvoldtatt en muslimsk jente

Hver 5. jente voldtas. 

https://www.nkvts.no/aktuelt/hoy-forekomst-av-vold-og-overgrep-i-norge/

De fleste voldtekter er et overfall, men regnes ikke som overfallsvoldtekt -- og halvparten preget av vold og trusler i en slik grad at offeret er redd for eget liv.

Det er over 10 000 voldtekter årlig i Norge, hvor altså flere tusen er grove og involverer vold, og politiet får ikke anmeldt mer enn en tidel.

Det er åpenbart at muslimske jenter kan bli gjengvoldtatt på en fest, og at noen har blitt det.

Media skriver praktisk talt ikke om voldtekter, av hensyn til ofrene.

...enkelttilfeller er anekdotiske, og det føres desverre ikke statistikk på hvor mange som har blitt voldtatt av flere gjerningspersoner.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (På 31.3.2024 den 8:31 PM):

Det er over 10 000 voldtekter årlig i Norge

Det er disse voldtektene som de populistiske konservative helst ikke vil snakke om, de er ikke så viktige så lenge det finnes brune mennesker som også voldtar, som om det er en forskjell.  

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (På 31.3.2024 den 6:47 PM):

Vel, ja, du har på en måte rett i det og på en måte ikke. Jeg vil personlig ikke sidestille skepsis til visse grupper med rein rasisme, siden det ofte er basert på reelle problemer med disse gruppene, snarere enn hudfarge og lignende faktorer. Problemet er at de «flinke og snille» sidestiller denne ganske sunne skepsisen, og all kritikk av nevnte grupper, med rasisme. Og siden de «flinke og snille» har mye makt og innflytelse i samfunnet er dette et veldig reelt problem. Folk våger ikke si sin mening. Folk kan og jages over i høyreradikale grupperinger av dette. Noe som er helt unødvendig. Man kan veldig fint være svært skeptisk til islam uten å være høyrevridd, f.eks. Særlig gjelder dette islamisme, som er en livsfarlig og totalitær ideologi.

Ja det gjelder å holde tunga rett i munnen så snart noen bruker rasismekortet.
Hvis all skepsis basert på erfaring stigmatiseres som rasisme, da er man i en ikke-løsningsorientert spiral.

De aller fleste folkegrupper, religioner og kulturer er velkjent med skepsis/avstand mot andre uten at dette kan kalles rasisme. Her finnes det mange eksempler fra hele verden.
Særlig gjelder dette ved store og plutselige folkeforflyttinger hvor kulturforskjellene er store og det interne samholdet i de forskjellige gruppene er sterkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (3 timer siden):

Det er disse voldtektene som de populistiske konservative helst ikke vil snakke om, de er ikke så viktige så lenge det finnes brune mennesker som også voldtar, som om det er en forskjell.  

Jeg tror det er en ekte frykt båd hos politikere og lokale ledere for Islam at vi begynner å se på mørketall. Hvor tror du brorparten av mørketall ligger?

1: I en kultur hvor alt skal være lov å si med et fokus på inkludering av alle kjønn, alle legninger. Vi er lovpålagte å gjøre dette, og hvert eneste år senkes terskelen for å anmelde voldtekter - det har begynt å bli en holdningsendring der som virkelig er bra.

2: En kultur hvor homser blir steinet, kvinner underkastes mannen og blir ofte steinet/hengt for å melde ifra om voldtekt. Islam er tydelig, de skal brennes - samfunnene de kommer fra og som de representerer er enda verre. Familiens ære går foran alt, så det viktige er å fremstå som gode troende - helst ved å undertrykke seksualiteten sin. 

Dont ask, dont tell bare at man blir steinet for sistnevnte.

Hva skaper mørketallene? Jeg tror tallene er så på trynet at vi egentlig ikke får vite hvordan ståa er (etter et par år med 90-95% av overfallsvoldtekter sluttet Politiet å telle på den måten)

Jeg forstår Drammenserne godt, bodde der fra 2006-2016.

Endret av DrAlban3000
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det er en ekte frykt båd hos politikere og lokale ledere for Islam at vi begynner å se på mørketall. Hvor tror du brorparten av mørketall ligger?

Likefullt fokuserer altså populistene på overfallsvoldtekt, som om ikke alle voldtekter er overfall som @Red Frostraven så korrekt påpeker, jeg vet utmerket vel at voldtekt skjer i alle miljøer. At det fins utskudd i islam er sikkert, like sikkert som at voldtekt skjer på fest, i helt vanlige hjem og i kristne miljøer, vi vet hvorfor fokuset er på islam hos populistene, det er kun for billige stemmer. ikke alle som drikker begår voldtekt, ikke alle muslimer, og ikke engang alle prester, tro det eller ei. Dette ensidige fokuset skader kampen mot seksuell vold, men for all del bare vær sånn du. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Stemningen i Drammen må være et mareritt for de tradisjonelt innvandringsnaive og for rikspolitikere generelt som ikke ønsker å miste makt til fordel for lokaldemokratiet. Hvem av dem tør å innrømme at dette er en unødvendig, kostbar og selvpåført konflikt ? En konflikt som ikke kan løses «over natta», særlig ikke med enda mer feilslått medisin.

https://www.nrk.no/nyheter/flyktninger-til-drammen-1.16762734

Dette er en ren konsekvens av en langvarig hodeløs politikk og et godt eksempel på en naturlig motreaksjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (Akkurat nå):

Likefullt fokuserer altså populistene på overfallsvoldtekt, som om ikke alle voldtekter er overfall som @Red Frostraven så korrekt påpeker, jeg vet utmerket vel at voldtekt skjer i alle miljøer. At det fins utskudd i islam er sikkert, like sikkert som at voldtekt skjer på fest, i helt vanlige hjem og i kristne miljøer, vi vet hvorfor fokuset er på islam hos populistene, det er kun for billige stemmer. ikke alle som drikker begår voldtekt, ikke alle muslimer, og ikke engang alle prester, tro det eller ei. Dette ensidige fokuset skader kampen mot seksuell vold, men for all del bare vær sånn du. 

Jeg er helt enig i det, det blir feil. Men skal vi dra den kulturen som nå ikke er belyst, altså hvordan Islam og homofili fungerer må vi løfte noen steiner. 

Det jeg mener er at om vi skal snakke om kultur og påvirkning til mørketall så må man jo ta med at menneskene som skal bestemme dette i deres trossamfunn er motstandere av homofili, kvinners rettigheter og vil gjerne styre hvordan de kler seg og ter seg. 

Det er ingen tvil overhodet at en religiøs (f.eks Muslim) har en større sjanse til å voldta - noe vi har sett i mange år på statistikkene poliiet har levert. Den de ikke har levert ennå er mørketall, men det er rimelig idiotisk å tenke at det er så veldig annerledes der. Det er nok heller verre, at muslimer generelt voldtar og misbruker i et mye større omfang enn resten av befolkningen.

Jeg er overbevist om at en person som anser seg selv som sterkt religiøs i en religion som sier at homofili er forbudt har et dårlig utgangspunkt. Uansett religion, men Islam henger ca 1000 år etter de andre vi har her til lands. De fleste kristne i dette landet har lagt vekk de verste trekkene ved Kristendom. Vi har f.eks lesbiske og homofile prester til tross for at Gud brant de på bålet for gøy.

Jeg tror det er et dårlig utgangspunkt for kvinnesynet at de ikke får kjøre bil, vise håret, bade, snakke med andre menn. At de fortsetter trenden i Norge er ikke greit. Hvordan er mørketallene her tro?

Jeg tror ikke mørketallene vil hjelpe de som ønsker flere Muslimer til Norge. Det var poenget mitt. En ræva kultur er en ræva kultur, jeg driter i hva de kaller religionen sin.

 

 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (49 minutter siden):

men det er rimelig idiotisk å tenke at det er så veldig annerledes der. Det er nok heller verre, at muslimer generelt voldtar og misbruker i et mye større omfang enn resten av befolkningen.

Vi kan ikke helt se bort i fra det verste voldtektsdopet vi har, nemlig alkohol, det ville vært temmelig idiotisk synes du ikke ? 

1 av 5 kvinner melder at de er blitt voldtatt, jeg tror vi kan være sikre på at kristne hvite voldtar de også, å tro noe annet er fantastisk naivt.  

 

DrAlban3000 skrev (45 minutter siden):

De fleste kristne i dette landet har lagt vekk de verste trekkene ved Kristendom. Vi har f.eks lesbiske og homofile prester til tross for at Gud brant de på bålet for gøy.

Takket være SOME, Putler å den oransje lakeien hans i vest så har vi sett en klar endring i kristendommen også, den er ondere enn den har vært på lenge og mange er påvirket. Same shit, differrent name. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (Akkurat nå):

Vi kan ikke helt se bort i fra det verste voldtektsdopet vi har, nemlig alkohol, det ville vært temmelig idiotisk synes du ikke ? 

1 av 5 kvinner melder at de er blitt voldtatt, jeg tror vi kan være sikre på at kristne hvite voldtar de også, å tro noe annet er fantastisk naivt.  

 

Takket være SOME, Putler å den oransje lakeien hans i vest så har vi sett en klar endring i kristendommen også, den er ondere enn den har vært på lenge og mange er påvirket. Same shit, differrent name. 

Jeg sier jo ikke det, og her er problemet. Dette er ikke argumenter men forsøk nummer 1000 på å diskutere noe annet? At Nordmenn voldtar på fest, mørketall, rasisme. Alt er liksom noe annet sin feil. La oss se på dette uten å fekte med døde argumenter.

Ja, alkohol øker sjansen for voldtekt. Ja kristne voldtar de også. Men i hvor stor grad? Da vi fant det ut så ble det ulovlig for Politiet å rapportere det lenger, fordi tallene var så jævlige at Politidistriktet Oslo var redde for opptøyer. Da begynte dette mørketall-maset, akkurat som mørketallene er større her enn et sted hvor man blir bokstavelig talt drept om man sier ifra. Hvor kunnskapsløs er det mulig å bli liksom, våkne opp a.

Men, holdninger i hjemmet? Det skal vi IKKE SNAKKE OM! At deres egne ledere proklamerer kvinner som annenrangsborgere? Ikke et problem!

La oss ikke se på noen mørketall, ikke vurdere noen fakta eller data. Vi får bare ta det som leie tilfeldigheter at det er en 50% sjanse for at jeg får rulleblad om jeg er født på riktig sted. At det er over 80% sjanse for at voldtekten blir utført av en mikroskopisk del av befolkningen, alle tilhørende samme land og religion. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (3 timer siden):

Likefullt fokuserer altså populistene på overfallsvoldtekt, som om ikke alle voldtekter er overfall som @Red Frostraven så korrekt påpeker, jeg vet utmerket vel at voldtekt skjer i alle miljøer. At det fins utskudd i islam er sikkert, like sikkert som at voldtekt skjer på fest, i helt vanlige hjem og i kristne miljøer, vi vet hvorfor fokuset er på islam hos populistene, det er kun for billige stemmer. ikke alle som drikker begår voldtekt, ikke alle muslimer, og ikke engang alle prester, tro det eller ei. Dette ensidige fokuset skader kampen mot seksuell vold, men for all del bare vær sånn du. 

 

skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Vi kan ikke helt se bort i fra det verste voldtektsdopet vi har, nemlig alkohol, det ville vært temmelig idiotisk synes du ikke ? 

1 av 5 kvinner melder at de er blitt voldtatt, jeg tror vi kan være sikre på at kristne hvite voldtar de også, å tro noe annet er fantastisk naivt.  

Når 50% av voldtekter skjer av en befolkning som utgjør 12% av totale befolkningen så er det åpenbart et stort problem.


At "nordmenn voldtar de og " og "alkohol bidrar til voldtekt" er veldig dårlig argumentasjon. Skal vi likegreit gi asyl til seriemordere og fordi vi uannsett har nordmenn som dreper?

Faktum er at enhver innvandrer bidrar til å økt kriminalitet og voldtekter langt over en gjennomsnittlig nordmann, om det er annen type kriminalitet/voldtekt enn det nordmenn begår er fullstendig irrlevant når snittet av alvolige kriminelle handlinger er sinnsykt mye høyere. 

Endret av MrL
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MrL skrev (13 minutter siden):

Greia med disse notoriske "overfallsvoldtektene" er at de nok faktisk er lettere å løse enn en overfallsvoldtekt som skjer innenfor husets fire vegger, denne statistikken overrasker meg ikke i det hele tatt. 

 

DrAlban3000 skrev (1 time siden):

Jeg sier jo ikke det, og her er problemet. Dette er ikke argumenter men forsøk nummer 1000 på å diskutere noe annet?

Ja det er det, det er nok et forsøk på og dra hele den mørkhudede befolkning, muslim eller ikke over samme kam, som vanlig. 

 

DrAlban3000 skrev (2 timer siden):

At Nordmenn voldtar på fest, mørketall, rasisme. Alt er liksom noe annet sin feil.

Ja det er akkurat det, det er noen andre sin feil, alltid fokus på innvandrere, som om ikke nordmenn og kvinner gjør akkurat det samme, det er et voldsomt ensidig og trøttende fokus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (3 minutter siden):

Greia med disse notoriske "overfallsvoldtektene" er at de nok faktisk er lettere å løse enn en overfallsvoldtekt som skjer innenfor husets fire vegger, denne statistikken overrasker meg ikke i det hele tatt. 

 

Ja det er det, det er nok et forsøk på og dra hele den mørkhudede befolkning, muslim eller ikke over samme kam, som vanlig. 

 

Ja det er akkurat det, det er noen andre sin feil, alltid fokus på innvandrere, som om ikke nordmenn og kvinner gjør akkurat det samme, det er et voldsomt ensidig og trøttende fokus. 

Uten å ha et grunnlag for disse mørketallene så mener jeg det er rart at du da konkluderer med "Det er fordi det er så lett å løse sakene". Politiet begrunnet i 2009 at grunnen til at voldtekter i hovedsak ble utført av unge muslimske innvandrere var at de kom fra samfunn som ikke ligner på vårt eget. Det er en stor overgang for en person som ikke ser kvinner som likestilte i utgangspunktet.

Så, hvordan kan mørketallene hjelpe en slik situasjon? jeg forstår ikke argumentasjonen din. Jeg driter i hvilken religion eller hvilket land de kommer fra. 

Voldtekter utføres menn. Disse mennene er i 8/10 tilfeller fra samme religion. 7/10 tilfeller fra samme land.

Å anta at disse landene har et dårlig kvinnesyn eller mangler korrekt opplæring i hvordan vi lever her er ikke rasistisk. Det er en stor sannsynlighet.

https://www.nrk.no/norge/voldtektsmenn-er-ikke-vestlige-1.6567955

"Ifølge Rohde er gjerningsmennene enten traumatiserte og psykisk skadde, eller kommer fra en kulturell bakgrunn der vold mot kvinner er utbredt.

- Vi ser at flere av de har et kvinnesyn som tilsier at de når som helst kan ta kontroll over andre personer, da helst kvinner, forteller Rohde."

Rasisten Rohde fornekter seg ikke. 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sitat

Overfallsvoldtekter begås av ikke-vestlige innvandrere

Samtlige anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er begått av ikke-vestlige innvandrere, ifølge politiets tall.

Den artikkelen hadde aldri vært skrevet i 2024. 2009 var en annen tid. Forundrer meg at de kunne skrive det selv da.

I 2008 endret statistisk sentralbyrå definisjonene på innvandrerbefolkningen.

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/nye-betegnelser-om-innvandrere

Sitat

Fjerner ”førstegenerasjons innvandrer”

Med den nye begrepsbruken vil kun personer som tidligere ble definert som ”førstegenerasjons innvandrere” omtales som innvandrere. En innvandrer er en person som fysisk har ”vandret inn” til Norge, og som ikke har foreldre eller besteforeldre som er født her i landet. Barn født i Norge av to innvandrere vil bli kalt ”norskfødte med innvandrerforeldre”.

 

Bort med ”innvandrerbefolkning”

”Innvandrerbefolkning” er blitt mye brukt som samlekategori for innvandrere og deres norskfødte barn. Det viste seg å være en problematisk kategori, først og fremst fordi norskfødte barn av innvandrere ikke er så lik sine foreldre at det er hensiktsmessig med en samlet statistisk gruppering.

Det blir utfordrende for dem å skrive statistikk om trygdemisbruk og kriminalitet, der man sammenlikner nordmenn med.... nordmenn. De konkluderer vel med at nordmenn er overrepresentert på visse statistikker i Norge. Men det er kanskje ikke så viktig. Det er viktigere å få frem at norske statsborgere som er sårbare og trangbodde begår kriminaliteten.

Og så kjører politikerne privatøkonomien vår i grøfta, så stadig flere nordmenn faktisk blir sårbare og trangbodde. 

Endret av Mannen med ljåen
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (49 minutter siden):

Uten å ha et grunnlag for disse mørketallene så mener jeg det er rart at du da konkluderer med "Det er fordi det er så lett å løse sakene".

Vel altså tror du det bare var 65 voldtekter dette året ? Jeg tviler sterkt.  Det er nok nærmere de 10000 som vi har i Norge, hvor mange dømmes ? 80 av 10000, ja jeg tror nok noen av disse sakene var enklere å løse enn majoriteten av sakene som vi aldri hører om, men ja det er nok tro, skal innrømme det. Jeg skjønner ærlig talt ikke dette fokuset på innvandrere, ja de voldtar og dreper, men vi har mer enn nok å stri med når det kommer til våre egne. 

 

DrAlban3000 skrev (55 minutter siden):

Voldtekter utføres menn.

Hva handler voldtekt om ? Makt eller sex, det sies makt. Noen av de verste mannlige serieforbryterne ble seksuelt misbrukt av kvinner veldig nærme dem. Jeg har null tro på at enkelte kvinner ikke forbryter seg på de de har mulighet til å utsette for overgrep. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Vel altså tror du det bare var 65 voldtekter dette året ? Jeg tviler sterkt.  Det er nok nærmere de 10000 som vi har i Norge, hvor mange dømmes ? 80 av 10000, ja jeg tror nok noen av disse sakene var enklere å løse enn majoriteten av sakene som vi aldri hører om, men ja det er nok tro, skal innrømme det. Jeg skjønner ærlig talt ikke dette fokuset på innvandrere, ja de voldtar og dreper, men vi har mer enn nok å stri med når det kommer til våre egne. 

 

Hva handler voldtekt om ? Makt eller sex, det sies makt. Noen av de verste mannlige serieforbryterne ble seksuelt misbrukt av kvinner veldig nærme dem. Jeg har null tro på at enkelte kvinner ikke forbryter seg på de de har mulighet til å utsette for overgrep. 

Nei, det tror jeg ikke - men basert på data til nå er det stor sjanse for at dette er faktum. Det vil jeg (og ikke du) finne ut av. Jeg vil finne det ut slik at vi kan bedre integrere nye landsmenn og gi de en verdighet de ikke får idag. 
 

Jeg er ikke fra et krigsherjet land med forkvaklet kvinnesyn og islam som lovverk - men jeg kan se for meg at det krever noe mer omstilling enn hca som idag er faktum. Dette vil jeg endre slik at vedkommende får det bedre her. Kommer til å koste, men det er det verdt. 

Så kan vi kanskje bedre disse tallene og bli bedre på å leve med og akseptere andre kulturer. Slik det er nå har vi en stor gjeng som sitter å nekter å ta for seg oppgaven fordi resultatet vil skape rasisme. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (10 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke - men basert på data til nå er det stor sjanse for at dette er faktum. Det vil jeg (og ikke du) finne ut av. Jeg vil finne det ut slik at vi kan bedre integrere nye landsmenn og gi de en verdighet de ikke får idag. 
 

Jeg er ikke fra et krigsherjet land med forkvaklet kvinnesyn og islam som lovverk - men jeg kan se for meg at det krever noe mer omstilling enn hca som idag er faktum. Dette vil jeg endre slik at vedkommende får det bedre her. Kommer til å koste, men det er det verdt. 

Så kan vi kanskje bedre disse tallene og bli bedre på å leve med og akseptere andre kulturer. Slik det er nå har vi en stor gjeng som sitter å nekter å ta for seg oppgaven fordi resultatet vil skape rasisme. 

Det er vel nettopp din oppskrift som har vært forsøkt i årtier, med økende kulturkonflikter, kriminalitet, galopperende integreringskostnader og uro som resultat.

Snillisme og selvpisking er ikke veien å gå…….

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...