Gå til innhold

Microsoft sier opp 1900 ansatte i Xbox og Activision Blizzard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens Cloud Imperium Games ansatter stadig nye folk. Starcitizen ser ut til å nå nye høyder, og SQ42 nærmer seg utgivelse.

Dette er flott da spill bransjen som helhet står stille når innovasjon angår og det må utviklere som CIG i å heve nivået igjen.

Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev (20 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (23 timer siden):

🤣 ❤️

Du ler av og er glad for at folk mister jobben? Er ikke det litt kynisk selv om du ikke liker Xbox?

Jeg oppnådde målet mitt, å trigge en eller annen. Og det klarte jeg, vet jo hvor trigga dere blir når det kommer til xbox 😘

Jeg har selv Xbox series X som jeg bruker jenvlig. 🙄

Når det er sagt så er det godt de rydder opp så de kan få orden i sysakene så det kan bli litt kvalitet fremover. De folkene får nok andre jobber. 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Guybrush 3pwood skrev (13 minutter siden):

Jeg oppnådde målet mitt, å trigge en eller annen. Og det klarte jeg

Gratulerer. Du klarte å fremstå som en drittsekk. En sann bragd som bare de ferreste kan klare å oppnå, altså.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (34 minutter siden):

oppnådde målet mitt, å trigge en eller annen. Og det klarte jeg, vet jo hvor trigga dere blir når det kommer til xbox 😘

Jeg har selv Xbox series X som jeg bruker jenvlig. 🙄

Tenk deg å bry seg om konsollkrig i 2024. 

 

Guybrush 3pwood skrev (35 minutter siden):

Når det er sagt så er det godt de rydder opp så de kan få orden i sysakene så det kan bli litt kvalitet fremover. De folkene får nok andre jobber. 

Kvaliteten blir nok bedre av at de outsourcer support, ja. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Jeg oppnådde målet mitt, å trigge en eller annen. Og det klarte jeg, vet jo hvor trigga dere blir når det kommer til xbox 😘

Jeg har selv Xbox series X som jeg bruker jenvlig. 🙄

🙄 Ja, da går vel ikke an å ha det mer moro enn å trolle på nettet.

Spesielt trigget ble jeg dog ikke, syntes bare det var en merkelig reaksjon på en annonsert masseoppsigelse. Dritkjipt for de det gjelder, vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev:
3 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Jeg oppnådde målet mitt, å trigge en eller annen. Og det klarte jeg, vet jo hvor trigga dere blir når det kommer til xbox 😘

Jeg har selv Xbox series X som jeg bruker jenvlig. 🙄

🙄 Ja, da går vel ikke an å ha det mer moro enn å trolle på nettet.

Spesielt trigget ble jeg dog ikke, syntes bare det var en merkelig reaksjon på en annonsert masseoppsigelse. Dritkjipt for de det gjelder, vil jeg tro.

En ting som er litt "latterlig" er hvordan folk pratet om hvordan alt kommer til å bli så mye bedre for de ansatte der, hvordan MS kan puste liv i gamle serier og kvalitet i spillene etter oppkjøpet, og så dette. Og Blizzard sitt survival spill er kansellert og det er nok sikkert ikke den eneste. MS kjøpte ActBlizzKing for milarder ikke for å være snille men for å tjene på det til slutt, så tror nok vi kommer til å se mer av de kjente spillnavnene, ikke de gamle og glemte.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Chaos_Niddhogg said:

En ting som er litt "latterlig" er hvordan folk pratet om hvordan alt kommer til å bli så mye bedre for de ansatte der, hvordan MS kan puste liv i gamle serier og kvalitet i spillene etter oppkjøpet, og så dette. Og Blizzard sitt survival spill er kansellert og det er nok sikkert ikke den eneste. MS kjøpte ActBlizzKing for milarder ikke for å være snille men for å tjene på det til slutt, så tror nok vi kommer til å se mer av de kjente spillnavnene, ikke de gamle og glemte.

Mulig «folk» pratet om det, men ikke jeg. Synes bare det er trist at så mange har mistet jobben i spill bransjen det siste året, rundt baut ikke bare hos MS.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Guybrush 3pwood skrev (1 minutt siden):

Gratulerer, du klarte å fremstå som e helt sann helt med denne kommentaren

Kan du prøve å formulere deg på forståelig Norsk? Aner ikke hva du prøver å si her ...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Guybrush 3pwood skrev (1 minutt siden):

Hadde visst et par skrivefeil der men slik skulle det stå.

Gratulerer, du klarte å fremstå som en sann helt med denne kommentaren

Det er kanskje grammatisk forståelig nå, men det gir allikevel absolutt null mening. Er det liksom et stikk mot at jeg ... øh. Nei, selv med den beste velvilje er det vanskelig å forstå hva du prøver å formidle her. Og på dette stadiet tror jeg det er  formålsmessig å ikke be deg utbrodere hvordan ditt rike sinn resonnerer. Så du kan få det siste ordet, hvis du ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...