Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

59 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      5
    • Ferrari
      13
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      2
    • McLaren
      15
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      12
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper de får lov til å kjempe fritt. Selv om inntrykket har vært at Charles er golden boy driver #1 så har de jo generelt latt Carlos og Charles få race og den som er raskest får være fremst. Mange strategi-flauser med Charles også.

Tipper at Lewis enten går dit fordi han har troen på at han kan ta nummer 8, eller kun fordi dette er siste sjansen for han å kjøre for Ferrari. Kanskje en kombinasjon av begge. Blir nok uansett ikke å godta å være en dedikert sjåfør #2.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Comma Chameleon said:

Tipper de får lov til å kjempe fritt. Selv om inntrykket har vært at Charles er golden boy driver #1 så har de jo generelt latt Carlos og Charles få race og den som er raskest får være fremst. Mange strategi-flauser med Charles også.

Tipper at Lewis enten går dit fordi han har troen på at han kan ta nummer 8, eller kun fordi dette er siste sjansen for han å kjøre for Ferrari. Kanskje en kombinasjon av begge. Blir nok uansett ikke å godta å være en dedikert sjåfør #2.

Tror også det er en kombinasjon. Lykkes han med et #8 og gjør det for Ferrari, blir det ekstremt vanskelig å argumentere mot at han er beste fører ever (i hvert fall basert på stats). Lykkes han ikke, får han kjørt for Ferrari, og så lenge ikke han blir knust av Charles, så er det ikke noe nedside. 

Regner med at Lewis har mistet troen på at Merc greier å gjøre noen store forbedringer de neste par årene, og da er det ikke noe poeng å bli. Kan også være at han fikk mye bedre betingelser hos Ferrari enn han hadde i Merc. 

Lenke til kommentar
Dragavon skrev (13 minutter siden):

For min del synest eg dette er veldig urettferdig for Sainz. Eg synest han har vore veldig god, og hadde absolutt fortjent å få ny kontrakt.

Sainz fortjener bedre enn Ferrari. 

 

simen929 skrev (7 minutter siden):

Helt enig. Forstår ikke heller hvor Sainz skal ta veien eller hvem som skal fylle Hamiltons spor i Mercedes.. Ingen opplagte.. Sainz i Mercedes tror jeg ikke vi ser.

Han ender nok opp hos Audi. 

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (1 time siden):

Han ender nok opp hos Audi. 

Det tipper jeg også på, tror nok det blir bedre for han enn om han skulle vært i Ferrari i 2026. Spørsmålet er vel hvor han eventuelt skal være i 2025. Tror både han og Audi har stor nytte av at han faktisk kjører i F1 framfor å ta et friår. Mercedes tviler jeg på, men det blir nok flere andre lag som fint kanskje gjerne tar Sainz et år hvis de ikke har noen bedre kandidater på plass.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (1 time siden):

Både bottas og joe har bare kontrakt ut 2024. Sainz senior kjører også for Audi, så det gjør det bare enda mer sannsynlig. 

Jepp. Fullt mulig han joiner der allerede i '25. Spørsmålet blir vel hvem de tar inn som kompanjong med Sainz. Personlig føler jeg verken Zhou eller Bottas er gode nok til å være med Sainz i 2026. Kanskje få inn en annen ung en sammen med Sainz.

Lenke til kommentar
Retroman skrev (4 minutter siden):

Vel det uttales "Joe" så hvorfor ikke bare skrive det på den måten?

Det er vel ikke så enkelt som kun å si Joe, men det er vel nært nok. Men man burde likevel skrive navnet riktig. Ellers kan vi vel bare skrive på dialekt 🤷‍♂️. Ikke så ille her da, jeg går utifra at det var litt for moro skyld og ikke et seriøst forsøk på å skrive Zhou.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Just now, Retroman said:

Vel det uttales "Joe" så hvorfor ikke bare skrive det på den måten?

Det høres sikkert ut som "Joe" når man uttaler det "Joe", ja.
Men er det noen andre enn AG som uttaler det "Joe" ?

Og er det vanskelig å skrive Zhou, da, uansett hvordan det uttales?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...