Gå til innhold

LSK-hetsen av Bakke


Inspector

Anbefalte innlegg

Er hetsen av Geir Bakke innenfor ?

https://www.vg.no/sport/fotball/i/VPJbKl/lsk-ledelsen-reagerer-ikke-paa-geir-bakke-hetsen-den-er-humor

Jeg mener at dette er langt over grensen for humor og noe som begynner å ligne fotballpøbelen vi kjenner fra utlandet. 
Hva kommer idiotene til å finne på ved neste korsvei ?

Greit nok at vi trenger lokalderbyenes nerve, men man må aldri ofre humor, gleden med idrett, vennskapelig konkurranse og respekt på dette alteret. Jeg håper at forbundet og klubbene setter en stopper for denne lavpannede oppførselen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her overdriver dere voldsomt.
Så langt vi kan huske så har alle oppgjør mellom LSK og VIF vært spesielle i norsk fotball.
Når en trener så bytter mellom disse klubbene midt i sesong så blir det selvsagt mye skrik.
Og jeg synes Geir Bakke takler dette helt suverent, og mye bedre enn hva dere som skriver i denne tråden gjør.
Etter kamp så går Geir Bakke inn i LSK garderoben, og snakker med de som er der med et smil om munnen.

Bare å glede seg til kampene neste år hvis VIF klarer å holde seg unna nedrykk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jalla21 skrev (14 minutter siden):

Her overdriver dere voldsomt.
Så langt vi kan huske så har alle oppgjør mellom LSK og VIF vært spesielle i norsk fotball.
Når en trener så bytter mellom disse klubbene midt i sesong så blir det selvsagt mye skrik.
Og jeg synes Geir Bakke takler dette helt suverent, og mye bedre enn hva dere som skriver i denne tråden gjør.
Etter kamp så går Geir Bakke inn i LSK garderoben, og snakker med de som er der med et smil om munnen.

Bare å glede seg til kampene neste år hvis VIF klarer å holde seg unna nedrykk.

Her er det supportere og tilskuere som er hovedproblemet….

LSK-ledere som kaller dette humor, har misforstått begrepet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg finner det litt komisk hvor "gærne" fotballsupportere skal være, det er ingen som oppfører seg sånn i det virkelige liv. Det er en merkelig flokkmentalitet hvor man glemmer litt hvor dum man ser ut, når man som voksen (mann) later som man er så forbanna på Geir Bakke at man skal drepe han etter kampen. Og det kommer fra en som selv sto på tribunen og sang "etter kampen skal du dø" gjennom ungdomsårene, og blir litt flau av å tenke på hvor barnslig man var. For all del, er man en del av barra brava og er klin gæren og ønsker å gjennomføre drap så passer det seg med noen trusler, men trauste nordmenn som er bekymret for at arbeidsgiver og familien skal se dem behøver ikke å tøffe seg innmari. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Til alle tredjeparts krenka !

Geir Bakke om banneret:

– Jeg synes det er bra laget. Også må man jo tåle det at det er supportere som ikke synes den overgangen var innafor. Da synes jeg det er greit at de gjør det på en sånn måte. Det er god humor, det er god patriotisme, sier Geir Bakke til VG.

Angående sangen "etter kampen skal du dø", som med ujevne mellomrom har blitt sunget på Åråsen og andre stadioner i 40 år til diverse dommere og spillere. Resultat, 0 døde. Ikke engang et lite drapsforsøk.

- Ikke uvanlige tribunerop som vi biter oss merke i. Selvsagt ikke noe hyggelig, men ser ingen grunn til å anmelde da vi oppfatter det mer som en markering enn en reell trussel, skrev mediesjef i Vålerenga Tina Wulf i en SMS til Dagbladet søndag.

Ta dere en bolle og slutt å ta alt så jævlig bokstavlig.
Samtidig slutt å definer hva som er humor eller ikke, det er fullstendig subjektivt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Noxhaven skrev (14 minutter siden):

Tegninger som viser en grådig rotte er helt innafor. Tegning av at man blir drept/hengt er utafor.. Det kan tolkes som drapstrusler og er ikke greit noen plass.

Hvem tolker dette som drapstrusler? Ikke Geir Bakke ihvertfall.. Ikke VIF, ikke andre supportere som forstår seg på rivaleriet LSK - VIF heller. Hvem står man igjen med da? Tullete media som driver klikkhoreri, moralposører og andre som prater om ting de overhodet ikke har greie på..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
The Very End skrev (11 minutter siden):

Inntrykket av at overivrige fotballsupportere er en gjeng med orangutanger som burde ha verge blir bare mer og mer tydelig. Forkastelig.

Jeg tror ikke du jobber i media, så da plasserer jeg deg enten i kategorien moralposør eller en som prater om ting han overhodet ikke har greie på. Eller begge deler..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, JonTj said:

Jeg tror ikke du jobber i media, så da plasserer jeg deg enten i kategorien moralposør eller en som prater om ting han overhodet ikke har greie på. Eller begge deler..

Hvorfor tror du jeg jobber eller ikke jobber i media og hvorfor bruker du tulleord som ikke eksisterer (moralpopøs)?

Endret av The Very End
  • Liker 2
Lenke til kommentar
The Very End skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tror du jet jobber eller ikke jobber i media og hvorfor bruker du tulleord som ikke eksisterer (moralpopøs)?

Du skriver for dårlig til å jobbe i media, selv om det riktignok kommer mye søppel derfra, ref Welhaven. Jeg har aldri brukt ordet "moralpopøs". Hva betyr det?

Lenke til kommentar
5 minutes ago, JonTj said:

Du skriver for dårlig til å jobbe i media, selv om det riktignok kommer mye søppel derfra, ref Welhaven. Jeg har aldri brukt ordet "moralpopøs". Hva betyr det?

Fair nok, ordet er så dumt at ikke engang ordlisten min klarte å skrive moralposør, men er egentlig nokså likegyldig da dette greit reflekterer nivået til fotballsupportere / den kanten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
The Very End skrev (2 minutter siden):

Fair nok, ordet er så dumt at ikke engang ordlisten min klarte å skrive moralposør, men er egentlig nokså likegyldig da dette greit reflekterer nivået til fotballsupportere / den kanten.

Hvis du googler moralposør så får du flere treff, så det er ikke ord jeg har funnet på. Men siden du ikke har hørt om det så setter jeg deg inn i kategorien "en som prater om ting han overhodet ikke har noe greie på". Det er ikke noe galt det altså, det er tross alt fler av dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...