Gå til innhold

Styres vesten av demoner?


Anbefalte innlegg

For meg virker det som om vestlige ledere gjør nesten alt de kan for å svekke sine egne befolkninger.

 

Oppløsning av seksuelle normer

Den såkalte seksuelle frigjøringen har gjort mye skade.

Den har ført til at flere barn bare vokser opp med mor og blir frarøvet en far. Det er dumt for sønner fordi de ikke får opplæring av noen som forstår hvilke egenskaper og kunnskap som er nødvendig for å leve som en mann.

Når venner har sex og det er mye tilfeldig sex, vil jeg tør å påstå at 1/3 til 1/2 av menn ikke har noen glede av det. Det er fordi færre kvinner liker uforpliktet sex og har det sjeldnere. Når de først har det, velger de den best mulige. I kombinasjon med at menn har lavere standard for kvinner når de har uforpliktet sex, da blir det i praksis de samme karene kvinner har sex med. Når kvinnene kan ha sex med kjekke, sterke (fysisk og psykisk) menn, så tror de også at de kan få de samme mennene som kjærester. Når det ikke går, så tar de ikke til takke. De forblir heller single og får færre barn.

En stor andel av menn i dag får verken uforpliktet sex eller en kjæreste. Det ødelegger selvsagt selvtilliten deres (særlig å ikke få kjæreste). Det ødelegger gleden de har av det å leve. Som igjen påvirker helsen. Som igjen påvirker utseende. Som igjen gjør dem mindre attraktive. Det er traumen for menn i den moderne tidsalder. En kan bryte sirkelen, men da må en virkelig ta tak.

For størstedelen av menn, i denne sex-fikserte verdensdelen, har oppløsningen av seksualnormene bare vært negativt.

 

Feminismen

Ideen om at kvinner skal jobbe minst 100 prosent og være selvstendige. Det er ingen hemmelighet at dette påvirker partnerdannelsen og fertiliteten i befolkningen. Kvinner med gode jobber, høy inntekt og status tjener mindre på det i praksis enn menn. Kvinners attraktivitet blir ikke særlig mye høyere i menn sine øyner pga dette (slik menns blir i kvinners øyner). Det reduserer kvinnene sine sjanse for å finne en partner og få mange barn, fordi hennes krav blir høyere. Samtidig som potensielle partnere blir mer nervøse for utroskap, fordi sterke kvinner kan ha evnen og hjertet til å være utro.

At kvinner skal jobbe så mye reduserer også energien deres. Lykken deres. Så de ikke greier å få flere barn. Det blir for tungt.

 

Multikultur

Det er klart at mennesker blir mer nervøse og får lavere trygghetsfølelse i samfunn der folk er veldig forskjellig. Menneskene mister fremtidstroen og lever med flere negative følelser. Det påvirker helsen.

Innvandring fører også til en skjevhet i kjønnsbalansen i landet.

Demonene som styrer oss elsker det.

 

Kjønnsideologi

Demonene elsker det når barn blir kastrert når de "skifter" kjønn.

 

Krig i Ukraina

Det er få kriger, kanskje utenom første og andre verdenskrig, der det virker å være total ondskap involvert.

USA og resten av NATO utførte et statskupp i Ukraina i 2014. Russland reagerte med å beskytte sine millitærbaser på krimea og russisk-talende områder (som det nye regime nektet å tale og bruke språket sitt).

I starten av 2022 hadde USA og NATO sendt store mengder våpen til Ukraina, som skulle ta de russisk talende områdene fra opprørerne. Russland reagerte med å beskytte utbryterrepublikkene og å forsøke seg på et eget statskupp i kiev. Sistnevnte feilet.

Russland visste ikke at USA og NATO sin plan ikke omhandlet Ukraina, de har egentlig ikke noen interesse av landet, men at de skulle bruke ukrainerne til å svekke Russland. Nå gjør demonene i vesten alt de kan for at flest mulig skal dø. De pøser på med våpen, de nekter ukrainerne å forhandle om fred. Nå skal Russland og Ukraina utarmes. Depopuleres.

De bruker mennesker de hater, til å drepe andre mennesker de hater. De feirer. Jeg er for øvrig hundre prosent norsk om du lurer.

 

Vesten svekkes

Alt vestlige ledere gjør ser ut til å svekke deres egne land. Fra klima til det som alt er nevnt. Fordervelse i alt de gjør. Dag for dag ser de ut til å ødelegge det gode som var og erstatte det med noen dårligere.

 

Jeg er lurer på om jeg har rett. At vesten styres av demoner.

Endret av Sokr
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Russland på grunn av sin tragiske utvikling på demografifronten tar imot innvandrere (og spesielt vestlige innvandrere) med åpne armer. Ut ifra klagesangen du presenterer her, ser det ikke ut til at vårt vestlige demokrati og våre liberale verdier er noe du har mye til overs for og trives med (i motsetning til majoriteten av befolkningen ellers). Så mitt råd er at du pakker sakene dine og flytter østover til et land med et regime som deler ditt verdisyn. Russland har jo en fantastisk velferdsstat som sikrer og garanterer for alle sine borgeres rettigheter så jeg er sikker på at du vil trives der.

Lykke til!

Lenke til kommentar

 

ozone skrev (30 minutter siden):

 

Den såkalte seksuelle frigjøringen har gjort mye skade. Den har ført til at flere barn bare vokser opp med mor og blir frarøvet en far.
Var det bedre før altså, når kvinnen ikke var "frigjort" og ikke turte å gå ut av et dårlig forhold?

Spørst hva du mener med dårlige forhold. Som regel går par i dag fra hverandre bare fordi de ikke elsker hverandre lenger.

Når venner har sex og det er mye tilfeldig sex, vil jeg tør å påstå at 1/3 til 1/2 av menn ikke har noen glede.
Her må du presentere tallgrunnlaget ditt!

Trenger jeg egentlig det? Her er en artikkel fra USA. Norge har ca samme samfunn og kultur. https://news.iu.edu/live/news/26924-nearly-1-in-3-young-men-in-the-us-report-having-no

 

En stor andel av menn i dag får verken uforpliktet sex eller en kjæreste
Så det er greit at menn har uforpliktet sex...

Har ikke skrevet noe om greit eller ikke.

 

sterke kvinner kan ha evnen og hjertet til å være utro.
Så alle "sterke kvinner" har dårligere moral og er kåtere enn de svake?

Det er bare en tolkning menn ofte gjør. De er mer usikre på sterke kvinner.

At kvinner skal jobbe så mye reduserer også energien deres. Lykken deres. Det blir for tungt.
Så kvinner skal ikke, eller klarer ikke, å jobbe fulltid?

Jeg tror ikke at kvinner orker å få så mange barn i kombinasjon med en krevende hundre prosent jobb.

Demonene som styrer oss elsker det.
Så demonene styrer ikke bare Vesten, men oss også?

Styrer oss gjennom at de er lederne våre.

Demonene elsker det når barn blir kastrert når de "skifter" kjønn.
Kilder?

Nå gjør demonene i vesten alt de kan for at flest mulig skal dø.
Jeeezes...

Jeg er for øvrig hundre prosent norsk om du lurer.
Hva har det med saken å gjøre?

Jeg er lurer på om jeg har rett. At vesten styres av demoner.
Nei, må skuffe deg der gitt!

Lenke til kommentar
Sokr skrev (23 timer siden):

For meg virker det som om vestlige ledere gjør nesten alt de kan for å svekke sine egne befolkninger.

 

Oppløsning av seksuelle normer

Den såkalte seksuelle frigjøringen har gjort mye skade.

Den har ført til at flere barn bare vokser opp med mor og blir frarøvet en far. Det er dumt for sønner fordi de ikke får opplæring av noen som forstår hvilke egenskaper og kunnskap som er nødvendig for å leve som en mann.

Når venner har sex og det er mye tilfeldig sex, vil jeg tør å påstå at 1/3 til 1/2 av menn ikke har noen glede av det. Det er fordi færre kvinner liker uforpliktet sex og har det sjeldnere. Når de først har det, velger de den best mulige. I kombinasjon med at menn har lavere standard for kvinner når de har uforpliktet sex, da blir det i praksis de samme karene kvinner har sex med. Når kvinnene kan ha sex med kjekke, sterke (fysisk og psykisk) menn, så tror de også at de kan få de samme mennene som kjærester. Når det ikke går, så tar de ikke til takke. De forblir heller single og får færre barn.

En stor andel av menn i dag får verken uforpliktet sex eller en kjæreste. Det ødelegger selvsagt selvtilliten deres (særlig å ikke få kjæreste). Det ødelegger gleden de har av det å leve. Som igjen påvirker helsen. Som igjen påvirker utseende. Som igjen gjør dem mindre attraktive. Det er traumen for menn i den moderne tidsalder. En kan bryte sirkelen, men da må en virkelig ta tak.

For størstedelen av menn, i denne sex-fikserte verdensdelen, har oppløsningen av seksualnormene bare vært negativt.

 

Feminismen

Ideen om at kvinner skal jobbe minst 100 prosent og være selvstendige. Det er ingen hemmelighet at dette påvirker partnerdannelsen og fertiliteten i befolkningen. Kvinner med gode jobber, høy inntekt og status tjener mindre på det i praksis enn menn. Kvinners attraktivitet blir ikke særlig mye høyere i menn sine øyner pga dette (slik menns blir i kvinners øyner). Det reduserer kvinnene sine sjanse for å finne en partner og få mange barn, fordi hennes krav blir høyere. Samtidig som potensielle partnere blir mer nervøse for utroskap, fordi sterke kvinner kan ha evnen og hjertet til å være utro.

At kvinner skal jobbe så mye reduserer også energien deres. Lykken deres. Så de ikke greier å få flere barn. Det blir for tungt.

 

Multikultur

Det er klart at mennesker blir mer nervøse og får lavere trygghetsfølelse i samfunn der folk er veldig forskjellig. Menneskene mister fremtidstroen og lever med flere negative følelser. Det påvirker helsen.

Innvandring fører også til en skjevhet i kjønnsbalansen i landet.

Demonene som styrer oss elsker det.

 

Kjønnsideologi

Demonene elsker det når barn blir kastrert når de "skifter" kjønn.

 

Krig i Ukraina

Det er få kriger, kanskje utenom første og andre verdenskrig, der det virker å være total ondskap involvert.

USA og resten av NATO utførte et statskupp i Ukraina i 2014. Russland reagerte med å beskytte sine millitærbaser på krimea og russisk-talende områder (som det nye regime nektet å tale og bruke språket sitt).

I starten av 2022 hadde USA og NATO sendt store mengder våpen til Ukraina, som skulle ta de russisk talende områdene fra opprørerne. Russland reagerte med å beskytte utbryterrepublikkene og å forsøke seg på et eget statskupp i kiev. Sistnevnte feilet.

Russland visste ikke at USA og NATO sin plan ikke omhandlet Ukraina, de har egentlig ikke noen interesse av landet, men at de skulle bruke ukrainerne til å svekke Russland. Nå gjør demonene i vesten alt de kan for at flest mulig skal dø. De pøser på med våpen, de nekter ukrainerne å forhandle om fred. Nå skal Russland og Ukraina utarmes. Depopuleres.

De bruker mennesker de hater, til å drepe andre mennesker de hater. De feirer. Jeg er for øvrig hundre prosent norsk om du lurer.

 

Vesten svekkes

Alt vestlige ledere gjør ser ut til å svekke deres egne land. Fra klima til det som alt er nevnt. Fordervelse i alt de gjør. Dag for dag ser de ut til å ødelegge det gode som var og erstatte det med noen dårligere.

 

Jeg er lurer på om jeg har rett. At vesten styres av demoner.

 

Hanlons barberblad tilsier at man aldri skal tilskrive ondskap det som kan skyldes dumskap. Men om man tror på onde krefter i verden, så tror man vel at de også kan virke gjennom folks dumskap. Nå tror jeg ikke at det onde kun virker i Vestens ledere - snarere kan det onde virke i alle mennesker. Men det skapes jo mer lidelse dersom mennesker med makt påvirkes. Og at Djevelen for tida er fornøyd med tingenes tilstand er jeg enig i.

C.S. Lewis valgte å bruke humor for å beskrive demonenes spill i verden i sin bok Screwtape Letters, her lest av John Cleese: Anbefales.
 

 

Endret av Aiven
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sokr skrev (16 timer siden):

For meg virker det som om vestlige ledere gjør nesten alt de kan for å svekke sine egne befolkninger.

 

Oppløsning av seksuelle normer

Den såkalte seksuelle frigjøringen har gjort mye skade.

Den har ført til at flere barn bare vokser opp med mor og blir frarøvet en far. Det er dumt for sønner fordi de ikke får opplæring av noen som forstår hvilke egenskaper og kunnskap som er nødvendig for å leve som en mann.

Når venner har sex og det er mye tilfeldig sex, vil jeg tør å påstå at 1/3 til 1/2 av menn ikke har noen glede av det. Det er fordi færre kvinner liker uforpliktet sex og har det sjeldnere. Når de først har det, velger de den best mulige. I kombinasjon med at menn har lavere standard for kvinner når de har uforpliktet sex, da blir det i praksis de samme karene kvinner har sex med. Når kvinnene kan ha sex med kjekke, sterke (fysisk og psykisk) menn, så tror de også at de kan få de samme mennene som kjærester. Når det ikke går, så tar de ikke til takke. De forblir heller single og får færre barn.

En stor andel av menn i dag får verken uforpliktet sex eller en kjæreste. Det ødelegger selvsagt selvtilliten deres (særlig å ikke få kjæreste). Det ødelegger gleden de har av det å leve. Som igjen påvirker helsen. Som igjen påvirker utseende. Som igjen gjør dem mindre attraktive. Det er traumen for menn i den moderne tidsalder. En kan bryte sirkelen, men da må en virkelig ta tak.

For størstedelen av menn, i denne sex-fikserte verdensdelen, har oppløsningen av seksualnormene bare vært negativt.

 

Feminismen

Ideen om at kvinner skal jobbe minst 100 prosent og være selvstendige. Det er ingen hemmelighet at dette påvirker partnerdannelsen og fertiliteten i befolkningen. Kvinner med gode jobber, høy inntekt og status tjener mindre på det i praksis enn menn. Kvinners attraktivitet blir ikke særlig mye høyere i menn sine øyner pga dette (slik menns blir i kvinners øyner). Det reduserer kvinnene sine sjanse for å finne en partner og få mange barn, fordi hennes krav blir høyere. Samtidig som potensielle partnere blir mer nervøse for utroskap, fordi sterke kvinner kan ha evnen og hjertet til å være utro.

At kvinner skal jobbe så mye reduserer også energien deres. Lykken deres. Så de ikke greier å få flere barn. Det blir for tungt.

 

Multikultur

Det er klart at mennesker blir mer nervøse og får lavere trygghetsfølelse i samfunn der folk er veldig forskjellig. Menneskene mister fremtidstroen og lever med flere negative følelser. Det påvirker helsen.

Innvandring fører også til en skjevhet i kjønnsbalansen i landet.

Demonene som styrer oss elsker det.

 

Kjønnsideologi

Demonene elsker det når barn blir kastrert når de "skifter" kjønn.

 

Krig i Ukraina

Det er få kriger, kanskje utenom første og andre verdenskrig, der det virker å være total ondskap involvert.

USA og resten av NATO utførte et statskupp i Ukraina i 2014. Russland reagerte med å beskytte sine millitærbaser på krimea og russisk-talende områder (som det nye regime nektet å tale og bruke språket sitt).

I starten av 2022 hadde USA og NATO sendt store mengder våpen til Ukraina, som skulle ta de russisk talende områdene fra opprørerne. Russland reagerte med å beskytte utbryterrepublikkene og å forsøke seg på et eget statskupp i kiev. Sistnevnte feilet.

Russland visste ikke at USA og NATO sin plan ikke omhandlet Ukraina, de har egentlig ikke noen interesse av landet, men at de skulle bruke ukrainerne til å svekke Russland. Nå gjør demonene i vesten alt de kan for at flest mulig skal dø. De pøser på med våpen, de nekter ukrainerne å forhandle om fred. Nå skal Russland og Ukraina utarmes. Depopuleres.

De bruker mennesker de hater, til å drepe andre mennesker de hater. De feirer. Jeg er for øvrig hundre prosent norsk om du lurer.

 

Vesten svekkes

Alt vestlige ledere gjør ser ut til å svekke deres egne land. Fra klima til det som alt er nevnt. Fordervelse i alt de gjør. Dag for dag ser de ut til å ødelegge det gode som var og erstatte det med noen dårligere.

 

Jeg er lurer på om jeg har rett. At vesten styres av demoner.

Svaret er veldig kort til det: Følg penger. De som er over penger har makt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (21 timer siden):

Russland på grunn av sin tragiske utvikling på demografifronten tar imot innvandrere (og spesielt vestlige innvandrere) med åpne armer. Ut ifra klagesangen du presenterer her, ser det ikke ut til at vårt vestlige demokrati og våre liberale verdier er noe du har mye til overs for og trives med (i motsetning til majoriteten av befolkningen ellers). Så mitt råd er at du pakker sakene dine og flytter østover til et land med et regime som deler ditt verdisyn. Russland har jo en fantastisk velferdsstat som sikrer og garanterer for alle sine borgeres rettigheter så jeg er sikker på at du vil trives der.

Lykke til!

Hvilke sider ved verdisynet hans er det du mener er mer kompatibelt med det russiske fremfor "det vestlige"?

Ditt ønske om at folk du ikke er enig med bør flytte fra Norge er, ironisk nok, ikke særlig forenlig med et norsk, eller vestlig verdisyn.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (3 timer siden):

Hvilke sider ved verdisynet hans er det du mener er mer kompatibelt med det russiske fremfor "det vestlige"?

Ikke meg du spurte, men anti-feminisme, anti-lgbt og anti-Nato/Ukraina er da åpenbart mer kompatibelt med russisk enn vestlig verdisyn - sett generelt. 

Men enig med deg i at de fleste variasjoner av "flytt"-argumenter er dårlige. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Aiven skrev (4 timer siden):

Hvilke sider ved verdisynet hans er det du mener er mer kompatibelt med det russiske fremfor "det vestlige"?

Det tror jeg du er i stand til å ressonere deg frem til selv ved å lese innlegget hans.

Aiven skrev (4 timer siden):

Ditt ønske om at folk du ikke er enig med bør flytte fra Norge er, ironisk nok, ikke særlig forenlig med et norsk, eller vestlig verdisyn.

Mitt "ønske" vet du svært lite om, da jeg overhode ikke ga uttrykk for hva jeg "ønsker". Jeg ga ham en anbefaling ut ifra hva han tydeligvis oppfatter som negativt med det Norske samfunnet (og det vestlige samfunnet forøvrig). Jeg anbefaler også deg å lese og gjøre deg inneforstått med hva som faktisk blir sagt før du trekker forhastede konklusjoner i fremtiden.

e: skriveleif

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar
PHCTF skrev (18 minutter siden):

Har vesten blitt et verre oppholdssted for den gjennomsnittlige mann, spesielt basert på rene menneskelige verdier, over de siste tiårene?

Hadde borgerene det «bedre» i et samfunn preget av mer tradisjonelle, kristne verdier? Jeg tror at det er vanskelig å mene så mye om. Vi har opplagt mer velstand enn våre foreldre. En rekke sykdommer lar seg enklere kurere med vitenskap og en rik stat. Det er god grunn til å tro at homofile har det bedre nå når de slipper straff eller utstøtelse for å leve ut sin legning.

Men om vi _egentlig_ har det bedre er ikke så lett å si. Kanskje forfaderen min som jobbet hardt på åkeren, giftet seg med ei dame fra nabobygda, fikk 5 barn og satt i kirka hver søndag hadde større indre ro og følelse av hensikt enn meg? Eller kanskje han var lut lei av hele driten.

Endret av knutinh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 hours ago, skaftetryne32 said:

Personlig liker jeg frihet, men jeg tipper russland hadde tatt deg i mot med åpne armer om det virkelig er et sånt samfunn du vil ha.  

Frihet og frihet, fru Blom. I Norge må man passe på hva man sier uansett hvor riktig det er, du kan bli straffet, det har skattesnuskerne som hever millionlønninger på Stortinget vedtatt. Norge blir mer og mer ufritt nesten for hver dag som går slik som det er nå. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (9 minutter siden):

Frihet og frihet, fru Blom. I Norge må man passe på hva man sier uansett hvor riktig det er, du kan bli straffet, det har skattesnuskerne som hever millionlønninger på Stortinget vedtatt. Norge blir mer og mer ufritt nesten for hver dag som går slik som det er nå. 

Det er nok først og fremst et problem for de som er i mot frihet i utgangspunktet, de vil gjerne ha sine friheter, men de blir sure når andre vil ha visse friheter, kort sagt den store majoriteten greier seg helt fint, det er ikke nødvendigvis en menneskerett å være et digert gapende å stinkende rasshøl, men for all del, stort sett går det nok veldig fint selv uten å passe på hva man sier.

 

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (4 timer siden):

Det tror jeg du er i stand til å ressonere deg frem til selv ved å lese innlegget hans.

Jeg kan gjøre meg noen tanker om det, men jeg ville tenkt posisjonen er vanskelig å forsvare. Minner om at dette er religions- og livssynsdelen av forumet - ikke politikk.

Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (4 timer siden):

Mitt "ønske" vet du svært lite om, da jeg overhode ikke ga uttrykk for hva jeg "ønsker". Jeg ga ham en anbefaling ut ifra hva han tydeligvis oppfatter som negativt med det Norske samfunnet (og det vestlige samfunnet forøvrig). Jeg anbefaler også deg å lese og gjøre deg inneforstått med hva som faktisk blir sagt før du trekker forhastede konklusjoner i fremtiden.

 

Siden dette er et land vi er i proxykrig med, er din "anbefaling" nokså passiv-aggresiv, ikke påstå at dette kommer fra ditt varme hjerte.

 

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (2 timer siden):

Frihet og frihet, fru Blom. I Norge må man passe på hva man sier uansett hvor riktig det er, du kan bli straffet, det har skattesnuskerne som hever millionlønninger på Stortinget vedtatt. Norge blir mer og mer ufritt nesten for hver dag som går slik som det er nå. 

Korrekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 hours ago, skaftetryne32 said:

Det er nok først og fremst et problem for de som er i mot frihet i utgangspunktet, de vil gjerne ha sine friheter, men de blir sure når andre vil ha visse friheter, 

Det handler om at politikerne vil gjøre skjellsord ulovlige og straffeforfølge folk som ikke har de rette meningene. Helst skal kun godkjente ytringer slippe til i det offentlige rom, og nåde deg om du sier noe som går woke-narrativet i mot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...