Gå til innhold

La oss diskutere dagligvareprisene

Gjest Slettet-Lk8eL7iw

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Toroprodukter fremstår som gammeldags. Få endringer siden 1976 og 80-tallet De tok bort noe av glutamatet for 10+ år siden. Hva de hadde på 60-talelt aner jeg ikke. Solgt videre til Orkla Foods i 2012, som pisker videre på en død hest. Da mener jeg ikke profittmessig, men at det smaker elendig og ikke er bra mat.

Hvis det står Orkla på ei forpakning, setter jeg det tilbake i hylla, med svært få unntak.

Endret av BadCat
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BadCat skrev (13 minutter siden):

Du ser nok at dette er ultraprosessert.

Hvis du fremdeles er i tvil.

interessant info.

det er nok ikke sunt å utelukkende leve på ferdigmat, halvfabrikat eller ultraprosessert om man vil.

forhåpentligvis balanserer man kostholdet med grønnsaker,frukt og fisk og hjemmelaget mat fra bunnen av.

Skrevet (endret)
4 minutes ago, Mr.M said:

interessant info.

det er nok ikke sunt å utelukkende leve på ferdigmat, halvfabrikat eller ultraprosessert om man vil.

forhåpentligvis balanserer man kostholdet med grønnsaker,frukt og fisk og hjemmelaget mat fra bunnen av.

Hvis alle spiser 5 Grandiosa i året, er det ikke et problem. Problemet er at noen spiser 0 og andre spiser mange. De som fyller opp fryseren hver gang det er på tilbud og lever av dette. De som alt for ofte, tilbud eller ei, ender med å ta en slik under armen i butikken fordi det er lettvint.

Mange mangler også ferdighter til å lage noe som ikke bare skal varmes og serveres.

Endret av BadCat
Skrevet
BadCat skrev (46 minutter siden):

Toroprodukter fremstår som gammeldags. Få endringer siden 1976 og 80-tallet De tok bort noe av glutamatet for 10+ år siden. Hva de hadde på 60-talelt aner jeg ikke. Solgt videre til Orkla Foods i 2012, som pisker videre på en død hest. Da mener jeg ikke profittmessig, men at det smaker elendig og ikke er bra mat.

Hvis det står Orkla på ei forpakning, setter jeg det tilbake i hylla, med svært få unntak.

Tja, det får du selvsagt lov til å mene selv om det fremstår ganske dumt gitt hele utvalget til Toro.
Men med det store utvalget Toro har så er det selvsagt produkter som både er helt grei mat og som smaker bra.
Som f.eks TORO Meksikansk Tomatsuppe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...