Gå til innhold

Breath of the Wild-oppfølgeren heter The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – se ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt skuffet over at de ikke hadde Remastered noen gamle Zelda som det gikk rykter om. Jeg regnet med det ikke ville komme siden ryktene har gått over noen år, men allikevel ble jeg litt skuffet.

Zelda Breath of the wild og det nye er spill jeg ikke har tid til lengre. Har prøvd meg flere ganger på Breath of the wild men jeg klarte aldri å få en skikkelig progresjon når jeg bare har tid til små økter om gangen.

Lineært Zelda hvor jeg hele tiden vet sånn cirka hvor jeg skal er det som passer meg best nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjekt og bra at vi både fekk ny trailer og ikke minst navn! :) Men skulle gjerne sett mer gameplay med karakterer, steder, andre items osv. Og hvor er den mystikken som vi fekk servert allerede på første snutt i det underworld området? Spent på fortsettelsen, skjønner fortsatt ikke så veldig mye på hva vi har i vente...

Endret av svenka
Lenke til kommentar
Houdini skrev (På 13.9.2022 den 20.23):

Er litt skuffet over at de ikke hadde Remastered noen gamle Zelda som det gikk rykter om. Jeg regnet med det ikke ville komme siden ryktene har gått over noen år, men allikevel ble jeg litt skuffet.

Zelda Breath of the wild og det nye er spill jeg ikke har tid til lengre. Har prøvd meg flere ganger på Breath of the wild men jeg klarte aldri å få en skikkelig progresjon når jeg bare har tid til små økter om gangen.

Lineært Zelda hvor jeg hele tiden vet sånn cirka hvor jeg skal er det som passer meg best nå.

Venter også på Twilight Princess.
Krysser fingrene vi får dette spillet snart, for det er mange som vil ha det :)

Jeg brukte flere år på å komme inn i spillet.
Kjøpte spillet når det kom i 2017.
Men som småbarnsfar var det tungt å sette seg ned avslappet. 

Men, så kom Corona, det var mye innetid. Jeg og kona spilte og fullførte :D
Det var absolutt verdt det.
Om du sitter fast så finnes det små tips som kan hjelpe deg å komme igjennom hindring smartere.
Når spillet er så stort og man er småbarns familie så skader det ikke med litt hjelp :)
 

Lenke til kommentar

Jeg kom aldri skikkelig i gang med botw. Prøvde flere ganger. Det med våpen som gikk i stykker hele tiden var en del av problemet. Syns det gikk for mye tid på å bare vase rundt for å finne noe å gjøre. 6/10

Det nye spiller kommer vel egentlig bare til å være en botw dlc? Samme spill bare en ny historie. Siden maskinvaren allerede sleit med spillet for fem år siden. Lite rom for forbedringer. Hadde ikke overrasket meg om de mest plagsomme spillmekanikken fortsatt var der også..

Lenke til kommentar
bo1e skrev (2 timer siden):

Jeg kom aldri skikkelig i gang med botw. Prøvde flere ganger. Det med våpen som gikk i stykker hele tiden var en del av problemet. Syns det gikk for mye tid på å bare vase rundt for å finne noe å gjøre. 6/10

Det nye spiller kommer vel egentlig bare til å være en botw dlc? Samme spill bare en ny historie. Siden maskinvaren allerede sleit med spillet for fem år siden. Lite rom for forbedringer. Hadde ikke overrasket meg om de mest plagsomme spillmekanikken fortsatt var der også..

BOTW var det første zeldaspillet jeg har spilt og jeg likte det veldig godt. Spilt gjennom det til tross for at jeg ikke liker at våpen går i stykker men det gikk helt fint. Når man får Master sword så trenger man ikke å bekymre seg så mye over det. Det kan ikke gå i stykker men blir utladet etter veldig lenge, så må man vente til det lades opp igjen. Det gikk også helt fint. Håper ikke våpenene går i stykker på oppfølgeren vel og merke

Lenke til kommentar
donwang skrev:

Om de ikke endrer på mekanikken hvor våpen blir ødelagt av 10 slag, så blir det pass for min del. Ødela all gleden av å finne noe🤷🏽‍♂️

Weapon durability i BotW er et veldig godt eksempel på spilldesign som "beskytter spilleren mot seg selv". Jeg vet at mange, inkludert meg selv, hadde bare brukt det samme våpenet gjennom hele spillet hvis det var mulig. Jeg for min del synes det er en bra mekanikk, selv om jeg synes våpnene burde vart en del lengre. Man finner uansett våpen over alt, og det gjør også at Master Sword får større verdi selv om det ikke er det kraftigste sverdet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...