Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Vi trenger å snakke om korona vaksinene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (8 minutter siden):

Fra Summit IV:
https://rumble.com/embed/v3v5qs1

Det ligger timevis med opptak på YouTube.

International Crisis Summit IV November 18-19th 2023

17 millioner døde av vaksinen i verden, er det han sier...  Ja, ha.

Sitat

Tre år med covid og vaksiner:– mRNA-teknologien har fungert ekstremt godt

Koronavaksinene sparte 20 millioner menneskeliv allerede det første året. (26. januar 2023)

Dødsfall relatert til covid-19 vaksiner i Norge:

 

Sitat

https://www.fhi.no/op/dodsarsaksregisteret/tall-for-covid-19-assosierte-dodsfall-i-dodsarsaksregisteret-i-2021/

(09.06.2022)

Dødsfall relatert til covid-19 vaksine er fordelt på 19 med underliggende dødsårsak og 22 med medvirkende dødsårsak. De fleste dødsfallene ble meldt fra mars og april 2021. Gjennomsnittsalderen for alle vaksinerelaterte dødsfall var 79 år.

Underliggende dødsårsak

Gjennomsnittsalderen for vaksinerelaterte dødsfall hvor covid-19 vaksine var rapporter som underliggende årsak var 77 år.  Av de 19 rapporterte dødsfallene er det hos de fleste rapportert kroniske sykdommer, blant annet demens, nyresykdom, kronisk lungesykdom og kreft. Ved fire tilfeller er det rapportert trombocytopeni, hjerneblødning- eller infarkt på dødsmeldingen.

Medvirkende dødsårsak

Gjennomsnittsalderen for vaksinerelaterte dødsfall rapportert som medvirkede årsak var 82 år. Det er få bivirkninger oppgitt fra legen når vaksinebivirkning er oppgitt under medvirkende dødsårsak. Underliggende dødsårsaker rapportert hos flest er demens, hjertesykdom, KOLS og kreft.

AstraZeneca ble satt på pause og rukket fra det norske markedet, mens vaksineringen fortsatt i de fleste andre land, da fordelene ved vaksineringen oppveide for risikoene i flertallsbefolkningen.

Sitat

https://www.nrk.no/norge/xl/helsearbeiderne-som-ble-dodssyke-1.15655677

(18. sep. 2021)

Totalt åtte personer fikk VITT i Norge etter vaksinering med AstraZeneca, viser NRKs gjennomgang.

Fire av dem døde.

En av dem var en 37 år gammel sykehusansatt

Sitat

Ingen har fått den alvorlige bivirkningskombinasjonen (VITT) etter vaksinene som tilbys i Norge nå, Pfizer og Moderna.

 

Sitat

https://www.forskning.no/covid19-ntb-sykdommer/storbritannia-melder-om-32-dodsfall-etter-astrazeneca-vaksinering/1849331

I alt 168 personer er blitt rammet av en sjelden form for blodpropp i Storbritannia etter å ha fått AstraZeneca-vaksinen. 32 av dem har dødd.

Det britiske legemiddeltilsynet MHRA la torsdag fram en oppdatert oversikt over antall blodpropptilfeller i kjølvannet av vaksinering fram til 14. april. Da hadde 21,2 millioner mennesker mottatt den første dosen av vaksinen.

....Tallene viser at antall dødsfall har steget med ti siden den forrige oversikten ble lagt fram 5. april. Det er dessuten registrert ytterligere 68 blodpropptilfeller siden da.

– Basert på denne pågående gjennomgangen opprettholdes rådet om at fordelene ved vaksinen oppveier for risikoene i flertallsbefolkningen, fastslår MHRA. (23. april 2021).

Dette vet vi nå om bivirkningene av covid-19-vaksinen

Sitat

Vaksinen eller sykdommen?

Det er mange utfordringer med å studere bivirkninger av en vaksine, forteller Grødeland.

Et opplagt problem er at de samme mulige bivirkningene, for eksempel hjertemuskelbetennelse, kan oppstå både etter vaksinasjon og etter å ha blitt smittet av viruset.

Sitat

– Men det er også et faktum at om du ikke er vaksinert og får covid-19, har du sju ganger høyere risiko for å få denne sykdommen enn om du er vaksinert, i den samme aldersgruppen. (23. mars 2023 )

 

Lenke til kommentar

Han sier ikke det, tallene sier det.

Sjansen for å dø skal normalt dobles for hvert 9-10 år levd. Toksisiteten til vaksinen fikk doblingsraten ned i 4,5 år. Vaksinen blir en ekselerator for død og elendighet.

Endret av BadCat
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Her er det to ting som glemmes:

1 ved usikkerhet må man ta utgangspunkt i det flest aktuelle forskere mener. Man kan ikke begynne å synse og tro man vet bedre selv. Det er sånn nazistene holdt på....

2 man vet sjeldent om man er i risikogruppen. 2% har en enkelt genvariant som hjelper dem i mange situasjoner (gir bedre reflekser, økt styrke, bedre kognitive ferdigheter, hindrer kreft fra å spre seg, beskytter mot hepatitt, øker fertiliteten hos kvinner). Den samme varianten øker risikoen for å dø av covid med 4,3 ganger og øker risikoen for smitte med 2,2 ganger. Sånn er det med virus og gener. Genvarianter som beskytter mot malaria øker risikoen for hiv. Man kan være "frisk" og allikevel ha økt dødelighet.

Endret av majer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Subara skrev (På 9.1.2024 den 4:17 AM):

Nå vil jeg si at jeg synes hjertemsuskelbetennelse fremstår som langt mer skremmende for meg enn covid-19 og i og med at jeg ikke er noen risikopasient for covid-19 sier det seg selv hvorfor boosterdoser er uaktuelt for meg.

 

Subara skrev (På 9.1.2024 den 4:17 AM):

AstraZeneca ble satt på pause og rukket fra det norske markedet, mens vaksineringen fortsatt i de fleste andre land, da fordelene ved vaksineringen oppveide for risikoene i flertallsbefolkningen.

 

 

 

Og nettopp DET er et godt eksempel på hvorfor Norge alltid må ha en selvstendig smittevernpolitikk og ikke bli utsatt for press fra høyere internasjonale organisasjoner om hva slags legemidler man skal ta i bruk i vårt land. De nye endringene som WHO jobber med kan gjøre at nettopp noe slikt som avvisning av AZ-vaksinen på selvstendig grunnlag ikke vil bli like mulig i fremtiden.

BadCat skrev (På 9.1.2024 den 4:53 AM):

Han sier ikke det, tallene sier det.

Sjansen for å dø skal normalt dobles for hvert 9-10 år levd. Toksisiteten til vaksinen fikk doblingsraten ned i 4,5 år. Vaksinen blir en ekselerator for død og elendighet.

Nåja, det påstår jo noen om "long covid" også. "Du ble ikke alvorlig syk av vaksinen/covid, men bare vent å se noen år for dette er en tikkende bombe inni deg". Skjer sjeldent. Ekstrem krisemaksimering finner man i begge leire.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lenge siden det har vært noe å hente her i tråden.. 
Kom over denne lille notaten her:
https://www.document.no/2024/02/22/verdens-storste-vaksinestudie-konkluderer-covidvaksinene-knyttes-til-hjerne-og-hjerteproblemer/
og link til 
https://www.washingtontimes.com/news/2024/feb/19/study-99-million-covid-vaccinated-people-finds-lin/
 

Meeeen det er jo sikkert ikke nok grunnlag for å fortsette en diskusjon rundt Covid her eller? :evil:

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Woff said:

Lenge siden det har vært noe å hente her i tråden.. 
Kom over denne lille notaten her:
https://www.document.no/2024/02/22/verdens-storste-vaksinestudie-konkluderer-covidvaksinene-knyttes-til-hjerne-og-hjerteproblemer/
og link til 
https://www.washingtontimes.com/news/2024/feb/19/study-99-million-covid-vaccinated-people-finds-lin/
 

Meeeen det er jo sikkert ikke nok grunnlag for å fortsette en diskusjon rundt Covid her eller? :evil:

Var ikke så lett å finne studien eller gjengivelse fra en ikke koko-kikde som document eller Washington times.

Daily Mail ser it til å ha en noe mindre sensasjonell dekning av den

https://www.dailymail.co.uk/health/article-13100755/Largest-Covid-vaccine-study-finds-shots-linked-small-increased-risk-neurological-blood-heart-disorders-extremely-rare.html

Quote

Still, the team says the absolute risk of developing any one of the condition remains small. For instance, 13 billion doses of vaccines have been administered and there have only been 2,000 cases of all conditions.

Quote

Dr Harlan Krumholz, director of the Yale New Haven Hospital Center for Outcomes Research and Evaluation and a lead investigator behind the study, said: ‘Both things can be true. 

'They can save millions of lives, and there can be a small number of people who’ve been adversely affected.’ 

Covid vaccines are estimated to have averted more than 19 million deaths worldwide, including three million in the US alone.

Så jah, som vanlig bare p*ss fra document.no. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Woff said:

Jepp, ikke annet å vente fra de useriøse folka der.. Godt vi har sånne som deg! 🙂

Ut fra dette:

Quote

Still, the team says the absolute risk of developing any one of the condition remains small. For instance, 13 billion doses of vaccines have been administered and there have only been 2,000 cases of all conditions

Klarer de altså å dra til med dette:

Quote

Når vi i tillegg vet at vaksinene verken hindrer smitte eller sykdom, og at vi ser en overdødelighet over hele den vestlige verden som ikke har noen opplagt årsak, med økte forekomster av aggressiv kreft og hjertesykdom, begynner vi kanskje å nærme oss sannheten om hvor trygge og effektive vaksinene egentlig er.

Er ikke dette tendensiøst useriøst søppel så vet ikke jeg hva som er.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Smule8o skrev (21 timer siden):

Var ikke så lett å finne studien eller gjengivelse fra en ikke koko-kikde som document eller Washington times.

Daily Mail ser it til å ha en noe mindre sensasjonell dekning av den

https://www.dailymail.co.uk/health/article-13100755/Largest-Covid-vaccine-study-finds-shots-linked-small-increased-risk-neurological-blood-heart-disorders-extremely-rare.html

Så jah, som vanlig bare p*ss fra document.no. 

Nå er det jo også slik at disse forholdsvis sjeldne bivirkningene rammer yngre mennesker og i langt mindre grad eldre, noe som ihvertfall jeg mener er en grunn til ikke å tilby coronavaksiner til yngre mennesker som ikke er i noen faregruppe for covid-19.

Woff skrev (21 timer siden):

Lenge siden det har vært noe å hente her i tråden.. 
Kom over denne lille notaten her:
https://www.document.no/2024/02/22/verdens-storste-vaksinestudie-konkluderer-covidvaksinene-knyttes-til-hjerne-og-hjerteproblemer/
og link til 
https://www.washingtontimes.com/news/2024/feb/19/study-99-million-covid-vaccinated-people-finds-lin/
 

Meeeen det er jo sikkert ikke nok grunnlag for å fortsette en diskusjon rundt Covid her eller? :evil:

Det står i linken at det er en dødelighet for myocarditt på 16,8% hos yngre mennesker? Er dette riktig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quote

Among almost 43 million people in England who received at least one COVID-19 vaccine dose, the risk of myocarditis was substantially higher in the four weeks after COVID-19 infection than after a first dose of a COVID-19 vaccine, according to new study in Circulation

https://newsroom.heart.org/news/myocarditis-risk-significantly-higher-after-covid-19-infection-vs-after-a-covid-19-vaccine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (9 minutter siden):

Det står i linken at det er en dødelighet for myocarditt på 16,8% hos yngre mennesker? Er dette riktig?

Nå er dette helt avhengig av HVEM du spør!
Spør du John Campbell så spør du tydeligvis FEIL person! 🙂
(

)
For i følge: 
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/healthandsocialcare/causesofdeath/articles/estimatingexcessdeathsintheukmethodologychanges/latest
er det bare å ENDRE hvordan statistikkene skal LESES og forstås!
Det kommer fram her:
https://stats.oecd.org/index.aspx?queryid=104676
Men at ingen bryr seg om at det dør langt flere unge folk enn det BURDE, det bekymrer nok mange, men det bekymrer IKKE nok?
Godt jeg er gammel (64 år) OG har overlevd både tre vaksinedoser og påfølgende Korona!
Jeg synes synd på de yngre som eventuelt må slite med bivirkninger av denne eksperimentelle vaksina. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Woff skrev (1 time siden):

Jeg synes synd på de yngre som eventuelt må slite med bivirkninger av denne eksperimentelle vaksina. 

Jeg kjenner mange unge (og voksne) som har tatt 1-3 doser av vaksinen, både familie, venner, kollegaer og bekjente. Ingen av de har fått et snev av langvarige bivirkninger av vaksinen. Det eneste jeg hørte om var feber, vondt i armen, lett hodepine og uvelsføelse. Alt gikk vanligvis over i løpet av 1-2 dager. Eneste "skumle" var en kollega som fikk så høy feber at hun vurderte å dra til legen. Men det gikk over det også, helt av seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Woff skrev (På 23.2.2024 den 7:25 PM):

Lenge siden det har vært noe å hente her i tråden.. 
Kom over denne lille notaten her:
https://www.document.no/2024/02/22/verdens-storste-vaksinestudie-konkluderer-covidvaksinene-knyttes-til-hjerne-og-hjerteproblemer/
og link til 
https://www.washingtontimes.com/news/2024/feb/19/study-99-million-covid-vaccinated-people-finds-lin/
 

Meeeen det er jo sikkert ikke nok grunnlag for å fortsette en diskusjon rundt Covid her eller? :evil:

Når kun 2000 av 13 billioner injeksjoner av vaksinen kan knyttes til disse tilfellene, så skal man være særdeles dårlig i matte om man ser det som et faktisk problem. Document.no er tifeldigvis særdeles dårlig i matte, i å se sammenhenger og i logisk tenking.
 

Og du vet at selv vanlige smertelindrende medisiner, som veldig mange bruker, har bivirkninger? Hadde for eksempel Ibux fått like mye fokus fra de som påstår at covid-vaksinen er farlig, hadde det vært skrevet mye mer om det, enn covid-vaksinen.

 

Ibuprofen (virkestoffet i Ibux) har noen ganske "morsomme" bivirkninger. For eksempel:

Toksisk epidermal nekrolyse (TEN, Lyells syndrom):
Svært alvorlig og livstruende legemiddelreaksjon der deler av huden faller av i store flak.

DRESS (Legemiddelindusert utslett med eosinofili og systemiske symptomer):
En immunologisk overfølsomhetsreaksjon og alvorlig form for legemiddelreaksjon som kan være dødelig.

Angioødem (Angionevrotisk ødem, Quinckes ødem):
Hevelse i hud og slimhinner, ofte i ansiktet, øyne eller lepper. Kan i verste fall føre til pustebesvær og kvelning.

Kan også ved større inntak medføre hjerteinfarkt og hjerneslag.

 

Selv Paracetamol (virkestoffet i Paracet) er ikke helt ufarlig:

Toksisk epidermal nekrolyse (TEN, Lyells syndrom):
Svært alvorlig og livstruende legemiddelreaksjon der deler av huden faller av i store flak.

Anafylaktisk reaksjon (Anafylaksi, Anafylakse):
Akutt og alvorlig allergisk reaksjon med symptomer som feber, utslett, opphovning, pustebesvær og blodtrykksfall. Anafylaktisk sjokk er livstruende om man ikke setter i gang med legemiddelbehandling

Krampe i bronkienes muskulatur som fører til pustebesvær

Kan ved større inntak gi leverskade.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (52 minutter siden):

Ibuprofen

Bare for å ha deg som sitat. Veldig bra at du følger GODT med! Mange har mye å lære der!
Jeg også PRØVER å få med meg det som kanskje er viktig, selv om det ikke er det letteste! 
Det er nok sånn at de aller fleste IKKE har hatt noen som helst bivirkninger av vaksina, ikke mange her i landet har hatt noen problemer, HELDIGVIS! Min erfaring med den er at den gjorde INGENTING, Koronaen fikk jeg etter tre vaksiner og jeg fikk den ganske kraftig.. Jeg var jo så dum at jeg trodde vaksina hadde noe for seg, men nei..

Det som kan være betenkelig er at vi alle måtte godta en vaksine som da den ble gitt ikke hadde mye 'felt-erfaring'.
Og den ble jo mer eller mindre anbefalt av fagpersoner som Erna Solberg og andre.. (Ikke hørt om Erna? Hun i stortinget som gav bort et lite lass med penger for ei 'pustemaske' som ingen fikk noe glede av..) Det som kanskje skremmer er at det som skjedde er underlagt taushetsplikt i XX år.. 
 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

En ny lov kommer snart til å tre i kraft i Frankrike. Den skal visstnok bare forbi ett lite hinder i senatet der, som bare kan overstyres uansett.

Hvis myndighetene der sier at alle bør, eller skal ha en mRNA sprøyte på ett tidspunkt når 'dagens medisinske kunnskap' sier at alle bør det, og jeg er en franskmann som sier "Nei takk. Jeg mener at helsen min er bedre uten." Så må jeg betale en bot på 15000 Euro (cirka 150000 NOK) og jeg blir satt i fengsel i ett år.

(understrekninger av meg)

"Art. 223-1-2 . – Provocation to abandon or abstain from following therapeutic or prophylactic medical treatment is punishable by one year of imprisonment and a fine of 15,000 euros, when this abandonment or abstention is presented as beneficial for the health of the persons targeted when it is, in the state of medical knowledge, clearly likely to result in serious consequences for their physical or psychological health, taking into account the pathology from which they suffer."

Hvis jeg i tillegg som franskmann, sier til vennene mine at, "Jeg sa nei takk til sprøyten. Fordi jeg mener at det er bedre for helsen min, og jeg tar daglig tilskudd av D3 vitamin for å prøve å motvirke denne nye sykdommen som media sprer frykt om." Så er jeg i enda mer problemer, fordi hvis 'dagens medisinske kunnskap' allerede har fastslått at bruk av D3 er en praksis som eksponerer meg for en risiko for død, lemlestelse, eller permanent uførhet (f.eks long covid). Så må jeg betale 45000 Euro og sitte i fengsel i 3 år.

"Provocation to adopt practices presented as having a therapeutic or prophylactic purpose for the persons concerned is punishable by the same penalties when it is, in the state of medical knowledge, clear that these practices expose them to an immediate risk of death. or injuries likely to result in mutilation or permanent disability.

When the provocation provided for in the first two paragraphs has been followed by effects, the penalties are increased to three years of imprisonment and a fine of 45,000 euros."

 

En unnskyldning for at disse lovene må til er for å prøve å bekjempe 'misinformasjon'. Men den ønskede effekten er nok heller at folk, prominente leger, og varslere skal bli tiet, mener denne artikkelen.

Ett parlaments medlem (bare cirka 20 sekunds videosnutt fra her) sier at han aksepterte mRNA behandlingen til seg selv, og fikk hjerteproblemer og måtte ha 4 hjertoperasjoner. Han aksepterte behandlingen slik at det ikke skulle se ut som at han ikke gjorde jobben sin, men han visste ikke på det tidspunktet at mange andre parlamentsmedlemmer ikke hadde akseptert mRNA behandlingen til seg selv. Inkludert Macron. Mer om det og kampen mot 'misinformasjon' i Frankrike her.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Woff skrev (På 24.2.2024 den 10:14 AM):


For i følge: 
https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/healthandsocialcare/causesofdeath/articles/estimatingexcessdeathsintheukmethodologychanges/latest
er det bare å ENDRE hvordan statistikkene skal LESES og forstås!
Det kommer fram her:
https://stats.oecd.org/index.aspx?queryid=104676
Men at ingen bryr seg om at det dør langt flere unge folk enn det BURDE, det bekymrer nok mange, men det bekymrer IKKE nok?
Godt jeg er gammel (64 år) OG har overlevd både tre vaksinedoser og påfølgende Korona!
Jeg synes synd på de yngre som eventuelt må slite med bivirkninger av denne eksperimentelle vaksina. 

Nå skal jeg ærlig innrømme at statistikk, og spesielt ikke den type statistikk er min sterke side, men nå er jo Storbritannia notorisk for i å ha blandet sammen personer som døde av og personer som døde med covid-19 i pandemiårene, slik at statisitikken ikke ble helt pålitelig. De var et av de verste landene på det området.

Når du er 64 år som du skriver, så er det da liten sjanse for at du skal kunne få myokarditt som bivirkning; dette er bivirkninger man primært har sett hos yngre mennekser under 30 år(noe som betyr at jeg også "går klar"), men nettopp en god grunn til at man ikke bør gi flere coronavaksiner til unge mennesker.

 

Nukleosid skrev (På 24.2.2024 den 12:33 PM):

Jeg kjenner mange unge (og voksne) som har tatt 1-3 doser av vaksinen, både familie, venner, kollegaer og bekjente. Ingen av de har fått et snev av langvarige bivirkninger av vaksinen. Det eneste jeg hørte om var feber, vondt i armen, lett hodepine og uvelsføelse. Alt gikk vanligvis over i løpet av 1-2 dager. Eneste "skumle" var en kollega som fikk så høy feber at hun vurderte å dra til legen. Men det gikk over det også, helt av seg selv.

Jeg har heller ikke hørt om noen som fikk alvorlige bivirkninger av vaksinen; dog har jeg hørt påstander fra de som var skeptiske til å begynne med så det kan jo være psykosomatisk; likt ganske mange vil jeg tippe av de som hevder de har fått long-covid av omicron(altså at "long covid" er mer utbredt hos de som fra før av var mye mer livredd covid-19 enn gjennomsnittet). Jeg kjenner ingen som har hatt long covid; jeg vet om to, men det var fra de tidligere variantene man hadde under pandemien; altså før omicron. Nesten alle har hatt omicron og ytterst få har hatt long covid; så det er vel omtrent like utbredt som alvorlige bivirkninger vil jeg tro.

Nukleosid skrev (På 24.2.2024 den 12:38 PM):

Når kun 2000 av 13 billioner injeksjoner av vaksinen kan knyttes til disse tilfellene, så skal man være særdeles dårlig i matte om man ser det som et faktisk problem. Document.no er tifeldigvis særdeles dårlig i matte, i å se sammenhenger og i logisk tenking.
 

Og du vet at selv vanlige smertelindrende medisiner, som veldig mange bruker, har bivirkninger? Hadde for eksempel Ibux fått like mye fokus fra de som påstår at covid-vaksinen er farlig, hadde det vært skrevet mye mer om det, enn covid-vaksinen.

 

Ibuprofen (virkestoffet i Ibux) har noen ganske "morsomme" bivirkninger. For eksempel:

Toksisk epidermal nekrolyse (TEN, Lyells syndrom):
Svært alvorlig og livstruende legemiddelreaksjon der deler av huden faller av i store flak.

DRESS (Legemiddelindusert utslett med eosinofili og systemiske symptomer):
En immunologisk overfølsomhetsreaksjon og alvorlig form for legemiddelreaksjon som kan være dødelig.

Angioødem (Angionevrotisk ødem, Quinckes ødem):
Hevelse i hud og slimhinner, ofte i ansiktet, øyne eller lepper. Kan i verste fall føre til pustebesvær og kvelning.

Kan også ved større inntak medføre hjerteinfarkt og hjerneslag.

 

Selv Paracetamol (virkestoffet i Paracet) er ikke helt ufarlig:

Toksisk epidermal nekrolyse (TEN, Lyells syndrom):
Svært alvorlig og livstruende legemiddelreaksjon der deler av huden faller av i store flak.

Anafylaktisk reaksjon (Anafylaksi, Anafylakse):
Akutt og alvorlig allergisk reaksjon med symptomer som feber, utslett, opphovning, pustebesvær og blodtrykksfall. Anafylaktisk sjokk er livstruende om man ikke setter i gang med legemiddelbehandling

Krampe i bronkienes muskulatur som fører til pustebesvær

Kan ved større inntak gi leverskade.

Det er mange som bruker alt for mye smertestillende for den minste ting; det er helt klart. Og jeg synes det er en uting at slikt selges fritt på Rema 1000 og Narvesen som om det var sukkertøy. Selv har jeg skyhøy terskel for å ta smertestillende; tar det kun når jeg har ekstremt plagsom hodepine.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...