Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dragavon skrev (1 time siden):

På tide at noen i EU har baller til å be Orban dra seg ut av heile greia. Vil han være med i EU får han gi noe tilbake.

Det er vel val i Ungarn om nokre få månader, og Orban ligg visstnok bak utfordraren Magyar på meiningsmålingane.

• Liker 1
Skrevet
torbjornen skrev (Akkurat nå):

Det er vel val i Ungarn om nokre få månader, og Orban ligg visstnok bak utfordraren Magyar på meiningsmålingane.

Vi får håpe det slår til, og at Orban lar valget være fritt og demokratisk.

• Liker 1
Skrevet
Dragavon skrev (2 timer siden):

image.thumb.png.89323383e9cde97114f200e476d13dfe.png

Jeg stusser på bildebruken. Har de limt inn feil bilde til teksten? Det der ser ut som et kraftverk og ikke et ammunisjonsdepot.

Skrevet
9 minutes ago, Simen1 said:

Jeg stusser på bildebruken. Har de limt inn feil bilde til teksten? Det der ser ut som et kraftverk og ikke et ammunisjonsdepot.

Klart det er ekte, ser du ikke bombeflyet F-22 oppe i høyre hjørne?

Skrevet
Simen1 skrev (13 minutter siden):

Det er et screenshot frå Facebook. Eg lurer på posten sjølv eg, mykje derfor eg posta den her. Er litt skeptisk til både bilde og innhold.

Skrevet
Krig og fred skrev (8 minutter siden):

Klart det er ekte, ser du ikke bombeflyet F-22 oppe i høyre hjørne?

Slutt å tull. Hvis du er sarkastisk fordi du vet at det er falsk, hvorfor ikke bare si hva som avslører det? Hvis du er usikker, hvorfor være sarkastisk?

Dragavon skrev (4 minutter siden):

Det er et screenshot frå Facebook. Eg lurer på posten sjølv eg, mykje derfor eg posta den her. Er litt skeptisk til både bilde og innhold.

Det står i artikkelen at dette er tatt i et russiskokkupert område. Jeg har spolt gjennom bildene av fossile kraftverk i de okkuperte områdene og finner ingen som ligner. Så jeg heller til å konkludere med at både bildet og påstandene om hvor det er fra er feil.

Finn gjerne mer ut om den kontoen.

Skrevet

Kyiv independent: Russian troops outnumber Ukraine 8-1 in Pokrovsk sector, Zelensky says

Lyspunktet er at russerne har oppnådd fantastisk lite etter fantastisk hard innsats

Baksiden av medaljen er at dette ser mørkt ut for Ukrainerne. De mangler "alt" og forsyningene er umulige. Evakueringer er også praktisk talt umulig etter at alle bruer i området er sprengt. De står i fare for å bli knipetanget inne i en dødelig lomme.

Tapet av Pokrovsk er nært forestående og et stort tap først og fremst fordi dette er Ukrainas største kullgruve som forsyner 60-70% av kullet som stålindustrien trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...