Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MartinF skrev (4 minutter siden):

Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste...

Ikke jeg heller egentlig, eneste jeg har "i mot" han er at han fremstår litt som en PR drone under intervjuer, men det gjorde han jo i fjor og å da jublet jeg når han gjorde det bra i Williamsen. Det er vel kanskje litt kombinasjonen av PR oppførselen og det han kjører for et topp lag nå som gjør at folk i større grad misliker han nå enn når han var en underdog i Williamsen 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
MartinF skrev (7 minutter siden):

Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste...

Det er ikke hat, ikke så sterke følelser om han, men bare litt vanlig misliking.

Det er ting som hele situasjonen under Imola i fjor og hans sutring etter Abu Dhabi i fjor som gjør at jeg misliker han. 

I tillegg til at det er mye "British bias" fra kommentatorene som skaper litt mer misnøye.

Legg på at han ikke har gjort mye positivt/resten her vært meh så er det ikke rart at mange misliker han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
thklinge skrev (11 minutter siden):

Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷‍♂️ 

Jeg er ingen Hamilton fan, heller det helt motsatte siden jeg er Verstappen fan med hva angår topp førerne, men nå de siste løpene etter Mercedes begynt å få orden på bilen sin og Hamilton sluttet å teste ut de særs eksperimentelle oppsettene han kjørte med i starten av sesongen så har han vel bevist at han fortsatt i de fleste tilfeller er en kjappere fører enn Russell, men begge er svært kapable førere helt oppe blant toppen :) 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
thklinge skrev (10 minutter siden):

Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷‍♂️ 

Eg fryder meg over at Russel er raskere enn Hamilton i år.

Kommer aldri til å tilgi Hamilton at han stjal verdensmesterskapet fra Massa i 2008. Måtte han få motorstopp i kvart einaste løp 😁

Lenke til kommentar
thklinge skrev (3 timer siden):

God underholdning å høre Hamilton sutre på radioen i det minste 😂

I dag synes jeg veldig synd på han, det samme som skjedde i fjor. Har de ikke lært noe?! 

MartinF skrev (3 timer siden):

Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste...

Han ble ekstremt kjepphøy med en gang han satt seg i Mercedesen. Synes også han er nedlatende mot andre, bare se på radioen hans under løp. 

thklinge skrev (2 timer siden):

Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷‍♂️ 

Jeg tar heller Super-Max enn Hamilton, liker fortsatt ikke Russel. 

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller virker pitlane på Zandvoort til å være for kort og trang? Ref flere situasjoner hvor bilene nesten slet med å komme seg ut når neste team hadde pitstop samtidig. Potensielt veldig farlig. Må gjøres noe med.

På Sainz sin "unsafe release" måtte han jo stoppe opp for å ikke treffe McLaren mekaniker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Emilsen skrev (1 time siden):

Er det bare meg eller virker pitlane på Zandvoort til å være for kort og trang? Ref flere situasjoner hvor bilene nesten slet med å komme seg ut når neste team hadde pitstop samtidig. Potensielt veldig farlig. Må gjøres noe med.

På Sainz sin "unsafe release" måtte han jo stoppe opp for å ikke treffe McLaren mekaniker.

Ja, det var nære på. Saintz stoppet jo raskt opp for å la mekanikeren flytte seg litt. Og umulig å se noe bakover i speilene pga folk som står helt inntil pitlane - skylder ikke på andre enn han som slipper ut Saintz i den situasjonen, men man mister et sikkerhetsaspekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...