Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MOO- skrev (1 time siden):

Får vel heller installere 1'ern siden jeg aldri har spilt den.

1eren funket som en utrolig imponerende tech demo for crytec i 2004, men selve spillet er egentlig temmelig dårlig med hva angår story og gameplay, så for noe annet enn nostalgia grunner er det vel ikke akkurat et spill som er anbefalt :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Mr.Green said:

Poenget til anmeldelsen er jo ikke at det er ett dårlig spill.. bare at det ligner alle de andre Far Crys i serien. Det kan faktisk være en god ting også, for da vet du jo akkurat hva du får.

Akkurat som de gangene jeg går på f.eks. Burger King i utlandet og får servert akkurat den samme menyen der som hjemme, jeg blir i hvertfall fornøyd med det.

Så jeg sier bare ja takk til mer Far Cry action. Synes det er helt greit at det ikke er blitt innovert til noe annet. Vi hadde det også veldig moro med Far Cry 5 i f.eks. co-op, det var mye man kunne gjøre, så denne ønsker vi velkommen. Jeg tenker hvorfor skulle man ikke være med på mere moro..

De som har fått nok av Far Cry kan jo bare holde seg unna, og de som skal ha det får helt sikkert timesvis med mye moro 🙂

Så hvorfor fikk ikke FarCry 4 dommen "Dette har du spilt før".

Lenke til kommentar

 

Evil-Duck skrev (18 minutter siden):

1eren funket som en utrolig imponerende tech demo for crytec i 2004, men selve spillet er egentlig temmelig dårlig med hva angår story og gameplay, så for noe annet enn nostalgia grunner er det vel ikke akkurat et spill som er anbefalt :p 

 

Mala skrev (17 minutter siden):

Nei det er egentlig ett veldig begredelig spill å plukke opp igjen i dag. Grunnen for at man spilte igjennom den gangen var jo det tekniske :p

Enig i at å plukke det opp nå kanskje blir litt kjedelig, men husker det som et spill med temmelig godt gameplay (i alle fall første halvdel) med en god kombinasjon av valgfrihet og variasjon. En variasjon en paradoksalt nok virker å miste i senere "åpen verden" iterasjoner der ting i større grad må strømlinjeformes. 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (32 minutter siden):

Så hvorfor fikk ikke FarCry 4 dommen "Dette har du spilt før".

Hvis vi krever at alle våre nåværende anmeldere må stille seg bak alle meningene til andre anmeldere som har anmeldt spill bakover i tid, er de stakkars skribentene våre ganske fastlåst i hva de har lov til å mene. Men det var faktisk noe som ble nevnt av den andre anmelderen i 2014. Det bare var ikke noe hun synes trakk spillet ned. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (34 minutter siden):

 

 

Enig i at å plukke det opp nå kanskje blir litt kjedelig, men husker det som et spill med temmelig godt gameplay (i alle fall første halvdel) med en god kombinasjon av valgfrihet og variasjon. En variasjon en paradoksalt nok virker å miste i senere "åpen verden" iterasjoner der ting i større grad må strømlinjeformes. 

Det har du faktisk helt rett i :)

Lenke til kommentar
1 hour ago, Arodem said:

Hvis vi krever at alle våre nåværende anmeldere må stille seg bak alle meningene til andre anmeldere som har anmeldt spill bakover i tid, er de stakkars skribentene våre ganske fastlåst i hva de har lov til å mene.

Det var jo det jeg mente har skjedd her. Titler virket noe blåkopiert. No big thing, det bare var påfallende.

Ellers må jeg si at karakterene, stemmeskuespill, historie og Antón Castillo virkelig er gjennomført. I motsetning til hva anmelderen skriver synes jeg denne karakteren absolutt er en av de mest minneverdige i serien.

 

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den krokodillen som er din "partner" kunne de spart seg for den dør jo konstant og er helt ubrukelig, få tilbake grisen Horratio den gjorde jobben sin, ikke den dritten av en krokodille!

Men spillet så langt appelerer ikke i positiv retning slik som Far Cry 5 og New Dawn desverre,  var redd for det når man så konseptet på spillet minner mer om Far Cry 3 som ventet og det er ikke noe jeg liker særlig bra men skal "prøve" å spille igjennom kanskje man liker det bedre etter hvert.

Endret av Tåka
Lenke til kommentar
Sindroid skrev (På 9.10.2021 den 13.58):

Som vanlig. Fyllmassespill fra Ubisoft. Kjøpes på salg for å fylle kjedsomheten.

Det er egentlig litt der jeg og står når det kommer til Far Cry, det er ikke noen stor opplevelse, men gampley syklusen er god nok og vanedannende nok til at en ender opp med å fyre det opp gang på gang frem til en har kommet seg gjennom det.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ligner Far Cry 6 på Far Cry-serien, det er det brukerne ønsker, derfor lager Ubisoft det på bestilling.

Så langt er dette et etter min mening, et underholdende spill, med en ny spennende historie. Og heldigvis ligner det på Far Cry-serien, for det var det jeg håpte på, da jeg kjøpte Far Cry 6.

I andre nyheter kan vi kanskje skrive at i neste Gran Turismo skal vi fortsatt kjøre billøp mot andre, og forhåpentligvis raskere enn motstanderen. Veldig gjennomsnittlig plot til et bilspill å være.

I Battlefield 2042 skal vi ta over flere områder enn motsanderen. Heia de med flest flagg! Minner meg og den gjennomsnittlige Battlefield-serien som går ut på det samme.

Det alle har til felles er at de ser penere ut enn noen gang, har bedre kontrollere enn noen gang, og inkluderer flere elementer enn noen gang. Som er akkurat det forbrukeren ønsker, i trygge, kjente omgivelser.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Feitegutenslank said:

Selvfølgelig ligner Far Cry 6 på Far Cry-serien, det er det brukerne ønsker, derfor lager Ubisoft det på bestilling.

Så langt er dette et etter min mening, et underholdende spill, med en ny spennende historie. Og heldigvis ligner det på Far Cry-serien, for det var det jeg håpte på, da jeg kjøpte Far Cry 6.

I andre nyheter kan vi kanskje skrive at i neste Gran Turismo skal vi fortsatt kjøre billøp mot andre, og forhåpentligvis raskere enn motstanderen. Veldig gjennomsnittlig plot til et bilspill å være.

I Battlefield 2042 skal vi ta over flere områder enn motsanderen. Heia de med flest flagg! Minner meg og den gjennomsnittlige Battlefield-serien som går ut på det samme.

Det alle har til felles er at de ser penere ut enn noen gang, har bedre kontrollere enn noen gang, og inkluderer flere elementer enn noen gang. Som er akkurat det forbrukeren ønsker, i trygge, kjente omgivelser.

Amen.

Det kan bli kjedelig med anmeldelser av spillserier fremover nå for da blir vel også denne anmeldelsen gjenbrukt med noen små endringer :D

Lenke til kommentar

Hmm hva vet du om salget går bra eller ikke? og jeg tror det er flere som liker spillet en ikke og vi har jo noen sånne som deg som på liv og død skal rakke ned på slike spill, er kanskje bedre for deg å spille Call Of Duty da og skyte og skyte i det uendlige multiplayer som er SÅ givende og fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...