Gå til innhold

Elbil ny/brukt til 400.000?


MultiGamerClub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, kremt said:

Gjerne vis meg i konfigurator. Jeg klarer ikke finne det lenger.

Av en eller annen grunn fjerna Tesla det fra konfiguratoren. Må kontakte dem om man vil ha krok på Model 3 nå. Men det er fortsatt mulig å få.

Frykter dog at de fjærner den opsjonen snart så man må ha Y om man vil trekke henger.

Lenke til kommentar
48 minutes ago, Nimrad said:

Det er fjernet, men jeg tenker det er ettermontering uansett. På Model Y står det sånn: image.png.87fa6ef75e06b7ec9746b5e26d97021d.png

Kan ikke ettermonteres på Model 3.

Men det er fortsatt fult mulig å bestille Model 3 med krok. Man må bare kontakte Tesla for å få det.

Men skal man frakte hund ville jeg ikke sett på en Sedan med lukket bagasjerom. Man må jo kjøre med ett sete nede for å ha kommunikasjon\luft til hunden og det er gjerne upraktisk til tider, Selv om det er god plass.

1049696224_IMG_20191231_135713(1).thumb.jpg.45b96a5d5df28bb50052e58004e1fb88.jpg

Denne karen satte bare pris på å få ligge å sove i mørket når jeg kjørte rundt med han, men det er langt fra alle hunder som er like gira på det.

Endret av Complexity
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (3 timer siden):

Nei, du må visst bestille det utenom konfiguratoren.

Dette stemmer. Bestilte selv model 3 (long range) etter det var fjernet i konfiguratoren. En telefon til salgsavdeling så var det lagt til. Usikker på hvorfor de har fjernet det fra konfiguratoren. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Fordi Modell Y har kommet med hengerfeste, og de vil selge den.

Er nok neppe årsaken. Om en kunde kjøper 3 eller Y er vel likegyldig så lenge det er en Tesla.

Har Model Y og der er hengerfeste ikke på plass enda. Så er nok ikke derfor. Har mer tro på dårlig deletilgang som så mange andre produsenter sliter med. Både min M3 og MY er for eksempel uten justerbar korsryggstøtte på passasjersiden. Knappen er bare blendet av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...