Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte noen runder med 64 spillere i breakthrough i sted. Vet ikke om antall spillere eller nylige oppdateringer, eller en kombinasjon, spilte inn her, men jeg syntes spillet kjørte mye bedre. Så det virker som de har endret noe som har en effekt. Jeg kunne spille flere runder uten at ytelsen ble redusert over tid, og gjennomsnitt FPS-en var betydelig høyere.
Har ikke gjort noen endringer på hw siden siste jeg spilte(3700x/3200mhz/3080).

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
barezell skrev (På 11.12.2021 den 15.24):

Njaa. Skjønner absolutt poenget, men om de ikke får inn spillere og spillet "dauer" etter 3-6 måneder så vil jeg heller ha en golden shower 😂

De kunne selvfølgelig fiksa litt community ting. Støttet de som har spilt siden day 1 på forskjellige måter etc. 

Er bare å la vær å spille om man ikke liker det :D

Lenke til kommentar
4 hours ago, Mr.Green said:

Er bare å la vær å spille om man ikke liker det :D

Lett å si for folk som har brukt 1100-1200kr på noe som ikke er i nærheten av den kvalitet man forventer av et selskap av EA sin størrelse. Man må ha litt standard, hvis man lar disse selskapene bare komme seg unna hver gang så kan man bare si farvel til gode spill i fremtiden. 

Lenke til kommentar
9 hours ago, Omnia vincit amor said:

 

Battlefield 5 har vist en del å gå på hva angår spillere. 

  

Spørsmålet er om omleggingen som gjøres kommer for sent, rekker de endre noe før spillet i seg selv er helt dødt. 
7 baner, og de fleste tildels dårlig designet samt 20 våpen går man rimelig fort drittlei. 64 spillers modus reddet jula for meg, men neppe særlig mer enn det (familietragedier er tross alt værre enn BF2042)

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (På 23.12.2021 den 20.13):

Lett å si for folk som har brukt 1100-1200kr på noe som ikke er i nærheten av den kvalitet man forventer av et selskap av EA sin størrelse. Man må ha litt standard, hvis man lar disse selskapene bare komme seg unna hver gang så kan man bare si farvel til gode spill i fremtiden. 

Det er fortsatt kun deres egen skyld om dere pre-order eller kjøper spill på release date, nyere youtubekanaler som Worthabuy har lært meg å ALDRI mer pre-order eller kjøpe spill på release men heller vente minst en uke på hva sier reviews og gameplay footage enn å gamble på at alt går fint og med ett studio som EA burde folk virkelig ha lært. Slutt å pre-order eller kjøp spill på releasdate så unngår du dette problemet. Forventer du virkelig kvalitet av EA om dagen? ha ha.. den var god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (3 timer siden):

BFV er et objektivt bedre spill. Etter at the Pacific kom ut så ble det en klassiker.

Føler meg sviktet etter at de droppet støtten til BFV til fordel for å fokusere på det som i dag kalles Battlefield 2042. Og se hva vi sitter igjen med 😛 Ett ufattelig mer gøy spill enn 2042 på alle måter.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mala skrev (7 minutter siden):

Føler meg sviktet etter at de droppet støtten til BFV til fordel for å fokusere på det som i dag kalles Battlefield 2042. Og se hva vi sitter igjen med 😛 Ett ufattelig mer gøy spill enn 2042 på alle måter.

EA og DICE sviktet oss absolutt. Jeg har en antagelse om at det skjedde som følger av at det ikke solgte så bra og at kosmetiske ting ikke var nok for å videreutvikle.. De lovet oss så jævelig mye som ikke ble innfridd. Dette henger også sammen med at de mast over 90 år med års erfaring fra studioet i 2016 og mange av de som utviklet spillet overhode ikke hadde erfaring med Frostbite. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...