Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mala skrev (5 minutter siden):

Hadde vært interessant å sett tallene fra de andre tjenestene 😄

 

Det får vi nok aldri. De kommer sikkert til å frigi salgstall dersom spillet gjør det bra, ellers så er de veldig stille om det.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Embark, en god gjeng tidligere Dice utviklere er nå klare til å gi oss glimt av hva de kunne fått til uten EA's rigide regime. Med tanke på at de også har en "fast pace" FPS i emning er det nok slutten på en fremtid med Battlefield spill for min del.
Arc Raiders Reveal Trailer | Game Awards 2021 - YouTube

Endret av Beffa1
Glemte å legge ved video
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Beffa1 skrev (5 timer siden):

Embark, en god gjeng tidligere Dice utviklere er nå klare til å gi oss glimt av hva de kunne fått til uten EA's rigide regime. Med tanke på at de også har en "fast pace" FPS i emning er det nok slutten på en fremtid med Battlefield spill for min del.
Arc Raiders Reveal Trailer | Game Awards 2021 - YouTube

Det interessante er at det blir free-to-play. Blir spennende å se utviklingen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
barezell skrev (15 minutter siden):

Så ikke spesielt spennende ut så like greit de ikke lager BF😂

Det er nok de som har kreativ frihet til å lage det de ønsker. Synes det så kult ut jeg. 

Nizzen skrev (37 minutter siden):

Lag egen tråd om slikt som ikke er Battlefield 2042. Off topic skal vi vel ikkje ha i følge reglene :p

Er i grunnen enig, vi får sette strek over den diskusjonen. Om man vil kan man lage en egen tråd ja. 

  

Lenke til kommentar

Gav det en liten sjanse igjen etter denne nye updaten som kom. For min del føles dette ekstremt CoDish ut. Folk hopper, slider rundt overalt. TTK er så høy nå at man dør jo omtrent i en frame. Insta deaths og kills er jo helt vanlig i dette. Igjen veldig likt som CoD siste årene. Men hvis ryktene stemmer at Dice fikk beskjed å bare kopiere andre populære spill så gir det jo mening å kopiere CoD. Men for min del føles ikke dette ut som BF i det hele tatt. De føles veldig billig ut å få disse insta deaths/ insta kills øyeblikkene. 

Lenke til kommentar
43 minutes ago, barezell said:

Har jo alltid vært insta deaths i BF. Er jo standard å spawne rett inn i et eller annet helvete og dø. 

Nå tenkte jeg mer fra folk skyter til man dør. Ekstremt raskt man dør. Tiden fra noen skyter til man dør blir jo kortere for hvert spill. Merket det veldig godt når hit reg er bedre nå hvor fort man dør.

Lenke til kommentar
1 hour ago, TheKims said:

I BF4 så har jeg faktisk mulighet til å søke cover når jeg blir skutt på. I 2042 merker jeg ikke at jeg blir skutt på før jeg er død. 

Så ja noe er feil en plass.

I BF 2042 finnes det knapt noe å gjemme seg bak 😛


Forøvrig er spillet allerede på salg hos Origin, 40% på standard, 30% på gold og 26% på ultimate. 359,39 for standard, 629,29 for gold og 809,28 for ultimate. Mulig jeg husker feil, men det vil si at BF2042 havnet på salgslista ei uke før BFV

Kan bli et medlidenhetskjøp for å støtte EA, da har jeg samtidig min fulle rett til å kritisere alt som er galt med spillet

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Beffa1 skrev (9 minutter siden):

Kan bli et medlidenhetskjøp for å støtte EA, da har jeg samtidig min fulle rett til å kritisere alt som er galt med spillet

Tror ikke jeg ender opp med å kjøpe spillet. Den prisreduksjonen er mer eller mindre en innrømmelse på at de ikke er fornøyd med salget. 

Lenke til kommentar

 

6 minutes ago, barezell said:

Like greit å bare ta en måned med play pro. spillet holder neppe særlig lenger for de fleste uansett. 

Senke prisen er jo en helt fair måte og få flere spillere. Bare positivt. 

Om jeg kjøper for 350 ish så slipper jeg å betale mer enn for 2 mnd+ med Play Pro, med tid og stunder kan det bli bra, flere baner, mere vå¨pen etc. I jula har jeg lite annet å spille (Forza er et alternativ, men det er mer laidback og avslappende). samtidig syns jeg spillet har blitt langt bedre selv om det slett ikke føles som et Battlefield spill.
Julegaven jeg ga meg selv i fjor var en 5950X, så et Battlefield spill på salg kan kompenseres med mye øl for å nå opp. 🤣
Fortsatt god helg til folket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, TheKims said:

I BF4 så har jeg faktisk mulighet til å søke cover når jeg blir skutt på. I 2042 merker jeg ikke at jeg blir skutt på før jeg er død. 

Så ja noe er feil en plass.

Akkurat det jeg snakker om, du dør umiddelbart når noen skyter på deg. Og det er lite tilfredsstillende å dø sånn for mange ganger. Mest sannsynlig er det sånn de vil ha det i spillet, nesten hardcore TTK. Er det som er populært nå :p

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...