Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Raul07 skrev (23 minutter siden):

Det sa stopp for meg når jeg så at de ville gå tilbake til tradisjonelle klasser. Det skjer ikke i dette spillet, man kan håpe at de går tilbake i neste spill. Personlig hater jeg dette nye konseptet med abilities.

Klasser som vi er vandt med vil vi nok ikke få, men håper de kan låse enkelte gadgets til de forskjellige operatørene. Maria kan kun ha medic gadgets, Boris support gadgets osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raul07 skrev (1 time siden):

Det sa stopp for meg når jeg så at de ville gå tilbake til tradisjonelle klasser. Det skjer ikke i dette spillet, man kan håpe at de går tilbake i neste spill. Personlig hater jeg dette nye konseptet med abilities.

For ikke å snakke om at spesialistene skulle avgå med døden i en grusom eksplosjon mens de tok en selfie :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Raul07 skrev (23 minutter siden):

Han har visst slettet disse innleggene i ettertid. Helt hjernedøde innlegg dog. Hva gjorde de i 2-3 år? Siden han snakker om at ting tar tid :p Men vi må ikke ha så store forventinger, det er vår feil dette ikke EA/Dice.

Mange misforstod trolig tweetene hans, og èn fjær ble til 10 høns i deler av BF-communityet. Han viste til at mange virket å ha brutale forventninger til at utviklerne skulle lage innhold i ferien sin. Det var de forventningene han siktet til, ikke forventningene spillerne hadde til 2042. Joda, klunkete kommunisert på et tidspunkt temperaturen var høy, men her var det mange som burde ha roet seg ned et par hakk. :) 

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Må si det var helt jævelig å se på den videoen. Har du en annen aspect ration enn 16:9? 

Ja. Men har endret i hvilken modus den filmer i nå så det ikke skal se jævlig ut. Så neste gang burde klipp se normalt ut. 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
34 minutes ago, potanis said:

Hvordan sklir man bortover når man spiller online?, spiller på PS4.. 

Du kan ikke skli tror jeg. 

 

  

23 hours ago, Mala said:

Ikke noe problem å finne matcher. Problemet mitt er at man havner på samme søppelkartet 3 ganger på rad.

Utrolig irriterende at en ikke kan velge kart, eller om du vil være attacker/defender. 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (16 minutter siden):

Du kan ikke skli tror jeg. 

 

  

Utrolig irriterende at en ikke kan velge kart, eller om du vil være attacker/defender. 

Jeg har sett at en del gjør det, husker det var mange på BF 5 som gjorde det. Så vært gøy å prøve det igjen på 2042 også. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...