Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om hit reg, tømte akkurat ett HELT SCAR magasin  inn i en fyr som kom springende mot meg, på under 10 meters hold, i pronet stilling. Han one-tappet meg rett ned. 

Spottingen er om mulig enda verre og mer ubrukelig enn før patchen . Skjønner ikke at jeg gidder å spille dette søppel spillet her i grunn, men man prøver jo å like det. Men det blir verre og verre 😛 

 

Elsker også at tactical sprint og og dette nye in-game våpen systemet er ødelagt når jeg forlater helikopteret. Sprinten fungerer ikke, og GUI for å bytte sikte er så zoomet inn at man ikke ser hele. Løsningen er å bytte våpen og så tilbake igjen før man kan ta i bruk sprint og dritt. Dette skjer HVER gang. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (Akkurat nå):

Snakk om hit reg, tømte akkurat ett HELT SCAR magasin inn i en fyr som kom springende mot meg, på under 10 meters hold. Han one-tappet meg rett ned. 

Spottingen er om mulig enda vere og mer ubrukelig enn før patchen . Skjønner ikke at jeg gidder å spille dette søppel spillet her i grunn, men man prøver jo å like det. Men det blir verre og verre 😛 

Jeg opplever også det samme hele tiden. Fantastisk gøy når man flanker en fiende og tømmer et helt magasin i ryggen på han også snur han seg og one tapper deg. Man mister litt piffen til å spille når sånne ting skjer hele tiden.

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (På 23.11.2021 den 21.51):

Hvordan EA kunne release dette i god tro forblir en gåte. Klasser er vekke, teamplay er så og si borte. Balansen i spillet er helt på tryne, føles nesten som samtlige maps er designet for kjøretøy, det å spille infantry i 2042 er et mareritt. Og så mangler det et helt hinsides med funksjoner som de fleste forventer er på plass når man spiller Battlefield. Håper faktisk dette spillet flopper totalt, har svært lite tro på at dette ender opp som et bra Battlefield spill. Men at de aldri lærer er helt utrolig. De vet hva spillerne vil ha så levere de dette spillet av alle ting.

det er akkurat det jeg mener å, hvorfor trodde de å lansere det på denne måten var en god ide? det de ender opp med er å få dårlig publisitet når alle vet at rett etter launch er det masse bugs helt fra starten av, og bare kaos, jeg forstår det ikke.. det måtte da være mye bedre å ta seg tiden å bli helt ferdig å lage produktet, enn å lansere det på denne måten full av ting som folk kommer til å klage på. Og de har god grunn til å klage.

Det er ikke første gangen heller (bf1, bfv), det virker som det er blitt helt vanlig for dem. Slippe det ut uansett hvor mange bugs, for å så pusse det opp på siden og på sikt. Jeg tror 2042 har potensiale til å bli bra på sikt, slik som med de forrige, men jeg syns det er synd det skal ta en viss tid før det blir ganske bra. Imens så mister de spillere som blir drittlei av dette og mister interessen, samtidig som dårlig publisitet sprer seg, så ingen blir tjent med ett slikt scenario.

Jeg venter heller lengre på noe som er bra, enn å hoppe i båten nå som føles ut som den synker litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Mala said:

Mektig desember oppdatering på trappene da...denne bør jaggu meg få ting mere på stell, for slik det er nå er det rett og slett ikke gøy. 

Bare ikke meg som følte det var noe utrolig merkelig med hit reg i dag? Tenkte å prøve litt med ny update men var ufattelig ofte jeg bare får en instant death mens jeg har puttet er helt magasin i en. Følte hele spillet også hakket, og det var definitivt microstutters pga serverne, hadde 120+ fps.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (Akkurat nå):

Føler nye patchen gjorde skytingen bedre? Ellers synes jeg enkelte av kartene er for store. Løper i evigheter før en finner noen å drepe og da dør du selv eller blir tatt ut av kjøretøy. Savner mer infanteri. Håper 64 spiller modus kommer. 

Man finner tidvis 64 spillers modus under Portal. Mye mer morro i Breakthrough, som må være det verste utgaven av moduset etc. jeg har spillt i ett BF spill. Er bare surr.

Få det inn i 2042. MÅ ikke tviholde på 128 spillere 😛 

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (2 minutter siden):

Bare ikke meg som følte det var noe utrolig merkelig med hit reg i dag? Tenkte å prøve litt med ny update men var ufattelig ofte jeg bare får en instant death mens jeg har puttet er helt magasin i en. Følte hele spillet også hakket, og det var definitivt microstutters pga serverne, hadde 120+ fps.

Mine erfaringer også. Jeg syns det har vært langt verre når det kommer til hit reg. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Også ufattelig lei av å dø hele tiden av kjøretøy. Kan nesten banne på at hvis man er i en fight så kommer det et kjøretøy å tar deg. Dette var jo også et stort problem i BF4 der de som var gode med kjøretøy kunne gjøre som de vil men tror faktisk jeg dør mer her enn i BF4 av kjøretøy. Infantry har jo knapt cover på noen kart.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Mala said:

Mine erfaringer også. Jeg syns det har vært langt verre når det kommer til hit reg. 

Nå treffer man iallefall der man sikter veldig ofte men opplever ofte at man bare dør, treffer en fiende en haug med ganger så snur han seg og tar deg på 0.05 sek. Sånt er ikke moro når det skjer for ofte.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt på den patchen i et par runder må jeg si at det nesten virker som endringene bare fremhever hvor dårlig banene er. Folk har sluttet å løpe rundt med pp29, nå er det spawnkilling med ak eller wildcats, mens resten ligger prone i alle kriker og kroker med dmr eller snipers. 
 

Nå skal det sies at jeg spilte solo og dermed var det så og si ingen teamplay 😕

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (7 timer siden):

Også ufattelig lei av å dø hele tiden av kjøretøy. Kan nesten banne på at hvis man er i en fight så kommer det et kjøretøy å tar deg. Dette var jo også et stort problem i BF4 der de som var gode med kjøretøy kunne gjøre som de vil men tror faktisk jeg dør mer her enn i BF4 av kjøretøy. Infantry har jo knapt cover på noen kart.

  

Etter 22 timer fikk jeg spilt Hourglass for første gang, og for et drittmap det er.  Nå skjønner jeg hvorfor folk spammet i chatten om hvorfor det kartet suger. Dritt at det ikke er mulig å vote for nytt kart. Bare prøv Hourglass i breakthrough. Da er det 5-6 helikopter surrer over deg til enhver tid. Colt som kjører deg ned og det er INGEN cover på kartet og du er fullstendig omringet. Spilte kartet i går og det var et totalt shitshow uten like. Jeg nølte ikke en gang når kompisen min lurte på om vi skulle forlate matchen. Det er så kaotisk at de fiendtlige Coltene bare kjører inn og meier ned alle. De forsvinner før du rekker å ta fram bazooka'n, og treffer du så har den skjult seg bak en sanddyne. Angriperne har mer cover en forsvarerne på Hourglass. 


Det er også et problem at de forskjellige nasjonene ikke har unike uniformer og kjøretøy. Tanks er det eneste kjøretøy på bakken som skiller seg ut der. Men ellers er det umulig å se skille hvilket lag et  kjøretøy tilhører, spesielt med mange teammates i nærheten så går Colt og Hovercraft ett med mengden. Du hører knapt kjøretøyet før den er over deg. 

Assault rifles er fortsatt ødelagt. Det går greit å ta ut en person, men de neste skuddene vil ikke treffe... Jeg finner to dudes under en brakke, skyter den ene, når jeg skyter på nr. to så vil ikke skuddene treffe. Jeg prøvde både SCAR og AK. Brukte mest AK fordi jeg så at den hadde bedre treffsikkerhet på avstand i følge spesifikasjonene.  Enkelte ganger dør man brått. Skyter en kar i ryggen, vipps 180grader flickshot og du er instadød. I CS:GO blir du bannet for slik oppførsel, men her tror jeg det er bare serverne det er noe rart med. 


Før Hourglass så sluttet EAPlay-appen å virke den ville ikke laste ned den nye patchen. Jeg restartet appen og pc'n. Det løste ikke problemet. Så jeg byttet til Origin. Origin ville laste ned patchen, så jeg fyrte opp et game. Etter 10 min i spillet så kræsjer BF2042, det ser ut til at en game invite i Origin kan få spillet til å kræsje. Det er ikke første gang at det skjer... Ja, jeg har slått av alt av overlay-pisset deres. Byttet så tilbake til EAPlay-appen, og da fungerer det igjen. Det er flott at EA trenger to launchere for at det skal være mulig å spille BF2042 online. Etter Hourglass spilte vi andre kart i breaktrough-modusen, og det var heldigvis mer givende. Apropos den nye patchen så må det ha vært gjort det endringer på et micronivå. Det merkes knapt, håper patch 3 er mer lovende en dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...