Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Norge kanselleres bestillingene, mens i Sverige er beskjeden til kundene...

Quote

Pratade med Elgiganten i chatten gällande Gigabyte RTX 3080 Gaming OC.
Det han kunde se är att korten kommer att skickas imorgon fredag (alltså inte levereras då) och att "datumet är beräknat efter kapacitet", samt att "Allt ser grönt ut i mitt fall". Så vi får väl se. Beställde strax för kl 18 i fredags.

 

Lenke til kommentar

Lurer på hva rekkefølgen de jobber etter er. Det er hvertfall ikke kronologisk siden folk som har bekreftelse før og etter meg har fått. Hvis de bare trekker navn ut av en hatt så er det jo gøy hvis man er nummer 1000. Får bare håpe butikker som ikke selger fantasi-kort ikke legger ut før jeg får igjen pengene fra SvindElkjøp

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Fade1 said:

12:46 og 12:55 kom kanselleringen på mine to kort. Står fortsatt som reservert på min side... Er det andre som har fått noen kompensasjon på 2000kr ala MariusJS fikk??

Han jeg snakket med fra support på tirsdag sa mer eller mindre at man kan se langt etter forandringer på min side, husker ikke om jeg snippa den delen av samtalen.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, ManglerGPU said:

Deilig å tenke på at svenskene får våre kort, huh? 😁

Ikke utenkelig at det skjer...

Sett at Elkjøp fikk noen skjermkort de ønsket å selge i Norden. men i Norge gjør dem en feil som gjør at det kommer bestilling på over 1000 kort. De oppdager dette og tenker:

Elkjøp person A: " det blir en j%&lig jobb å sortere igjennom disse bestillingene med hvem som skal ha kort......"
person 2: " mye enklere å bare kansellere hele suppa og omdisponere kortene vi har til det svenske markedet. Kortene ligger jo tross alt på lager der... de klarer å bli kvitt den og vi slipper masse stress"

Lenke til kommentar
Cardinal skrev (2 minutter siden):

Ikke utenkelig at det skjer...

Sett at Elkjøp fikk noen skjermkort de ønsket å selge i Norden. men i Norge gjør dem en feil som gjør at det kommer bestilling på over 1000 kort. De oppdager dette og tenker:

Elkjøp person A: " det blir en j%&lig jobb å sortere igjennom disse bestillingene med hvem som skal ha kort......"
person 2: " mye enklere å bare kansellere hele suppa og omdisponere kortene vi har til det svenske markedet. Kortene ligger jo tross alt på lager der... de klarer å bli kvitt den og vi slipper masse stress"

Når jeg ser på tråden hos Sweclockers så virker det nesten som at det florerer med 3080 kort på det Svenske markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...