Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

2 minutes ago, Cardinal said:

Ikke utenkelig at det skjer...

Sett at Elkjøp fikk noen skjermkort de ønsket å selge i Norden. men i Norge gjør dem en feil som gjør at det kommer bestilling på over 1000 kort. De oppdager dette og tenker:

Elkjøp person A: " det blir en j%&lig jobb å sortere igjennom disse bestillingene med hvem som skal ha kort......"
person 2: " mye enklere å bare kansellere hele suppa og omdisponere kortene vi har til det svenske markedet. Kortene ligger jo tross alt på lager der... de klarer å bli kvitt den og vi slipper masse stress"

Joda, arbeidsmengden er sikkert et ting men å bare sende enkeltkort til få personer i Norge hadde vært direkte regelbrudd sånn som de valgte å formulere feilen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, BadCat said:

I demand to have mine skjermkorter. Hear you me kundstöd?

Fikk en "kreditnota" fra komplett på noe smårusk (ikke skjermkort) 9 april med beskjed at dette skulle ta 14 dager, fortsatt ikke sett snurten av den. Så grunnen til at jeg flyr rundt som en rabiat idiot er tanken på hvor mange sjanser på kort som vil glippe hvis svindelkjøp kjører samme tidsramme. 

Og tror du ikke chatten svarer "jo den ble kreditert i dag, jeg kan sende deg mailen nå" *mailen plinger inn umiddelbart* her sitter de altså og venter med dette tastetrykket til jeg kommer og maser på de. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Sintox said:

Samtlige av mine ordre på 3080 er nå kansellert, inkludert de på faktura. Da er det bare pengene som gjenstår. Tar vel en uke til å få de tilbake? 😕

Standard er 14 dager men her bør de absolutt påkoste seg "ekspress" hvis noe slikt finnes. Jævla rakkærpakk av en bedrift

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Sintox said:

14 dager? Er du seriøs? De får faen meg vippse tilbake da....

Som nevnt litt lengre opp har jeg en kreditering fra 9 april fra komplett som tar "inntil 14 dager" dette er standard på krediteringer ved angring av kjøp både der og multicom i min erfaring. Ser ikke hvorfor Elkjøp skulle være noe annerledes. Det koster dem å refundere, via hvem enn de bruker til dette, gang det med de hundre/tusen som ble trukket faktiske penger og ikke bare fakturaer o.l. Så velger nok svindelkjøp den billigste metoden.

Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

Som nevnt litt lengre opp har jeg en kreditering fra 9 april fra komplett som tar "inntil 14 dager" dette er standard på krediteringer ved angring av kjøp både der og multicom i min erfaring. Ser ikke hvorfor Elkjøp skulle være noe annerledes. Det koster dem å refundere, via hvem enn de bruker til dette, gang det med de hundre/tusen som ble trukket faktiske penger og ikke bare fakturaer o.l. Så velger nok svindelkjøp den billigste metoden.

Ja jeg måtte betale Komplett for en 11900K i dag som er bekreftet sendt i retur, fikk purring på faktura hos Komplettbank, må altså først betale den for så å få pengene tilbake, utrolig tungvindt system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...