Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, idleman_2 said:

Svarte du at du ville ha dette skriftelig eller på mail ?  kansellering via tlf/sms godtar ikke jeg...

Nei, jeg choka litt der. På mailen jeg fikk kansellerte de kun 1 klarna-ordre, men samtlige ble fjernet fra ordrehistorikk uten av jeg fikk kvittering for dette.

Lenke til kommentar

Hvis det faktisk viser seg at svenskene får kort, og dem fikk bestille en time etter oss, da skal jeg ringe ned alle som er ansatt i hele elkjøp konsernet og skjelle dem ut en etter en.

Hvis dem kunne bestille en time etter oss, og det faktisk finnes kort i Sverige, da burde dem pakke alle de korta på en lastebil og kjøre dem til Norge raskest mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aateigen skrev (2 minutter siden):

Hvis det faktisk viser seg at svenskene får kort, og dem fikk bestille en time etter oss, da skal jeg ringe ned alle som er ansatt i hele elkjøp konsernet og skjelle dem ut en etter en.

Hvis dem kunne bestille en time etter oss, og det faktisk finnes kort i Sverige, da burde dem pakke alle de korta på en lastebil og kjøre dem til Norge raskest mulig.

Ser det er en som fikk bekreftelse 17.36, så var nok bare lenket i forumet litt senere.

Lenke til kommentar
Just now, /ɡruːt/ said:

120k trukket på kort og handlekonto. Ingen sletting eller refusjon slik jeg ble lovet både mandag og tirsdag.

Yes, "i løpet av dagen" "vi må bare samle alle ordrene og kansellere de samtidig" , i løpet av dagen var forøvrig svaret både mandag og tirsdag.

Hvorfor i helvete kan det ikke være mulig å trykke på en knapp, jeg vedder en ballestein på at det kun er å trykke på en "kanseller" knapp. De bare provoserer og provoserer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...