Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På komplett/proshop kan man kansellere ordre selv og det skjer automatisk og reservasjoner fjernes fra kort. Selv multicom der man må maile de for hver jævla kansellering og vente til de svarer så krediterer de med en gang. Angrer du ett kjøp som er fullført derimot tar det flere uker å få igjen penger. Her tipper jeg elkjøp har fullført 1000+ kjøp og da blir det 1000 "angringer" teknisk sett og derfor tar dette en jævla evighet. 6 dager bare for å kansellere kjøpene....så kommer kreditering etter dette, værste jeg har vært borti. Helt groteskt.

Lenke til kommentar
Just now, Skallgrimz said:

3 stk med faktura er vekke fra "min side" uten å ha fått noe mail.  

Kun fått mail ang den som var med vipps.

 

Bare å kontakte chatten hvis du vil ha mailene umiddelbart. Mine var "kansellert tidligere i dag" men mailene kom ikke før jeg masa og neket på chatten trykka på en knapp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ordren forsvant fra min side. Santander sier elkjøp har kanselert i dag.. Ikke fått noen mail da.

Forresten noen som vet hvor mye kredit man kan få og om/hvor man kan sjekke status på slikt? glemte å spørre..

Endret av Olsen
Lenke til kommentar
Olsen skrev (Akkurat nå):

Ordren forsvant fra min side. Santander sier elkjøp har kanselert i dag.. 

Forresten noen som vet hvor mye kredit man kan få og om/hvor man kan sjekke status på slikt? glemte å spørre..

Kreditt hos de enkelte tilbyderne avhenger av hvor mye du har i lån/lønn osv... Dette må taes opp med kreditt tilbyder og er individuellt i hvert tilfelle.

Merk at ett kreditt kort selv om det ikke er i bruk blir regnet som gjeld, så om man har ett kort med 50k ledig kreditt så har man "gjeld" på 50k, dette kan være nok til at man kan få avslag på ett eventuellt huslån, er nok mange unge folk her inne som ikke er klar over dette tenker jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...