Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Koronaviruset i NORGE [Les første innlegg]


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
G skrev (2 timer siden):

images?q=tbn:ANd9GcSUh6wpPqqWONW2hludCWQ

 

Selv om jeg har litt empati for at barn kan ha det litt tøft, så har jeg litt lyst å si:

Fuck the children (ikke bokstavelig ment) !

Det er vel viktigere at vi som samfunn kommer oss over pandemien, slik at det kommer også disse barna tilgode på sikt?

https://www.nrk.no/mr/elevar-og-laerarar-i-alesund-er-kritiske-til-at-skulane-ikkje-stenger-1.15427938

Og som det går fram av artikkelen er også ungdommane i Stad kommune kritiske til at politikarane ikkje stengjer skulane trass i at smitten veks og veks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hva som skal til for å stenge skolene, når det har gått prestisje i å skyve foran seg prinsipprytteriet om barna-først, som godt kan kalles barna-sist også. Å sitte rolig å se på at smitten brer om seg i skolene og miljøene rundt skolebarn, er ikke å sette barna først.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
G skrev (2 timer siden):

images?q=tbn:ANd9GcSUh6wpPqqWONW2hludCWQ

 

Selv om jeg har litt empati for at barn kan ha det litt tøft, så har jeg litt lyst å si:

Fuck the children (ikke bokstavelig ment) !

Det er vel viktigere at vi som samfunn kommer oss over pandemien, slik at det kommer også disse barna tilgode på sikt?

Du har vel kanskje ikke levd i et hjem med overgrep , vold eller psykisk terror  ? 

At det er mer fokus på hytte og polet i Norge sier sitt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skal man egentlig si når noen drar overgreps-kortet og hevder det er en motsetning mellom smittevern og overgrep? Man kan jo ikke akkurat være uenig i at overgrep er et problem, men er det virkelig vanskelig å ha to tanker i hodet på en gang? det være noen motsetning? Eller misbrukes overgreps-kortet som en slags joker som slår ut alle andre kort? Det virker som den sunne debatten rundt smittevern sables ned av noen som ikke ønsker den velkommen. Noen som drar overgreps-kortet for hva det er verdt.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

To smitta ved Hafstad vidaregåande skule i Førde. Smitteveg ukjend.

Sitat

Derfor stenger ikkje Furnes skulen

Øystein Furnes. Kommuneoverlege og smittevernlege i Sunnfjord kommune.
Kommuneoverlege Øystein Furnes valde å ikkje stenge ned Hafstad vidaregåande skule etter at to elevar testa positivt på koronaviruset måndag. Øystein Furnes. Kommuneoverlege og smittevernlege i Sunnfjord kommune. Foto: Taline Vinjevoll Årdal
23.03.21 12:56
Åpne deleknapper for artikkelen

To elevar er smitta og 30 er i karantene ved Hafstad vidaregåande skule. Likevel stenger ikkje kommuneoverlegen skulen.

 For abonnentar

– Elevane i dei to klassane som er sett i karantene er moglege nærkontaktar. Vi må få oversikt over dei først, seier kommuneoverlege i Sunnfjord, Øystein Furnes.

Tysdag føremiddag kom nyheita om at tre personar i Sunnfjord kommune har testa positivt for koronaviruset. Ein av desse har vore i karantene, etter at ein person på Sande fekk påvist koronasmitte på fredag. Dei to andre er elevar i to forskjellige klassar på Hafstad vidaregåande skule.

Skulen hadde normal drift med alle elevar måndag før prøvesvaret til dei to elevane var kjend.

Smittespora frå torsdag

– Elevar og vennegjengar går jo på tvers av klassar. Kvifor set de ikkje alle elevane ved skulen i karantene?

– Vi såg på symptomstart til dei smitta og smittespora tilbake til torsdag før helga. Vi har diskutert og sett på kontaktmønsteret til dei smitta. Her var det klassen som var viktig å ta ut, seier Furnes.

Med andre ord har ikkje dei smitta vore i kontakt med mange utanfor klassen, og dei som er sett på som moglege nærkontaktar er sett i karantene.

– Ut ifrå situasjonen har vi vurdert at det er ein overreaksjon å stenge ned skulen i dag, seier Furnes.

 

18NYH_01-03-IMG_4116.jpg?chk=014B0E

Vil ikkje teste alle elevane

– Kvifor testar de ikkje alle på skulen?

– Det har inga hensikt. Dersom vi testar alle brukar vi verdifull kapasitet, og får ikkje brukt kapasiteten der vi treng den. Vi treng den rundt sjølve smittetilfella.

Men mykje står og fell på resultatet av dagens koronatesting. Elevane skal følge dei vanlege smittevernreglane til dei får oversikt over om det er smitte på skulen.

– Viser det seg at det er fleire smitta, må vi ta ei anna tilnærming. Det har vi tid til å vente med til i kveld, seier Furnes.

 

hafstad-collage.jpg?chk=55F781

 

 

 

FIRDAWEB_BAI_furnes_06-10-Bilde%2B17.09.

https://www.firda.no/derfor-stenger-ikkje-furnes-skulen/s/5-15-1194770

Sitat

Elevar på Hafstad: – Burde stengt skulen til dei fekk oversikt

Maika Jørgensen og Mia Tjønneland
KRITISKE: Mia Tjønneland og Maika Jørgensen er ikkje einige i måten skulen har handtert smitteutbrotet på. Dei ville heller stengd ned til dei fekk oversikt. Foto: Natalie Liabø Hermansen
23.03.21 14:25
Åpne deleknapper for artikkelen

Fleire av elevane ved Hafstad vidaregåande skule er kritiske til korleis skulen har handtert smitteutbrotet. Andre har full tiltru til smittevernlegen.

 For abonnentar

– Vi høyrde rykte om smitte i går ettermiddag og fekk melding frå rektor natt til i dag om at det var smitte på skulen. Men vi møtte som vanleg i dag tidleg.

Maika Jørgensen (18) og Mia Tjønneland (18) sit i bilen når Firda møter dei på parkeringsplassen utanfor Hafstad vidaregåande skule. Dei skal berre ein kort tur ut i lunsjen før dei skal tilbake på skulen.

– Læraren vår er heime og skal undervise oss digitalt, men vi må vere på skulen. Om ikkje vi sjølv, eller nokon i familien vår, er i risikogruppa, får vi fråvær om vi reiser heim, seier dei.

– Har vore festar i Førde

Jørgensen og Tjønneland går begge på 3. trinn på Hafstad, same trinn som dei to smitta, men i ein annan klasse. Dei har ikkje sjølv vore i nærkontakt med dei to som er smitta, men er kritiske til måten skulen og kommunen har handtert situasjonen på.

– Dei vil vente til dei veit meir før dei testar fleire eller stenger skulen. Eg ville heller tenkt omvendt og stengt ned til dei fekk oversikt, seier Jørgensen.

– Kva tenker de om at vi ikkje veit kor dei to har vorte smitta?

– Vi har jo ikkje hatt mykje smitte her til no, så vi veit jo at det er festar i Førde, for eksempel. Det var ein heimefest førre helg, seier Tjønneland.

 

Sander Birkeland (tv) og Sander Smådal (th)
BRUKAR MUNNBIND: Sander Birkeland (t.v.) har brukt munnbind på skulen lenge. Sander Smådal (t.h.) er på veg for å skaffe seg eit. Foto: Hanna Torsdotter Husabø
På veg for å kjøpe munnbind

Sander Birkeland (20) og Sander Smådal (19) går påbygg på Hafstad. Birkeland er iført munnbind.

– Eg går med det heile tida. Det er ein veldig liten ting eg sjølv kan gjere for å trygge både meg sjølv og dei rundt meg. I dag var det mange som sa til meg at kanskje det ikkje var så dumt, likevel, dette med munnbind, fortel Birkeland.

– Eg er faktisk på veg for å kjøpe meg munnbind no, seier Smådal.

Det går rykte

Dei to fekk først vite om smittesituasjonen når dei kom på skulen tysdag morgon. No er dei på veg heim og har fått sjølvstudium resten av dagen.

– Det var mange i klassen som ikkje var på skulen i dag. Då fekk vi beskjed om at vi kunne jobbe heimanfrå, seier Birkeland.

Førebels stolar dei to på avgjersla til både skulen og smittevernlegen i kommunen.

– Eg trur smittevernlegen kan dette best. Sjølv om det er første gong i Førde, er det ikkje første gong det er smitteutbrot på ein skule. Taktikken er jo brukt andre plassar. Viss dei hadde tenkt det var naudsynt å stenge skulen, så hadde dei gjort det, seier Birkeland.

– Har de nokon tankar om kvar smitten kjem frå?

– Det går jo alltid rykte, nokon snakkar om at det har samband med smitten på Mo. Men vi bør vel eigentleg legge rykta daude, slår dei to fast.

 

27NYH_%25C3%2598ystein_Furnes_03-07-3I7A

 

18NYH_01-03-IMG_4116.jpg?chk=014B0E

 

hafstad-collage.jpg?chk=55F781

https://www.firda.no/elevar-pa-hafstad-burde-stengt-skulen-til-dei-fekk-oversikt/s/5-15-1194822

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (5 minutter siden):

Man kan jo ikke akkurat være uenig i at overgrep er et problem...

Det kan jo elles også nemnast at barnehagar og skular skal vere opne for born med spesielle behov, sjølv om dei er stengde ned.

Men det seier seg jo sjølv at det er ekstra vanskeleg å oppdage born som slit på grunn av vald og/eller overgrep og/eller har det vanskeleg dersom barnehagar og/eller skular er stengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tilreisende i Hemsedal testet positivt etter ankomst - nektet å reise hjem 

Sitat

Hyttekommuner frykter å få besøk av smitteturister i påskeferien. På pressekonferansen tirsdag kveld venter trolig justeringer i de nasjonale rådene for alle som har planlagt å flykte til fjells.

I Hemsedal opplevde kommuneoverlegen at tilreisende nektet å reise hjem fra hytta på fjellet etter at de fikk påvist smitte. Flere skal ha reist til Hemsedal allerede før de hadde fått svar på coronatesten sin. 

Det var avisen Hallingdølen som omtalte saken først. 

– De nektet å reise heim. Da er det vår oppgave å ta vare på dem, selv om anbefalingen er å reise, forteller kommuneoverlege Camilla Underland til avisen. 

Hun synes det er utfordrerne at folk ikke følger anbefalingene - og bekymrer seg for at det nå vil komme enda flere folk til hyttene sine i løpet av påskeferien. Mange kommer trolig fra områder med høyere smittetrykk enn det lokale nivået. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/aPKv4d/tilreisende-i-hemsedal-testet-positivt-etter-ankomst-nektet-aa-reise-hjem

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sitat

Hemsedal innfører plikt til hjemreise:

Hemsedal kommune innfører forskrift for plikt til hjemreise ved sykdom og karantene.

- Dersom du er syk, venter på testsvar eller er i karantene eller isolasjon, skal du holde deg hjemme i egen hjemkommune. Om du blir/er syk, pålagt karantene eller isolasjon mens du er på reise/ferie til eks. fritidsbolig/hytta, skal du snarest reise hjem til egen bolig, heter det i forskriften.

Forskriften gjelder fra 24. mars 2021 klokka 24.00 til og med 11. april klokka 24.00.

Fra før av har kommunen hatt forskrift om plikt til munnbind og besøksbegrensninger. Disse videreføres.

- Det anbefales på det sterkeste at alle unngår besøk og/eller sammenkomster i eget hjem, fritidsbolig, leid bolig/fritidsbolig og hage. Det er forbudt med mer enn fem gjester i private sammenkomster. Det er kun tillatt å arrangere eller delta på private sammenkomster i lokaler som er dimensjonert slik at alle deltakerne kan holde minst én meters avstand, heter det i forskriften.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I serien idiotiske tiltak så har Hol "i hodet" kommune vedtatt forbud mot handlekurver... 

https://www.dagbladet.no/nyheter/full-forvirring---ikke-enkelt/73561199 

Kanskje noen burde begynne å tenke litt - det virker som mange kommuner nå bare finner på tiltak på måfå. Her i Oslo har riktignok noen butikker på eget insj fjerna handlekurver, men det er et ekstremt lite mindretall som har det. Men det er forskjell på om en butikk på eget insj gjør det og man faktisk klarer å forskriftsfeste det... 

Endret av William_S
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen tvil. Senterpartiet får min stemme til høsten; det har de ærlig fortjent:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Lnk3Wx/mener-norge-burde-krevd-700000-vaksinedoser-til-eget-bruk

Bare synd vi må slite flere måneder til med den skadelige og giftige innflytelsen til det kvalmende og skinnhellige drittpartiet KRF som er en kreftsvulst i norsk politikk. Og her uttrykker jeg meg mildt. De driter selvfølgelig en lang f*en i at mennesker går konkurs og samfunnet fortsetter å seigpines til ruin.

Men hehehe; hør hva KRF ror seg unna med: "vil forlenge lidelsen der det er mest smitte". Javel? Så hvorfor tok ikke KRF til orde for at Oslo skulle ha topp prioritet i vaksineringen av Norge da? De juger jo også de skinnhellige; ja jeg skal ikke skirve hva jeg mener om dem; det egner seg ikke på trykk.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Morromann skrev (1 minutt siden):

Ingen tvil. Senterpartiet får min stemme til høsten; det har de ærlig fortjent:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Lnk3Wx/mener-norge-burde-krevd-700000-vaksinedoser-til-eget-bruk

Bare synd vi må slite flere måneder til med den skadelige og giftige innflytelsen til det kvalmende og skinnhellige drittpartiet KRF som er en kreftsvulst i norsk politikk. Og her uttrykker jeg meg mildt. De driter selvfølgelig en lang f*en i at mennesker går konkurs og samfunnet fortsetter å seigpines til ruin.

Sjakkmatt:

Sitat

Flest AstraZeneca-vaksiner

Norge ble i november i fjor kontaktet av vaksinealliansen Gavi med tilbud om kjøp av vaksinedoser fra tre produsenter: AstraZeneca, Sanofi/GSK og Pfizer/Biontech.

Men storparten av vaksinene som nå fordeles gjennom Covax-samarbeidet er fra AstraZeneca.

Bruken av denne vaksinen er foreløpig satt på pause i Norge.

 

Endret av Pc Lynet
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
18 minutes ago, Pc Lynet said:

 

50% av de på intensivavdelingen under 50 ja. Fy faen. Stakkars barn av disse foreldrene. 

60% får long covid. Det betyr i praksis at i et hjem med 2 foreldre vil 30% av husstandene ha langtidssyke foreldre som potensielt ikke kan ta vare på barna sine lenger. Sykt å tenke på. Har selv barn < 5 år - skremmer vannet av meg hva som skjer når jeg og fruen blir syke.  

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 minutt siden):

I symbolpolitikk vil man alltid prioritere de som gjør at man står best i glansen fremfor å fikse egen bakgård. Inget nytt under solen her.

Men KRF er ekstremt beryktet for sin skinnhellighet som er unik i norsk politikk. Samtidig støtter de jo sanskjoner mot Syria som har tatt livet av tusenvis av barn. Solidaritet my foot! Skinnhellig og kvalmende falsk posering!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Morromann said:

Men KRF er ekstremt beryktet for sin skinnhellighet som er unik i norsk politikk. Samtidig støtter de jo sanskjoner mot Syria som har tatt livet av tusenvis av barn. Solidaritet my foot! Skinnhellig og kvalmende falsk posering!

Har ikke noe forhold til religionsbaserte partier. Religion og politkk bør ikke blandes.

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 minutt siden):

Har ikke noe forhold til religionsbaserte partier. Religion og politkk bør ikke blandes.

Spesielt falske religiøse som deltar i drap med den ene hånden og generøst deler ut mynter i den andre. Slik som KRF med deres støtte til moderiske "statsbyggingsprosjekter" i Libya og Syria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...