Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Just now, KriZZ said:

Nå må folk roe ned nepa.

Alle som bestilte på coolshop får!

Enig der. Først er alle stressa for å kjøpe og når de først får kjøpt så er det full stress på leveringen🤣

• Like 1

Med over 150 følgere på denne tråden, hovedsaklig for nyheter på slipp og status, er det ganske imponerende hvor mange poster dere klarer å lage med bestillings tidspunkt og leveringsbekreftelser. Er det ikke bare å vente å se ? Lite dere kan gjøre fra og til uansett.. 

Edited by Trønderbart
  • Like 4

NatroN skrev (9 minutter siden):

Da fikk jeg pakkebekreftelse på min. Bestilt 13:04. 
Uansett om dette går veien eller ikke: En stor takk til alle som gidder å tipse oss andre om drops, og en ekstra til KriZZ for tips denne gangen. Det er veldig snilt at dere bruker tiden deres på det!

Det var vell streng tatt @listen som var først ute med Coolshop-tipset i dag 😇

Cred til han også

• Like 2

KriZZ skrev (13 minutter siden):

Nå må folk roe ned nepa.

Alle som bestilte på coolshop får!

Tror du alle som bestilt på CDON får?😂

Trønderbart skrev (13 minutter siden):

Med over 150 følgere på denne tråden, hovedsaklig for nyheter på slipp og status, er det ganske imponerende hvor mange poster dere klarer å lage med bestillings tidspunkt og leveringsbekreftelser. Er det ikke bare å vente å se ? Lite dere kan gjøre fra og til uansett.. 

Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

lag ny tråd hvis du vil ha kun oppdateringer på drops!

Edited by Billon
  • Like 1

Trønderbart skrev (3 minutter siden):

Finnes noe som heter med måtehold eller? herregud. 

så lag ny tråd da. slutt med grininga. 

Du skjønner vel at grunnen til folk er fortvilet ? fordi de ikke er sikre på om de får tilsendt ps5 eller ikke. 

Edited by Billon

Bestilte fra CDON i november etter en helt her på forumet varslet om slipp. Dette var i månedsskiftet november/desember, så det var mye pågang. Da tok det fire dager før den ble sendt fra lager. Tenkte jo worst case hele veien, men hadde den i hendene etter en uke. Poenget mitt er at så lenge dere har fått gjennom ordren, så ordner det seg i de fleste tilfeller. 

• Like 3
  • Innsiktsfullt 1

Da er min leveranse fra coolshop på tur, 13:07 her i gården, så dette ordner seg for alle 🙂

Må få lov til å berømme hen som kom med tipset om coolshop. Det er slike som gjør at man har troen på fremtiden! Det skulle vært spleiset på en stooor Kong Haakon! 😄 I

• Like 3

Jeg må stemme i med resten av lovprisingen. Har irritert meg grønn over scalpere i månedsvis, og er glad det finnes en tråd som  dette! 😃

Edited by ChaosPredicted
  • Like 1

Sindre1996 skrev (19 minutter siden):

noen som har fått mail fra Power?

Nada niks. Som vanlig! Fikk mail om at jeg kunne få kjøpe robotstøvsuger til halv pris. Synd man ikke kan game med de 😕 

zoqiet skrev (36 minutter siden):

Da fikk jeg min pakkesporing fra coolshop. 

har ikke fått det ennå :(

lurer på hvilket rekkefølge de har. kan ikke være bestillingstid.