Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Protestene rundt valget


Anbefalte innlegg

Pallehysa skrev (43 minutter siden):

Trenger du kontakt med personen for å gjengje kva pro innvandringspropaganda dei kom med? 

Vel det kan jeg, i fjor da det herjet med gjengkriminalitet i hovedstaden og i Sverige så presterer han å dele en link som sier at innvandring fører til mindre kriminalitet, som du ser han liker ikke fakta som kommer fram i media men tviholder heller på saker som fører hans egne synspunkt.

Endret av unicorndeath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
unicorndeath skrev (1 minutt siden):

Vel det kan jeg, i fjor da det herjet med gjengkriminalitet i hovedstaden og i Sverige så presterer han å dele en link som sier at innvandring fører til mindre kriminalitet, som du ser han liker ikke fakta som kommer fram i media men tviholder heller på standpunkt som fører hans egen sak.

Skulle gjerne likt å sett den linken. Usikker på kva dei meinte med at innvandring fører til mindre kriminalitet. Kan godt hende at det var statestikk som viser at innvandrere er mindre kriminelle enn andre?

Lenke til kommentar
graavik skrev (1 minutt siden):

Oppfører seg rett og slett som en gjeng med små drittunger. Helt utrolig at de der faktisk har stemmerett! 😥

Eg ser den, men eg er for at alle skal kunne stemme. Men det er tydelig at det er nåke heilt seriøst galt med den kritiske fakuliteten dar borte. Mangel på god utdanning? For lett påvirkelige i henhold til religiøse fabler? Kven veit. Men er veldig lett å utnytte for slike som Trump.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Pallehysa said:

Eg ser den, men eg er for at alle skal kunne stemme. Men det er tydelig at det er nåke heilt seriøst galt med den kritiske fakuliteten dar borte. Mangel på god utdanning? For lett påvirkelige i henhold til religiøse fabler? Kven veit. Men er veldig lett å utnytte for slike som Trump.

Jeg mener også at alle skal kunne stemme, men er bare utrolig at de som befinner seg på et så ekstremt lavt mentalt nivå skal forsøke å forhindre andre folk fra å stemme.

Lenke til kommentar
graavik skrev (59 minutter siden):

Jeg mener også at alle skal kunne stemme, men er bare utrolig at de som befinner seg på et så ekstremt lavt mentalt nivå skal forsøke å forhindre andre folk fra å stemme.

Heilt einig. Kan jo lure på kor Trump og regjeringa er. Hadde det vært den andre veien kan ein banne på at han skulle sende Swat, Garden og FBI på saka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
35 minutes ago, Snikpellik said:

Fox News sin nål på 80% for Biden i Nevada. Opp fra 75%. 

Sjansen er ganske stor for at det er Fox News som blir det første mediet til å calle valgseier til Biden, hvis vi ikke får PA først (eller Georgia, men den heller kanskje litt mer mot Trump).

 

Helt utrolig hvordan Fox "News" nå har begynt å distansere seg fra trump. Der snakker vi pillråttent medieselskap som snur nesa etter vinden uansett. Integritet for dem spiller null rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
graavik skrev (3 minutter siden):

Helt utrolig hvordan Fox "News" nå har begynt å distansere seg fra trump. Der snakker vi pillråttent medieselskap som snur nesa etter vinden uansett. Integritet for dem spiller null rolle.

Du må huske på at det er forskjell fra en del av nyhetssendingene og alle opinion-sendingene på Fox News, og igjen en viss forskjell til nettutgaven. Grunnen til at Fox News så tidlig callet Arizona for Biden er også at de endret modell før midterms i 2018, og det er den de bruker nå. Lite tegn til at f.eks Tucker Carlson og gjengen har sluttet å støtte Trump foreløpig.

Lenke til kommentar
graavik skrev (9 minutter siden):

Helt utrolig hvordan Fox "News" nå har begynt å distansere seg fra trump. Der snakker vi pillråttent medieselskap som snur nesa etter vinden uansett. Integritet for dem spiller null rolle.

Fox News har en noenlunde brukbar nyhetsredaksjon, og en tildels spinnvill underholdningsavdeling. Det meste av Trump-støtten har kommet fra sistnevnte, hvor en bla. finner Sean Hannity og Tucker Carlson. Det har vært konflikt mellom avdelingene, bla. en periode etter at ledelsen i kanalen bestemte at underholdning var viktigere enn nyhetsavdelingen. Tidvis en tildels schizofren kanal med rikelig miks av realitet og fantasi, fordelt på forskjellige programmer.

Endret av xRun
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Snikpellik said:

Du må huske på at det er forskjell fra en del av nyhetssendingene og alle opinion-sendingene på Fox News, og igjen en viss forskjell til nettutgaven. Grunnen til at Fox News så tidlig callet Arizona for Biden er også at de endret modell før midterms i 2018, og det er den de bruker nå. Lite tegn til at f.eks Tucker Carlson og gjengen har sluttet å støtte Trump foreløpig.

 

24 minutes ago, xRun said:

Fox News har en noenlunde brukbar nyhetsredaksjon, og en tildels spinnvill underholdningsavdeling. Det meste av Trump-støtten har kommet fra sistnevnte, hvor en bla. finner Sean Hannity og Tucker Carlson. Det har vært konflikt mellom avdelingene, bla. en periode etter at ledelsen i kanalen bestemte at underholdning var viktigere enn nyhetsavdelingen. Tidvis en tildels schizofren kanal med rikelig miks av realitet og fantasi, fordelt på forskjellige programmer.

Ok, skal ærlig innrømme at jeg tydeligvis har vært mest borti "underholdningsavdelingen" deres, men det frontes jo helt klart som nyheter. Det er null og niks som tyder på at dette er satire eller humor slik de presenterer det. Det er klart med formål om å villede svake folk, manipulere dem og å få deres støtte. :(

Endret av graavik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...