Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Donald Trump smittet av coronaviruset


xRun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (32 minutter siden):

Han fortsetter bare å oppføre seg som en bortskjemt drittunge som gir blanke faen i alt og alle rundt seg. Bryr seg overhodet ikke om at han utsetter andre for potensiell livsfare. 

 

Omtrent slik som minst 60-70% av det norske folk som ser helt bort i fra klare og instendige råd fra myndighetene?

h5wnq5uq-720.jpg

Trump er vel helst et speilbilde på ganske mange av oss kan man si. Jeg ser "Trump" hver eneste dag; folk uten munnbind som kliner seg inn på bussene og gjerne kliner seg inn på eldre mennesker, inne på kjøpesentrene, jeg leser om at "Trump" holder fester med hundrevis av folk, reiser til Syden trass advarsler, driter i karantene- og isolasjonregler; 60-70% etter undersøkelser. Og om en måned skal selvfølgelig "Trump" på julebord.

Nå er jeg av det mindretallet som følger smittevernsregler så jeg forventer at de som skriver slikt også er blant disse og ikke blant jeg gjør som jeg vil-majoriteten.

 

Endret av Morromann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (6 minutter siden):

det er sikkert unntakstilfeller.

på den annen side virker ti dager ganske kort.

ville vi tungekysset en covid-19 smittet på den ellevte dagen? ikke jeg iallefall :D

Så kanskje man bør være mindre sarakstisk og kalle folk som ønsker klarere smittevernsregler for hysterike heretter?

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (19 minutter siden):

over the summer tolker jeg som etter sommeren (?) så kan jo gjerne ha pågått fra slutten av august og inn i september måned f.eks.

"Over the summer" i retrospektiv blir i løpet av sommeren som var. I løpet av tiden tiden som strakk seg over sommeren.
Eller som svenskene ville sagt; "under sommaren" :p

Forøvrig:

Amy Coney Barrett Had COVID-19 This Summer
https://www.newsweek.com/amy-coney-barrett-coronavirus-1536169

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (8 minutter siden):

Så kanskje man bør være mindre sarakstisk og kalle folk som ønsker klarere smittevernsregler for hysterike heretter?

jeg har hele tiden synes 10 dager er for kort tid (ble jo satt ned fra 14, helt uten videre)

så jeg er vel ikke rette adressat å rette den kritikken imot.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
xRun skrev (1 minutt siden):

"Over the summer" i retrospektiv blir i løpet av sommeren som var. I løpet av tiden tiden som strakk seg over sommeren.
Eller som svenskene ville sagt; "under sommaren" :p

Forøvrig:

Amy Coney Barrett Had COVID-19 This Summer
https://www.newsweek.com/amy-coney-barrett-coronavirus-1536169

 

ok, jeg gir meg på den.

håpet at det var "den hellige gral" og avsløringen som kunne oppklare alt :grin2:

Lenke til kommentar
4 hours ago, Morromann said:

Tidlig ja...for da visste man mindre. Men siden det har gått tilbake er det fullstendig utelukket at folk er smittebærere i flere måneder. Da hadde karantenetiden vært MINST en måned.

Karantenetiden forutsetter symptomfrihet.

Dersom du har symptomer i 14 dager, så er du ikke fri og frank på dag 15.

Noen symptomer kan være vanskelig å merke..

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (8 minutter siden):

The virus has returned to The White House.

Og hva er det første han gjør ? Går opp trappa, stiller seg mellom flaggene og tar demonstrativt av seg masken og stapper den i lomma. Flott signal-effekt til alle det amerikanske folk.

Stod det noen andre innenfor 2 meters-radius? Ille om han går rett inn til folk uten maske til å beskytte de andre mot dråpesmitte da, men vi så det jo ikke.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (6 minutter siden):

Han vinket inn fotografene.

Innenfor døren så det også ut til å være folk.

Jaja, forhåpentligvis holder han seg innendørs de neste to ukene. Jeg er mer bekymret for de som kliner seg inni hverandre på butikker og andre arenaer her hjemme. En ting er å fordømme Trump, jeg håper at flere og flere av oss lar være å VÆRE Trump. Altså: ikke bare fordøm Trump, ikke VÆRT Trump, slik flere og flere av oss ser ut til å være desverre. Jeg ser "Trump" hver førdømte gang jeg er i butikken. Kanskje det bør bli et kallenavn på alle som driter i smittevernsregler?`Jeg skal heldigvis ikke inn i det hvite hus men jeg må desverre på Rema.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller ser det ut som om han har fått gulsott? Fotografiet virker retusjert. Ser direkte på Al-Jazeera og ansiktet virket gulaktig. Ikke hørt at man får gulsott med covid men det kan jo ha med at organer som leveren har blitt angrepet og vi ikke får vite om det. Skjønt det kan jo bare skyldes kamerabelysningen.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...