Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Er det ikke bedre å gjøre noe for å bekjempe covid enn å bare la naturen gå sin gang?
Før eller senere ville muligens store deler av verdens befolkning bli smittet og kanskje dø hvis vi bare ga F og levde som om ingenting hadde skjedd. Er det det dere covidfornektere og skeptikere vil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (16 minutter siden):

Er det ikke bedre å gjøre noe for å bekjempe covid enn å bare la naturen gå sin gang?

Det er forskjell på en nedstenging av hele samfunnet i 3 måneder, og over 1 år. Etter 1 år blir det større etterslep i helsevesenet, og ja Kreftforeningen frykter at dødeligheten vil øke slik sett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
42 minutes ago, N-4K0 said:

Er det ikke bedre å gjøre noe for å bekjempe covid enn å bare la naturen gå sin gang?
Før eller senere ville muligens store deler av verdens befolkning bli smittet og kanskje dø hvis vi bare ga F og levde som om ingenting hadde skjedd. Er det det dere covidfornektere og skeptikere vil?

Ville vært fint om de kunne gjøre noe som ikke tok livet av oss. Problemet er at dette "noe" er helt på bærtur. De kan ikke en gang gjøre noe for kviser, men vi kan sende folk ut i rommet, og så tror vi at dette skal hjelpe, at disse folka har en løsning? Det jeg mener er at det er noe grunnleggende feil med moderne medisin, og at det er villet, ikke tilfeldig. Men det er ikke legene og helsearbeiderne som gjør dette, det er de som har kjøpt og betalt legeutdannelsen, patentert alle de skadelige medikamentene med bivirkninger som du må ta mer medikamenter for osv.
Det finnes store hjerner i verden, men de slipper ikke til i medisin. De blir sparket eller drept om de kommer på sporet av noe som helst.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

De blir sparket eller drept om de kommer på sporet av noe som helst.

Det er enkelte kritiske røster i media, men de blir ikke tatt til følge. Har også vært en troverdig person som skrev et innlegg om det virkelig var nødvendig med lockdown på grunn av mutasjoner. Nå sist er det Charter-Svein som blir "grillet" av med-kjendiser og andre. Historisk har det blitt gjort slik at de syke har blitt identifisert på basis av symptomer, og isolert utenfor byene. Her en kommentar av Christian Paaske. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 timer siden):

Ville vært fint om de kunne gjøre noe som ikke tok livet av oss. Problemet er at dette "noe" er helt på bærtur. De kan ikke en gang gjøre noe for kviser, men vi kan sende folk ut i rommet, og så tror vi at dette skal hjelpe, at disse folka har en løsning? Det jeg mener er at det er noe grunnleggende feil med moderne medisin, og at det er villet, ikke tilfeldig. Men det er ikke legene og helsearbeiderne som gjør dette, det er de som har kjøpt og betalt legeutdannelsen, patentert alle de skadelige medikamentene med bivirkninger som du må ta mer medikamenter for osv.
Det finnes store hjerner i verden, men de slipper ikke til i medisin. De blir sparket eller drept om de kommer på sporet av noe som helst.

Du minner meg veldig om sketsjene til Lystad og Mjøen fra radio, hvor en var intervjuer og den andre en person som hadde funnet ut noe helt fantastisk, men ikke hadde noen begrunnelse eller noe bevis. 

Disse sluttet med dialogen (startet av intervjueren) :

— Og dette har du funnet ut helt av deg selv? 

— Ja, helt av meg selv. 

— Takk for det. 

😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (9 timer siden):

Ville vært fint om de kunne gjøre noe som ikke tok livet av oss. Problemet er at dette "noe" er helt på bærtur. De kan ikke en gang gjøre noe for kviser, men vi kan sende folk ut i rommet, og så tror vi at dette skal hjelpe, at disse folka har en løsning? Det jeg mener er at det er noe grunnleggende feil med moderne medisin, og at det er villet, ikke tilfeldig. Men det er ikke legene og helsearbeiderne som gjør dette, det er de som har kjøpt og betalt legeutdannelsen, patentert alle de skadelige medikamentene med bivirkninger som du må ta mer medikamenter for osv.
Det finnes store hjerner i verden, men de slipper ikke til i medisin. De blir sparket eller drept om de kommer på sporet av noe som helst.

Innvendingen din er at tiltakene tar liv, og du går deretter over til å snakke om hvordan moderne medisin feiler. For å imøtegå dette, må vi se på to ting: Hvilke tiltak tar liv? Det vet vi egentlig ikke så mye om ennå, men vi må anta at vi får en økning i dødsfall knyttet til konsekvenser av lock-down, økonomisk resesjon og isolasjon. Men dette er ikke-medisinske tiltak. De medisinske tiltakene - vaksinene - begynner vi å få tall på konsekvensene av, og det vi ser der er at sjansen for å dø av selv de verste vaksinene er mikroskopiske sett ift. sjansen for å dø av viruset. Så hvor er det den moderne medisinen feiler her mener du?

Dine påstander om at utdanningene er kjøpt og betalt osv. har du gjentatt flere ganger, og du er blitt etterspurt redegjørelser for dette uten at det er skjedd så mye, så der er vi vel fortsatt at det er ubegrunnede påstander.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Hugo_Hardnuts skrev (14 minutter siden):

Dine påstander om at utdanningene er kjøpt og betalt osv. har du gjentatt flere ganger, og du er blitt etterspurt redegjørelser for dette uten at det er skjedd så mye, så der er vi vel fortsatt at det er ubegrunnede påstander.

Nå er jeg ingen konspirasjonsteoretiker, men den nylige saken om støtte fra bl.a. Pfizer hos leger som var med på AstraZeneca-rapporten er uheldig for å si det mildt. Det er ikke det at de er kjøpt og betalt, men slike avtaler kommer nok med en form for forventinger. Hvis et firma kommer med en sum penger for at noe skal forskes, så vil det være uheldig at det kommer ut dårlige studier. Forskingen er ikke unntatt for manipulasjon, og det foregår mer enn vi har kjennskap til. 

Johnson & Johnson visste om asbestos i babypudder, og skjulte dette i 40 år. Det samme har skjedd med sigaretter, bly i drivstoff m.m. Dette betyr ikke at det finnes en storstilt konspirasjon, men vi har godt av sunn skepsis. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar

Det er jeg fullstendig enig i, og kommer ganske klart til uttrykk hvis du leser det jeg har skrevet tidligere her. Man skal ikke være naiv og ta informasjon fra verken myndigheter, legemiddelprodusenter eller noen andre for god fisk. Men man skal heller ikke skjene over veien og ned i motsatt grøftekant, som er der du finner disse som snakker om at verden er styrt av en global skyggeelite.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Hugo_Hardnuts skrev (1 minutt siden):

 

Helt enig :) Det er nok en slippery slope inne i bildet, hvor noen går fra lite tiltro til det offentlige o.l. til Nyhetsspeilet. 

Ville også få frem noen linker, da det er til sider sår mangel på dette "fra den andre siden".

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Guest 31a75...8fd said:

Nå er jeg ingen konspirasjonsteoretiker, men den nylige saken om støtte fra bl.a. Pfizer hos leger som var med på AstraZeneca-rapporten er uheldig for å si det mildt. Det er ikke det at de er kjøpt og betalt, men slike avtaler kommer nok med en form for forventinger. Hvis et firma kommer med en sum penger for at noe skal forskes, så vil det være uheldig at det kommer ut dårlige studier. Forskingen er ikke unntatt for manipulasjon, og det foregår mer enn vi har kjennskap til. 

Johnson & Johnson visste om asbestos i babypudder, og skjulte dette i 40 år. Det samme har skjedd med sigaretter, bly i drivstoff m.m. Dette betyr ikke at det finnes en storstilt konspirasjon, men vi har godt av sunn skepsis. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Og dette er bare en bitte bitte liten smule av det som foregår.

 

Jeg kunne listet opp side opp og side ned her med diagnoser som ikke har hverken forklaring eller behandling, til tross for forskning over flere tiår. Grunnen er at forskningspenger ikke går til løsninger men til å gjøre farmasien og investorene enda rikere. Vi har de samme 'løsningene' nå som på 50-tallet på mange sykdommer. På andre felt har ting gått fremover fortere enn vi kan henge med, og fortsatt er ikke vaksinene noe bedre. F.ex. Coronavaksinen beskytter ikke mot sykdom eller smitte, den har skadelige bivirkninger og tar liv, akkurat som kopper-vaksinen gjorde i sin tid. Det er også like meningsløst å vaksinere mot corona som mot influensa. Forskere varsler om at vaksinerte kommer til å bli veldig syke om de får corona eller et annet virus i fremtiden, det ble også varslet om svineinfluensavaksinen at den hadde alvorlige bivirkninger uten at dette ble tatt hensyn til. Når skal man forstå at dette er med vilje , og at de vil at vi skal bli syke, og dø som rotter.

Om man blir kronisk syk så skjønner man akkurat hvor lite langt medisinen har kommet på enkelte områder. Det gir ingen mening at man ikke kan behandle ME  samtidig som man kan operere ut hjernesvulster med roboter.

Lenke til kommentar

Så legemiddelindustrien er korrupte svin fordi de ikke er flinke nok..? Selv om det høres lett ut å "vi kan sende folk til månen, det er jo <bare> å ... " så har jeg ikke noe problem med å forstå at menneskekroppen er et innviklet maskineri. 

Det ligger jævlig mye penger i å finne vellykkede medisiner mot utbredte sykdommer, så det er nok ikke viljen det står på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hapi70 said:

Og dette er bare en bitte bitte liten smule av det som foregår.

 

Jeg kunne listet opp side opp og side ned her med diagnoser som ikke har hverken forklaring eller behandling, til tross for forskning over flere tiår. Grunnen er at forskningspenger ikke går til løsninger men til å gjøre farmasien og investorene enda rikere. Vi har de samme 'løsningene' nå som på 50-tallet på mange sykdommer. På andre felt har ting gått fremover fortere enn vi kan henge med, og fortsatt er ikke vaksinene noe bedre. F.ex. Coronavaksinen beskytter ikke mot sykdom eller smitte, den har skadelige bivirkninger og tar liv, akkurat som kopper-vaksinen gjorde i sin tid. Det er også like meningsløst å vaksinere mot corona som mot influensa. Forskere varsler om at vaksinerte kommer til å bli veldig syke om de får corona eller et annet virus i fremtiden, det ble også varslet om svineinfluensavaksinen at den hadde alvorlige bivirkninger uten at dette ble tatt hensyn til. Når skal man forstå at dette er med vilje , og at de vil at vi skal bli syke, og dø som rotter.

Om man blir kronisk syk så skjønner man akkurat hvor lite langt medisinen har kommet på enkelte områder. Det gir ingen mening at man ikke kan behandle ME  samtidig som man kan operere ut hjernesvulster med roboter.

1. Beviselig feil
2. Javel, kilde på dette? Er det ADE det er snakk om? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Dine påstander om at utdanningene er kjøpt og betalt osv. har du gjentatt flere ganger, og du er blitt etterspurt redegjørelser for dette uten at det er skjedd så mye, så der er vi vel fortsatt at det er ubegrunnede påstander.

http://globalnews.ca/news/5738386/canadian-medical-school-funding/

https://ethics.harvard.edu/event/drug-companies-and-medicine-what-money-can-buy

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 minute ago, Benbjo said:

1. Beviselig feil
2. Javel, kilde på dette? Er det ADE det er snakk om? 

1. Vi hører om tilfeller der folk blir syke etter vaksinasjon. Det kommer til å bli flere, siden viruset selvsagt muterer:

https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/kan-en-covid-19-vaksine-stanse-smitten/

https://khn.org/news/article/the-shock-and-reality-of-catching-covid-after-being-vaccinated/

2. Jeg skjønner ikke helt om han sier at alle kan komme til å ha større risiko for alvorligere sykdom etter massevaksinering, eller bare de vaksinerte:

https://uncoverdc.com/2021/03/16/expert-virologist-warns-covid-19-vaccine-is-creating-a-global-catastrophe/

Her er advarsler fra flere, det blir også nevnt at vaksinerte kan bli sykere om eksponert for villvirus: https://coronanews123.wordpress.com/2021/01/18/professor-dolores-cahill-why-people-will-start-dying-a-few-months-after-the-first-mrna-vaccination/

Fauci advarer mot det samme? Merkelig:

https://metro.co.uk/2020/05/12/americas-top-coronavirus-doctor-warns-vaccine-make-covid-19-worse-12692519/

Her er også en artikkel der  flere advarsler er samlet: https://coronanews123.wordpress.com/2021/02/19/when-the-human-guinea-pig-vaccine-takers-start-dying-its-straight-to-nuremberg/

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Hapi70 said:

1. Vi hører om tilfeller der folk blir syke etter vaksinasjon. Det kommer til å bli flere, siden viruset selvsagt muterer:

https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/kan-en-covid-19-vaksine-stanse-smitten/

https://khn.org/news/article/the-shock-and-reality-of-catching-covid-after-being-vaccinated/

2. Jeg skjønner ikke helt om han sier at alle kan komme til å ha større risiko for alvorligere sykdom etter massevaksinering, eller bare de vaksinerte:

https://uncoverdc.com/2021/03/16/expert-virologist-warns-covid-19-vaccine-is-creating-a-global-catastrophe/

Her er advarsler fra flere, det blir også nevnt at vaksinerte kan bli sykere om eksponert for villvirus: https://coronanews123.wordpress.com/2021/01/18/professor-dolores-cahill-why-people-will-start-dying-a-few-months-after-the-first-mrna-vaccination/

Fauci advarer mot det samme? Merkelig:

https://metro.co.uk/2020/05/12/americas-top-coronavirus-doctor-warns-vaccine-make-covid-19-worse-12692519/

Her er også en artikkel der  flere advarsler er samlet: https://coronanews123.wordpress.com/2021/02/19/when-the-human-guinea-pig-vaccine-takers-start-dying-its-straight-to-nuremberg/

1. Den første artikkelen er fra 1 desember i fjor - før vaksinasjon hadde startet og før man har fått data. Siden dette har man data fra Israel og UK på at joda, vaksinen(e) både beskytter og senker sannsynligheten for videre smitte. 

Den andre artikkelen - Ja, selvsagt vil det dukke opp tilfeller der folk blir smittet tross vaksinasjon. Vaksinen er ikke 100% effektiv. 

Det som dog er interessant er at dersom man blir smittet/syk så ser det ikke ut til at vaksinen reduserer sjansen for alvorlig sykdom:

Quote

These so-called breakthrough infections occurred among people of all ages. Just over 40% were in people age 60 or older, and 65% occurred in women. Twenty-nine percent of infected people reported no symptoms, but 7% were hospitalized and just over 1%, 74 people, died, according to the CDC.

7% innlagte og 1% døde er jo faktisk _mer_ enn om man skulle blir syk uten vaksinasjon. Likevel, vi må huske på at mRNA-vaksinene reduserer sannsynligheten for å bli syk med 90% eller så. 

2. coronanews123.wordpress.com er jo en suspekt kilde at best. Vi får se da om denne Dolores Cahill har rett. Om vi plutselig vil få bølger av døde ila året. 

Metro-artikkelen er svært gammel. Et år gammel - før vi hadde noe data om vaksinene. Ingenting så langt tyder på ADE i stor skala. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, fredrik2 said:

Ok... 

Förstår mig ikke på folk som faktiskt verkar tro att de är kritiska till main stream kunskap och information samtidigt som de baserar sin "kunskap" på presis vad som helst som de vill tro på. 

Det er en grunn til at jeg poster denne linken, det er ikke 'hva som helst som jeg vil tro på'. Jeg har fire år bak meg med å teste dette, og 20 år med kronisk sykdom før det, der jeg også kan teste det han sier bakover i erfaringen min. Alt jeg kan teste stemmer, alt jeg har prøvd virker, og den virusprotokollen for influensa er helt rå. Den tar symptomer på noen timer, og fullt brutt ut influensa på et par dager.

Om du går gjennom protokollen og går på pubmed, vil du også finne støtte for effekten av honning, hvitløk, gurkemeie, ingefær, sink osv. Utrolig nok finnes det, men det blir selvsagt aldri brukt.

Det beste er en eksperimentell genterapi, jeg skjønner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...