Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

6 minutes ago, Espen Hugaas Andersen said:

Vil du akseptere at du tar feil om dette ikke skjer? Innen hvilken dato mener du at dette vil skje?

Hvis planene skrotes, og det ikke skjer : Skal jeg da innrømme at alt jeg skriver er feil? Nei. Hvis cyber angrepet ikke skjer, så ER DET EN GOD TING for oss. Nei jeg vet selvsagt ingen dato.

Døm informasjonen om det kommende Cyber angrepet selv : https://www.thelastamericanvagabond.com/wef-warns-cyber-attack-leading-to-systemic-collapse-global-financial-system/

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Betroz said:

Hvis planene skrotes, og det ikke skjer : Skal jeg da innrømme at alt jeg skriver er feil? Nei. Hvis cyber angrepet ikke skjer, så ER DET EN GOD TING for oss. Nei jeg vet selvsagt ingen dato.

Du må først vise at det finnes planer, før man kan snakke om at planene ble skrotet eller ikke.

Men betyr dette altså at du fortsatt kommer til å drømme om et cyberangrep om 1 år? 5 år? 10 år?

5 minutes ago, Betroz said:

Så raskt på det, og det virker ikke som det er noe spesifikt som tyder på at dette er noe som vil skje.

Det er ganske normalt at det gjennomføres studier der man kartlegger svakheter. Da med hensikt å fikse svakhetene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Espen Hugaas Andersen said:

Det er ganske normalt at det gjennomføres studier der man kartlegger svakheter. Da med hensikt å fikse svakhetene.

Dette cyber angrepet er planlagt med hensikt å ødelegge det gamle systemet, slik at de kan implementere det nye digitale systemet, som vil bli enda mer sentralt kontrollert.

Det kan hende at dem vil la Covid vaksineringen ha fokus en stund til før de gir ordre om å utføre cyber angrepet. Hvis de kan skylde på Russland eller Kina for dette angrepet, så kan de få til en stor-krig også, som også er en del av planen.

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Betroz said:

Dette cyber angrepet er planlagt med hensikt å ødelegge det gamle systemet, slik at de kan implementere det nye digitale systemet, som vil bli enda mer sentralt kontrollert.

Det kan hende at dem vil la Covid vaksineringen ha fokus en stund til før de gir ordre om å utføre cyber angrepet. Hvis de kan skylde på Russland eller Kina for dette angrepet, så kan de få til en stor-krig også, som også er en del av planen.

Og hva tenker du når ingenting av det du sier skjer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, fredrik2 said:

Vinn vinn alltså för dig. Nu kan du vara hysterisk med din skrämselpropagande men hvis den inte slår in så hade du alltså både rätt och liker utfallet. 

Jeg prøver å advare dere om at friheten vår er under angep, og at hvis ikke mange nok mennesker sier NEI til dette digitale kontroll systemet, så vil vi være slaver til dem som styrer hele showet. Min intensjon her inne er å spre informasjon slik at vi kan stoppe dette, og ikke for å spre frykt. Jeg sitter ikke her med frykt og taster på tasteturet, det er noe du tror.

Systemet til denne eliten jeg snakker om kan kun existere hvis vi godtar det. De er avhengig av vårt samtykke. Hvis vi ikke gir dem dette, så kollapser hele teater stykket, scene teppet rulles ned, og vi kan da skape noe annet i denne verdenen. Vårt valg!

Hvordan du og andre tolker mine ord, er opp til dere. Jeg er bare en budbringer av informasjon. Ta hva jeg skriver i den konteksten.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 timer siden):

Jeg er ingen gruppe/flokk person.

Du påstår du ikke er det, men samtlige konspirasjonsfolk har nøyaktig samme konklusjon og sier nøyaktig det samme som deg, og bruker akkurat de samme kildene fra samme kjerne med folk..

"Tenkte selv og konkluderer med nøyaktig denne filmen og kilden sier, ellers er du hjernevakset av msm" er noe som går igjen, oppfordring til å tenke selv, men samtidig poste nøyaktig hva man skal og ikke skal tenke og nåde deg om du er uenig.

Og nei, snakker ikke om noen konkrete her, er bare fasinerende å observere at ca alle konspirasjonsfolk mener akkurat det..

Endret av aklla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
40 minutes ago, aklla said:

Og nei, snakker ikke om noen konkrete her, er bare fasinerende å observere at ca alle konspirasjonsfolk mener akkurat det..

Den der går begge veier. Når du putter meg i båsen "konspirasjonsfolk", så kan jeg si "Sau" til deg da. Ikke veldig bra for forumet, uansett hvem som sier slikt først.

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Polio finnes fortsatt, de bare endret navn på det til Guillan Barre syndrom osv. samtidig som de begynte å massevaksinere. Og hva er det som skjer nå? Jo folk havner i respiratorer, «jernlunger» etter en virusinfeksjon. Dette er bare en brøkdel av tåkeleggingen farmasien har gjort, og fortsatt gjør. Denne artikkelen skrevet av nyrelege Suzanne Humphries ble publisert i 2011:

«Does the public have any idea that there are hundreds of cases of something that would once have been called polio, and some of those children will be dependent on a modern version of the iron lung? No. Parents today think that the Salk vaccine eliminated any need for ventilators, because the pictures of all these children on iron lungs are no longer paraded in front of people in order to create fear. Besides which, today’s “iron lungs” don’t look like a prototype submarine. They are barely recognizable as today’s “ventilators.”»

http://www.laleva.org/eng/2011/11/smoke_mirrors_and_the_disappearance_of_polio.html

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Den der går begge veier. Når du putter meg i båsen "konspirasjonsfolk", så kan jeg si "Sau" til deg da. Ikke veldig bra for forumet, uansett hvem som sier slikt først.

Om du oppriktig talt mener jeg er ett dyr med 4 ben, tykk pelse som bruker store deler av dagen på å gresse så, tja.

Om du ikke tror på konspirasjoner om covid så må jeg beklage, må nok evt lære å lese på nytt i så fall. Antar du skal ta vaksinen, holder smittevern, holder avstand og bruker makde samt stoler på helsepersonell sine uttalelse?

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Betroz said:

Uansett hva jeg kommer med av argumenter eller linker i denne tråden, så blir alt avvist som tullball, så din kommentar passet rett inn i det samme. Selv om jeg hadde laget et innlegg med "smoking gun" bevis som beviser ting jeg har skrevet her inne det siste året, så hadde du og de andre her avvist det som fake uansett. 

Det neste store som kommer blir nok et globalt cyber angrep som slår ut verdensøkonomien (restene av den som ikke Covid restriksjonene ødela). Responsen til dette angrepet vil komme fra mange av de samme folka og gruppene, som stod bak responsen til Covid. Jeg spår at dere kjøper den forklaringsmodellen også, og godtar alle de nye reglene som kommer i kjølevannet av den krisen også. Løsningen blir den samme : The Great Reset.

Men nå har du jo aldri laget noe innlegg med noe som er i nærheten av noe "smoking gun" bevis! Kanskje du skulle forsøkt det før du begynner å spekulere i hva andre ville ha gjort hvis du hadde gjort ditt og datt? Alt du lager innlegg om her er fullstendig grunnløse påstander, basert i stor grad på konspivideoer som du har funnet på Youtube.  Beklager å si det men det er 99% rent vrøvl. 😥 Og så kommer du  trekkende med 12 leger i linken din. Hvor mange leger tror du det finnes i verden? Skal disse 12 legene få overstyre alt av fakta og kunnskap som har blitt opparbeidet gjennom forskning i hundrevis av år?
"Cyberangrepet" ditt, og "the great reset" er det ikke engang noen vits i å kommentere. Slike komplett ville påstander taler for seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
6 hours ago, Espen Hugaas Andersen said:

Og hva tenker du når ingenting av det du sier skjer?

Klassisk konspistrategi/"logikk" er å stadig forflytte datoer. "Skjer det ikke i 2021, eller 2050.. eller i 2070...eller innenfor min egen levetid, så skjer det i hvertfall innenfor de neste 250.000 år. Det kan du ikke motbevise!! Hah!!"  😕

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Bokmålsordboka
sjelden
1 som ikke forekommer ofte
en sjelden gang / det var en sjelden mann å se
2 utsøkt, enestående
en sjelden anledning / en opplevelse av de sjeldne
 
sjeldne.thumb.jpg.2d34ed816a0390e7238f026da5f34100.jpg
 
Og dette visste ikke utviklerne, og dette blir ikke tåkelagt. Neida, bare en liten glipp, uffda. Det har visst med menneskers liv å gjøre, men pyttsann, så lenge den redder flere liv enn den ødelegger. Eller så lenge vi kan innbille dem det.
Lenke til kommentar

England, 127 000 covid-dødsfall, meh, ikke noe å bry seg om.
19 dødsfall av vaksine, folkemord.

🤔

Forresten er sjansen for å dø av vaksinen 0.00001%
Forresten også ekstremt imponerende å designe en vaksine med 0,00001% dødlighet i stedet for 0% med vilje.

Endret av aklla
  • Liker 6
Lenke til kommentar
36 minutes ago, aklla said:

England, 127 000 covid-dødsfall

Hvordan vet du at det tallet stemmer? Hvordan vet du at de ikke stempler Covid-19 på dødsattesten når en pasient egentlig har dødd av noe annet, som f.eks en vanlig lungebetennelse? Så er det dette med at noen dør av Covid eller med Covid...

Det er ikke frykten for å dø av Covid vaksinen som gjør at jeg personlig ikke skal ta den. Jeg vil bare ikke ha den gen terapien den gir meg, eller andre bivirkninger. Det er mitt valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...