Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheMagicToiletbrush skrev (Akkurat nå):

Sitter nå med power.no Hvor jeg spør hvor det blir av en Asus 6800xt oc lc kort (aio versjonen) Jeg kjøpte i desember.
Om de har vist at de ikke får inn kort. Bør det kompensasjon gavekortet være veldig stort!

Fikk ett gavekort på 400,- for ett 3060 kort, takket fint ja, gjorde meg ikke så mye at det ble kansellert liksom, var jo hverken 3070 eller 3080 :lol:

Lenke til kommentar
2 hours ago, FiveInline said:

Ville sett på Power sine Point Pro eller Electrolux ChillFlex. 3.5kw bør du vel ha, 2.6kw blir nok for lite på 25kvm. Det må også være tett rundt vinduet, på gjesterommet hvor sola steker hele ettermiddagen må det være helt tett rundt vinduet, hvis ikke suger maskina varmluft inn i rommet igjen. 

Er det snakk om soverom, så gå for Power sin "Supersilent" vil tippe den er omtrent som min Electrolux ChillFlex Pro Gold støymessig. Disse er dog på 2.6kw.

 

Takker og med disse trenger man ingen utluft slange ut av et vindu el.? Er stue det er snakk om hvor jeg har markise mot sola

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
58 minutes ago, Ephrus said:

Noen som så om Gigabyte RTX 3080 Vision OC: 

var ute for salg hos elkjøp rundt en time siden? Var ute for danskene hvertfall

Rart, fordi jeg vet at elkjøp ikke har noen på lager, men bruker en felles distrubitør for norge,sverige, finland og danmark. Når grafikkkort blir sendt, så er de ikke fra elkjøp, men Play distrobution. Det vil si at Play hadde kortene på lager, og de ikke tør å legge ut i norge før de har gått litt tid, med tankte på prisen.

 

Kan dog hende at det er satt av x antall kort per land.

Endret av mERAZED
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...