Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Just now, lucky666 said:

Fikk sms nå om at jeg var kredittvurdert på kjøpet av 3080 på Elkjøp. Ordren med faktura er reservert og den andre på kort står som ubekreftet. De har selvsagt trekt beløpet på kortet, men hvorfor går de videre med kjøpet på faktura og kredittvurderer, når de ikke har varen?

Fordi de er en gjeng med inkompetente aper og snakker kun drit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Sånn er det, hatt mange 5 minuttere jeg, jobber kveld denne uka og akkurat når jeg hadde komt på jobb så kom det jo kort 😛

Jeg dro fra jobb kl 15:45 i går og heiv meg på sykkelen. Når jeg kom hjem så jeg at det hadde vært flere 3070 på elkjøp, så kjenner til den der ^^

Lenke til kommentar

Skulle ønske man hadde litt mer køsystem/maks antall kort i uka slik at man slipper å bruke så utrolig mye tid på å følge med. :(

Må jo jobbe litt, så har ikke tid til å følge med absolutt hele tiden, og de 5 min jeg ikke fulgte med var tydeligvis for mye. Er vel egentlig bare å gi opp....

Personlig håper jeg kryptomarkedet tryner skikkelig, så det kanskje blir mulig å få noen kort. 

Endret av KalleKanin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske man hadde litt mer køsystem slik at man slipper å bruke så utrolig mye tid på å følge med. :(

Må jo jobbe litt, så har ikke tid til å følge med absolutt hele tiden, og de 5 min jeg ikke fulgte med var tydeligvis for mye. Er vel egentlig bare å gi opp....

Personlig håper jeg kryptomarkedet tryner skikkelig, så det kanskje blir mulig å få noen kort. 

Hvor lenge har du prøvd å få tak i kort?

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge har du prøvd å få tak i kort?

Det begynner å bli noen måneder. 
Og ja, jeg har jo da ikke fulgt med absolutt hele tiden, men det var litt av poenget. For oss som egentlig bare vil ha et nytt kort til litt sporadisk spilling, så er det begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke på å følge med hele tiden.

Er jo for så vidt greit at det er sånn, men likevel litt irritert av det.
Hadde vært litt bedre hvis man følte man hadde en fair sjanse uten å følge med absolutt 100% hele tiden.

Og kan jo selvsagt kjøpe en komplett PC og så pelle ut kortet, men det er jo ganske mye bortkasta penger.

Edit/PS:
Og selv om det ut i fra sånn butikkene holder på er "rettferdig", føles det likevel litt surt at enkelte har titalls bestillinger....

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått igjen penger fra Elkjøp enda fra fredagens fadese? 

I går sier kundeservice at grunnen til at de ikke har kansellert ordrene på gigabyte 3080'en er at de "ikke vil at lageret skal måtte håndtere hundrevis av kanselleringer hver for seg, så de samler en liste med alle ordrene og listen går ut seinere i dag" det ble sagt altså i går, men ingenting har skjedd. Jeg er SÅ overrasket 😅

Hva faen er det for noe sprøyt? lage en liste med kanselleringer så ikke stakkars lageret må håndtere individuelle kanselleringer. Virker som noe den jeg snakket med fant opp on the spot.

Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

Er det noen som har fått igjen penger fra Elkjøp enda fra fredagens fadese? 

I går sier kundeservice at grunnen til at de ikke har kansellert ordrene på gigabyte 3080'en er at de "ikke vil at lageret skal måtte håndtere hundrevis av kanselleringer hver for seg, så de samler en liste med alle ordrene og listen går ut seinere i dag" det ble sagt altså i går, men ingenting har skjedd. Jeg er SÅ overrasket 😅

Hva faen er det for noe sprøyt? lage en liste med kanselleringer så ikke stakkars lageret må håndtere individuelle kanselleringer. Virker som noe den jeg snakket med fant opp on the spot.

Ikke noe nytt at de på kundeservice ikke vet en dritt, de har nok bare hentet noen rett fra gata å satt der tenker jeg.

Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (5 minutter siden):

Det begynner å bli noen måneder. 
Og ja, jeg har jo da ikke fulgt med absolutt hele tiden, men det var litt av poenget. For oss som egentlig bare vil ha et nytt kort til litt sporadisk spilling, så er det begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke på å følge med hele tiden.

Er jo for så vidt greit at det er sånn, men likevel litt irritert av det.
Hadde vært litt bedre hvis man følte man hadde en fair sjanse uten å følge med absolutt 100% hele tiden.

Og kan jo selvsagt kjøpe en komplett PC og så pelle ut kortet, men det er jo ganske mye bortkasta penger.

Har fulgt med på dette forumet i ca et par uker. Idag fikk jeg kjøpt meg et 3070 EVGA fra Elkjøp.

Fikk kortet for 7500kr, noe som ikke er helt "håpløst" i 2021.

Min erfaring er at proshop er håpløst og ofte ekstremt overpriset

Har hatt flere sjanser hos Elkjøp og Komplett, der elkjøp har hatt  definitivt best pris, selv med 10% rabatt hos komplett.

da har du ca 5-10 min på deg avhengig av kort.

Om du mottar kortet når du ønsker det er en annen historie.

Endret av Otaconmg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...