Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

mERAZED skrev (3 minutter siden):

Rart, fordi jeg vet at elkjøp ikke har noen på lager, men bruker en felles distrubitør for norge,sverige, finland og danmark. Når grafikkkort blir sendt, så er de ikke fra elkjøp, men Play distrobution. Det vil si at Play hadde kortene på lager, og de ikke tør å legge ut i norge før de har gått litt tid, med tankte på prisen.

Hvorfor står det ikke på produkt siden at de er solgt av play distrobution, som det gjør på andre produkter

Bekrefta lagerdato var 27.04

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Ephrus said:

Hvorfor står det ikke på produkt siden at de er solgt av play distrobution, som det gjør på andre produkter

Dunno. Men hvis du husker post sporingen på dine forgje, så kan du se at det er dem som sender de. Kan også hende at den ene 3080 jeg fikk kun fra dem, hvem vet.

Endret av mERAZED
Lenke til kommentar
Supervisor skrev (7 minutter siden):

Jeg sendte klage på kansellering av 3090 Strix OC, og Power har bare lukket saken . Vet ikke helt hva skal jeg gjøre. 

Da skal du prøve en gang til og henvise til at du skal foreta dekningskjøp og renter på beløpet. Husk å nevne at dere hadde en bindene avtale og de plikter å levere. Henvis til forbrukerkjøosloven som de er plikta til å følge. Hvis dette ikke fungerer må du sende klage til forbrukerutvalget

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (20 minutter siden):

Takker og med disse trenger man ingen utluft slange ut av et vindu el.? Er stue det er snakk om hvor jeg har markise mot sola

Jo, du må ha slange ut av vinduet.

Jeg bruker duk med glidelås som er beregnet på akkurat dette.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Ephrus said:

Da skal du prøve en gang til og henvise til at du skal foreta dekningskjøp og renter på beløpet. Husk å nevne at dere hadde en bindene avtale og de plikter å levere. Henvis til forbrukerkjøosloven som de er plikta til å følge. Hvis dette ikke fungerer må du sende klage til forbrukerutvalget

Har kjapt skrevet følgende, så får vi se...

Hei igjen
 
Nå er det 14 dager siden jeg sendte dere klage på ensidig kansellering fra deres side av min bestilling av skjermkort med Ordrenummer: xxxxxxxxxx og bestillingsdato: 10.02.2021.
Jeg ber herved om at dere snarest svarer på mine henvendelser og at dere bekrefter at min ordre fortsatt er aktiv i henhold til Forbrukerkjøpslovens §21 Rett til oppfyllelse og §24 Erstatning.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...