Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
30 minutes ago, Dragonlove said:

Ja hos meg har de lånt ca 33000,- på disse 2 kortene og det fra ett kreditt kort, må nesten høre med advokat om jeg kan kreve kompensasjon for rente.

Blir vel rundt 2-300,- i rente pr mnd ca.

Mer enn det.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (7 minutter siden):

Mer enn det. Minst 500 per 15 k hvis det er belastet.

kjapt regnestykke 576,- pr mnd, men kortet blir belastet og betalt inn på hele tiden (men det vet ikke Elkjøp :lol: Ikke det at det betyr noe, for det er jo en ulempe for meg uansett) , det eneste jeg har betalt er faktura omkostninger, må få fiksa efaktura på det tror jeg.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Problemet er ikke pengene, heller at du får problemer med å kjøle minnet nå i sommervarmen. Det er så bittersøtt med 3080/90 i disse tider. Nesten så man heller kan ta 3070 med det samme enn 80/90 med throttle.

Det kan utbedres en smule, men det er ikke gjort i en håndvending å få tak i pads.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (2 minutter siden):

Problemet er ikke pengene, heller at du får problemer med å kjøle minnet nå i sommervarmen. Det er så bittersøtt med 3080/90 i disse tider. Nesten så man heller kan ta 3070 med det samme enn 80/90 med throttle.

Det kan utbedres en smule, men det er ikke gjort i en håndvending å få tak i pads.

Sette det i en utebod med vifte på :grin:

Lenke til kommentar
BadCat skrev (17 minutter siden):

Problemet er ikke pengene, heller at du får problemer med å kjøle minnet nå i sommervarmen. Det er så bittersøtt med 3080/90 i disse tider. Nesten så man heller kan ta 3070 med det samme enn 80/90 med throttle.

Det kan utbedres en smule, men det er ikke gjort i en håndvending å få tak i pads.

Bestilte pads fra Amazon på en Torsdag, lå i postkassa på Mandag.

På FE kortene så blir jo minnetemp betydelig bedre med nye pads, og da blir det nok det på tredjepartskorta å. Det er snakk om 20-25c lavere temp for dere minere.

 

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (5 minutter siden):

Synes de er tomme for Ac og vifter hver sommer jeg...

I 2018 var det helt støvsugd for både AC og vifter, hadde vi ikke hatt AC her da hadde vi krepert. I fjor var det ikke noe problem å skaffe seg, power kjørte mye bra tilbud opptil 50% på AC og det var mye på lager.

Portabel AC er jallagreier, men det funker.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
FiveInline skrev (3 minutter siden):

I 2018 var det helt støvsugd for både AC og vifter, hadde vi ikke hatt AC her da hadde vi krepert. I fjor var det ikke noe problem å skaffe seg, power kjørte mye bra tilbud opptil 50% på AC og det var mye på lager.

Portabel AC er jallagreier, men det funker.

Har varmepumpe/ac og vifte i taket på soverommet, ungene har egne vifter til varme sommerdager.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, nocure said:

Fortsatt ingen epost fra Elkjøp om at kortene er kansellert 🤔

Var dette en bevist handling fra Elkjøp for å sikre seg kapital i 1 ukes tid?

Det ble sagt spesifikt av vedkommende jeg snakka med på telefonen at det skulle sendes ut mail og beløpet refunderes i dag.

Jeg skal ikke la det gå så veldig mye lengre før jeg tar denne saken videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...