Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Otaconmg skrev (Akkurat nå):

Derfor man handler på faktura. Dårlig ide og ha mange tusen bundet opp i en vare med ukjent leveringsdato.

bruker faktura jeg også. men sånn som isted på elkjop så gikk ikke kjøpet igjennom, pga flere bestillinger som ikke er levert med faktura( regner jeg med iallefall) har jo 4 stk av disse 3080 gigabyte kortene og ett annet 3070 jeg venter på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
shinsengumi skrev (1 minutt siden):

en fellesnevner for komplett/NoN/proshop også er at de ikke trekker uten å sende noe, det har jeg lagt merke til med alle de. Står alltid reservert. Men multicom/elkjøp trekker og herjer, vet ikke hva power gjør men

NON trekker pengene. de har trukket fra meg før jeg lærte å bruke faktura. de trakk pengene fra strix oc 3080 og ett msi 306ti jeg enda ikke har fått

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Skallgrimz said:

NON trekker pengene. de har trukket fra meg før jeg lærte å bruke faktura. de trakk pengene fra strix oc 3080 og ett msi 306ti jeg enda ikke har fått

Jeg har motsatt erfaring. Har bestilling på den hvite 3080 strixen, den er kun reservert.

Derfor også jeg må ha 14k+ på konto til enhver tid for de kan jo plutselig sende faenskapet. Mens scamkjøp trekker med en jævla gang så man har null spillerom 😡

Endret av shinsengumi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...