Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trodde ikke det. jeg fikk den i handlekurven i løpet av noen sekunder. Men dessverre valgte jeg Faktura med PostNord/lev i butikk og disse blir ikke automatisk godkjent men må kontrolleres.  Dette slik jeg skjønner det er fordi fakturaadr og leveringsaddresse ikke er lik som Klarna foretrekker/normalt forlanger. Istedenfor å bli sendt til ola Nordmann, Hakkebakkeskogen 1, så blir adressen i praksis Ola Nordmann, C/O Rema 1000, xxxxx

Lenke til kommentar
Cardinal skrev (6 minutter siden):

trodde ikke det. jeg fikk den i handlekurven i løpet av noen sekunder. Men dessverre valgte jeg Faktura med PostNord/lev i butikk og disse blir ikke automatisk godkjent men må kontrolleres.  Dette slik jeg skjønner det er fordi fakturaadr og leveringsaddresse ikke er lik som Klarna foretrekker/normalt forlanger. Istedenfor å bli sendt til ola Nordmann, Hakkebakkeskogen 1, så blir adressen i praksis Ola Nordmann, C/O Rema 1000, xxxxx

Jeg valgte samme. 

Lenke til kommentar
BALT3 skrev (1 time siden):

Jeg fikk bestilt en stk MSI 3090 Gaming X på Elkjøp og en stk TUF 3090 OC på Proshop rundt klokka 14 i dag (ordre/bestillingsbekreftelse på e-post men ikke noe mer). Hva er oddsen for at jeg får minst én av disse? 10%?

Elkjøp leverer som regel på de datoer som er satt opp. 

Lenke til kommentar
rfm skrev (3 minutter siden):

3080 ftw3 ultra begs to differ 😞

 

men seff kan jo den være undantaget som bekräftar regeln. Men har flere kort som er slik som ikke kommet.

Screenshot_20210419-192941.png

 

Jepp

 

09.03.2021 EVGA GeForce RTX 3090 XC3 ULTRA 24GB

og


25.02.2021 EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA

 

Begge disse "Var" på lager når jeg bestillte de.

Lenke til kommentar
rfm skrev (4 minutter siden):

Priset er så sinnsykt sexy så Elkjøp får låne mine penger fra mitt debit kort.

Ja hos meg har de lånt ca 33000,- på disse 2 kortene og det fra ett kreditt kort, må nesten høre med advokat om jeg kan kreve kompensasjon for rente.

Blir vel rundt 2-300,- i rente pr mnd ca.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...