Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Otaconmg skrev (Akkurat nå):

Har fulgt med på dette forumet i ca et par uker. Idag fikk jeg kjøpt meg et 3070 EVGA fra Elkjøp.

Min erfaring er at proshop er håpløst.

Har hatt flere sjanser hos Elkjøp og Komplett,

da har du ca 5-10 min på deg avhengig av kort.

Om du mottar kortet når du ønsker det er en annen historie.

Nja, skeptisk til om vi får de Evga kortene, har jo fra før av 3080 og 3090 av Evga i bestilling hos Elkjøp samt jeg står på venteliste hos Evga selv på alle kortene deres og den er laaang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Dragonlove said:

Ikke noe nytt at de på kundeservice ikke vet en dritt, de har nok bare hentet noen rett fra gata å satt der tenker jeg.

Nå gikk jeg glipp av både 3090 aorus og suprim på NoN i går pga helvetes pengene er bunnet opp i fordømte scamkjøp. 

Tror jeg må tilbake på kundeservice og kjefte mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Nja, skeptisk til om vi får de Evga kortene, har jo fra før av 3080 og 3090 av Evga i bestilling hos Elkjøp samt jeg står på venteliste hos Evga selv på alle kortene deres og den er laaang.

Haha, dukker sikkert opp på tampen i 2021- starten av 2022 når GPU markedet har normalisert seg og prisen er nede i 6k

Lenke til kommentar

Var i snakk med kundeservice hos Elgiganten.dk i sted om de Gigabyte kortene de skulle hatt for salg i dag, virker som kundeservice i Danmark er ennda verre enn her, for han kunne ikke finne kortene uten ett artikkel nummer, selv om jeg henviste til linken hvor kortene skal ha blitt solgt fra, som her i Norge forsvinner produktsiden når det er solgt ut.

Lenke til kommentar
Otaconmg skrev (4 minutter siden):

Har fulgt med på dette forumet i ca et par uker. Idag fikk jeg kjøpt meg et 3070 EVGA fra Elkjøp.

Fikk kortet for 7500kr, noe som ikke er helt "håpløst" i 2021.

Min erfaring er at proshop er håpløst og ofte ekstremt overpriset

Har hatt flere sjanser hos Elkjøp og Komplett, der elkjøp har hatt  definitivt best pris, selv med 10% rabatt hos komplett.

da har du ca 5-10 min på deg avhengig av kort.

Om du mottar kortet når du ønsker det er en annen historie.

hadde de EVGA i dag?!?!?!

 

ManglerGPU skrev (3 minutter siden):

image.png.24ae9e7690e884a5b927433cb1208ed9.png

image.png.ae083d6ae1dee66ba4e9bbb0c98a7502.png

 

Elsker elkjøp. Lengre oppe sa han at de kortene ikke "eksisterer i verden lengre"

Kundeservicen sin det... FML!

Lenke til kommentar
Skallgrimz skrev (1 minutt siden):

ja og jeg synes det er ett MYE bedre system for oss ialelfall. men klart disse andre nettbutikkene tjener jo penger på å låse våres penger i lang tid 😛

Derfor man handler på faktura. Dårlig ide og ha mange tusen bundet opp i en vare med ukjent leveringsdato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...