Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad at jeg sjekka reviews selv om jeg var frista å kjøpe palit kortet, verre enn reference med ca 9 fps i techpowerups benchmark comparison og ingen OC headroom.

Hvis du bare vil ha et kort så er den sikker grei.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Har gått fra å ha vare på lager siden den 17. september til forventet forsendelse 2. oktober til 5. til 8. oktober til dette:

408936808_Skjermbilde2020-09-30kl_15_34_06.thumb.png.fdc7884dd7fdff2dae9e50a3512ae689.png

Skulle fulgt bedre med på tråden i sted og kjøpt 3090 :p Nå er jeg spent på hva jeg får først av MSI sitt fra ProShop eller TUF fra Komplett.

Skrevet
OddZen skrev (6 timer siden):

Jeg fikk aldri noen epost fra dem. Har sjekket i søppelboksen også...

Rart:/

Også rart at de ikke sender den PDF'en i ordrebekreftelsen. Regner med at du må kontakte kundeservice hver gang du vil vite mer om leveringsdato nå? 

Skrevet
KriZZ skrev (Akkurat nå):

Her må man jo sitte på F5 knappen for å henge med!

Er er godt tegn at det begynner å komme kort på lager igjen i hvert fall

• Liker 1
Skrevet
ap1978 skrev (På 28.9.2020 den 22.13):

Jepp. Blir nok endel som ikke får kortene sine før over nyttår.

Ble oppringt fra Elkjøp ang. utsettelsen av faktura. Han ringte for å høre om jeg fortsatt vil utsette for han hadde ringt til lageret hvor de sa at mitt kort sendes på fredag fra Sverige. Det stod egentlig 6 okt, men det ble sendt nå på fredag. 

Flott hvis det stemmer! Ventus 3X OC.

• Liker 3
Skrevet
OddZen skrev (1 minutt siden):

Ble oppringt fra Elkjøp ang. utsettelsen av faktura. Han ringte for å høre om jeg fortsatt vil utsette for han hadde ringt til lageret hvor de sa at mitt kort sendes på fredag fra Sverige. Det stod egentlig 6 okt, men det ble sendt nå på fredag. 

Flott hvis det stemmer! Ventus 3X OC.

Høres ut som bullshit, men jeg håper du får kortet ditt.

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, OddZen said:

Meget bra om det stemmer :) Krysser fingrene for at kortet ditt blir sendt.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, ReWrite said:

image.png.251415119877c10a88e278cc7d202cb5.pngFaen meg for godt til å være sant.. utrolig flaks at jeg gikk inn på tråden når jeg gjorde.

Kjenner meg nesten litt religiøs .. ?

Litt flaks skal man unne seg nå og da ;)

Skrevet
Datafriken skrev (1 minutt siden):

Både NetOnNet og Komplett  har sendt Ventus 3080 OC idag ?

Da betyr det kanskje at det har kommet forsendelser til EU!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...