Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Emile the rat said:

Jepp, Gigabyte har sikker 10 ukjente kort de skal bruke ressurser på å få ut før de i det heletatt slipper Aorus Xtreme. Hjelper jo ikke om kortet er bra om de skal drøye til 4080 med å få ut 3080/90 Xtreme.

Det positive er at de da bruker tid på å sørge for at Aorus Extrem har det kvalitetsnivået kunden forventer. I det minste godt at noen tar ting seriøst i disse tider ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Theo343 said:

Fysisk ja, men bør selvsagt ikke være det ut mot kunden. Men nok om det.

Det er de ikke heller, med mindre man går inn på sammenlign produkter siden, uansett så kan de jo ikke kjøpes

3 minutes ago, Theo343 said:

Skikkelig i kverruleringshjørnet i dag skjønner jeg.  Jeg overlater den holdningen til andre ;)

Der passer jo også du inn pr. definisjon. 

Lenke til kommentar
Just now, saftsus said:

Det er de ikke heller, med mindre man går inn på sammenlign produkter siden, uansett så kan de jo ikke kjøpes

Der passer jo også du inn pr. definisjon. 

På førstnevte er jeg enig, men likevel misvisende for kunde. Men siden man ikke får kjøpt skaper det ingen issue. På sistnevnte vil jeg si at når man begynner å vri og vende på det andre sier så er man i den kategorien. 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (20 minutter siden):

Positivt når GPU er så god at man begynner å titte på ny CPU ;) 

Jepp, men må nok opp på 10900k klokka til 5.5-5-6ghz og minne på 4400-4700mhz om det skal være noe merkbart over det jeg har i dag. 

Så tror CPU og minne får bli på vent, siden Alder Lake er ryktet å bli DDR5, da gidder jeg ikke kaste bort penger på mobo med DDR4 ;) 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Emile the rat said:

Jepp, men må nok opp på 10900k klokka til 5.5-5-6ghz og minne på 4400-4700mhz om det skal være noe merkbart over det jeg har i dag. 

Så tror CPU og minne får bli på vent, siden Alder Lake er ryktet å bli DDR5, da gidder jeg ikke kaste bort penger på mobo med DDR4 ;) 

Skal ikke ha noe nytt før Alder Lake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...