Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, saftsus said:

Ja og de selger det ikke.... Hva er problemet?

Hva er problemet? Er de ikke tilgjengelig for salg skal de jo heller ikke stå lagerført. Ordresystemet skal oppdatere "tilgjengelig" lagerbeholdning når et kjøp er godkjent og er de holdt av til "komplett PC" skal de heller ikke stå med "13 på lager". Enkel basis logistikk.

For meg null problem, skal ikke ha kortet. Men blir ikke videre imponert av hvordan logistikk har fungert i dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Just now, Theo343 said:

Hva er problemet? Er de ikke tilgjengelig for salg skal de jo heller ikke stå lagerført. Ordresystemet skal oppdatere "tilgjengelig" lagerbeholdning når et kjøp er godkjent og er de holdt av til "komplett PC" skal de heller ikke stå med "13 på lager". Enkel basis logistikk.

Kanskje de går til køa som har bestilt? :)

Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

Hva er problemet? Er de ikke tilgjengelig for salg skal de jo heller ikke stå lagerført. Ordresystemet skal oppdatere "tilgjengelig" lagerbeholdning når et kjøp er godkjent og er de holdt av til "komplett PC" skal de heller ikke stå med "13 på lager". Enkel basis logistikk.

3080 & 3090 stod lagerført før 17. & 24. sept de også, det betyr ikke at de må selges

Endret av saftsus
Lenke til kommentar

Jeg bestilte MSi 3090 Gaming X Trio på elkjøp den 24. Fikk ikke bekreftet bestilling. Pengene ble først reservert, deretter trukket fra konto. I chatten med elkjøp fikk jeg beskjed om at "nei, de kortene har vi ikke på lager, du får kortet ditt i januar 2021". Nedsig. 

Men siden de allerede hadde trukket pengene mine ble jeg litt forbanna og avbestilte. Hos komplett står ordren min fortsatt, med antatt levering 1. November. Avhengig av hvordan dette kondensator-problemet utvikler seg, så kanskje jeg ender opp med å kansellere den bestillingen også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...