Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, The Norwegian said:

Skulle ønske man kunne tagge brukere i tråden her med hvilket kort de har bestilt slik at det blir lettere å se ståa på sitt eget kort når folk rapporterer at deres kort er sendt.

Kunne vært noe å lage et Google regneark der man kan redigere egen data?

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
OddZen skrev (34 minutter siden):

Ble oppringt fra Elkjøp ang. utsettelsen av faktura. Han ringte for å høre om jeg fortsatt vil utsette for han hadde ringt til lageret hvor de sa at mitt kort sendes på fredag fra Sverige. Det stod egentlig 6 okt, men det ble sendt nå på fredag. 

Flott hvis det stemmer! Ventus 3X OC.

Jeg fikk akkurat sendingsbekreftelse fra NetOnNet på mitt eget Ventus 3X OC. Litt merkelig egentlig, for jeg bestilte ikke før ganske sent på kvelden, og var forberedt på å måtte vente minst til oktober/november med å få noe kort. Ikke at jeg klager naturligvis. :D
 

Lenke til kommentar
Splitter skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk akkurat sendingsbekreftelse fra NetOnNet på mitt eget Ventus 3X OC. Litt merkelig egentlig, for jeg bestilte ikke før ganske sent på kvelden, og var forberedt på å måtte vente minst til oktober/november med å få noe kort. Ikke at jeg klager naturligvis. :D
 

Står det Sendt eller Levert på din? Har ikke fått noe sporing selv, så lurer på hva "levert" er.

levert.PNG

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Kilko1337 said:

Har selv 4 bestillinger på det kortet, og ProShop har feila flere ganger i dag med "Alle varer er på lager" som har gått over til "Restbestilt". Beklager for skuffelsen...

Så det nå ? Ingen krise for min del... Har jo Ventus som ventekort. Mest lyst på FE selv. 

Endret av L1pslide
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kilko1337 skrev (35 minutter siden):

Står det Sendt eller Levert på din? Har ikke fått noe sporing selv, så lurer på hva "levert" er.

levert.PNG

Det står bare: "leveringsbekreftelse nå har vi pakket ferdig". Fikk også faktura, men ingen sporing.

 

Edit:

Beklager det står sporingsnummer i e-posten. Jeg leste bare ikke nøye nok.

Endret av Splitter
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Det virker sånn basert på at omtrent alle med Asus kort som bestilte ved lansering har fått dato 12.10. Mitt gikk fra x.09 til  1.10 til 1.11 til 12.10 der den har vært stabilt i en uke nå.

Okay. Mitt gikk fra 27.9 til 2.10 til 12.10. Sist oppdatert 23.9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...