Gå til innhold

Flere som er lei av Kvinneguiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
27 minutes ago, Sjørøver said:

Når blir kvinneguiden slått sammen med diskusjon? Samme eier nå. 

Jeg antar at mannskapet på kvinneguiden får opplæring fra mannskapet på diskusjon.no om hvordan man skal moderere ett ekte forum. Også blir kvinneguiden sakte men sikkert innlemmet i diskusjon.no, der KG admins og moderatorer har en prøvetid på 1 år her. Hvis de greier seg bra, så får de fortsette.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (7 timer siden):

Jeg antar at mannskapet på kvinneguiden får opplæring fra mannskapet på diskusjon.no om hvordan man skal moderere ett ekte forum. Også blir kvinneguiden sakte men sikkert innlemmet i diskusjon.no, der KG admins og moderatorer har en prøvetid på 1 år her. Hvis de greier seg bra, så får de fortsette.

Flere brukere er uansett noe som trengs på diskusjon, det er blitt veldig skralt nå. Har en runkering for elbil, en for film/serier og noen som diskuterer litt av alt. Syns forumet tapte seg veldig mye etter de tapte kommentarfeltet i TU. Kanskje noen moderatorer kan anmode til eier at det hadde vært fint med en oppdatering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (4 timer siden):

Flere brukere er uansett noe som trengs på diskusjon, det er blitt veldig skralt nå. Har en runkering for elbil, en for film/serier og noen som diskuterer litt av alt. Syns forumet tapte seg veldig mye etter de tapte kommentarfeltet i TU. Kanskje noen moderatorer kan anmode til eier at det hadde vært fint med en oppdatering.

Hvorfor har KG såpass mange brukere i forhold til her? Noe dypere innsikt om det..?

Lenke til kommentar
12 hours ago, Sjørøver said:

Flere brukere er uansett noe som trengs på diskusjon, det er blitt veldig skralt nå. Har en runkering for elbil, en for film/serier og noen som diskuterer litt av alt. 

Tja nå tror jeg det er tråder som feks de om film/serier, elbil, fotball og jus som holder liv i forumet. Ellers er det for mange tråder fra folk som lever i en alternativ virkelighet her som feks i flat jord tråden, eller diskusjonen om hvorfor feminister er onde. Svært mange orker ikke det spesielt lenge og finner seg et annet mer normalt sted å diskutere.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (2 minutter siden):

Tja nå tror jeg det er tråder som feks de om film/serier, elbil, fotball og jus som holder liv i forumet. Ellers er det for mange tråder fra folk som lever i en alternativ virkelighet her som feks i flat jord tråden, eller diskusjonen om hvorfor feminister er onde. Svært mange orker ikke det spesielt lenge og finner seg et annet mer normalt sted å diskutere.

Tja, for min del må jeg si at det handler om at Diskusjon.no er så vanvittig uoversiktlig, det finnes jo tusen underforumer her for å overdrive litt. Men jeg orker bare ikke å forholde meg til det, og ei heller "siste innlegg" hvor det er så mye uinteressant for min del. 

Så da blir det bare film/serier jeg stort sett er innom. 

KG er litt mindre uoversiktlig og Diskutopia er jo ganske oversiktlig.

Er på både KG, Diskutopia og her.

Lenke til kommentar
Entern skrev (34 minutter siden):

Er stort sett på sosialprat på KG, eneste stort sett trollfrie sone der og har noen kompiser der jeg liker å prate med.

Synd det ikke er tilsvarende chattetråder som der på diskusjon.no 🫤

 

:utakt skrev (9 minutter siden):

 Kan du ikke bare opprette en? 

Man har vel allerede forum-kafeen da: 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
CorvusCorax skrev (23 timer siden):

Seriøst!?! Det er jo helt idiotisk. 

Facepalm GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Fra moderator på KG:
"Hvis de rapporterer ett innlegg hvor det er ganske klart at det oppfattes som et brudd - selv om intensjonen ikke var der - er det ikke rimelig av oss å overse det pga. intensjon. Det vil ikke oppfattes som noe annet enn urettferdig for den brukeren du fører en dialog med."

Merk at det ikke refereres til et faktisk regelbrudd her. Mao, hvis noen føler det som et brudd, da gjør de noe så de som rapporterer ikke føler seg forskjellsbehandlet.

Så man er i praksis i vold av hva andre tar seg nær av.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Hvis en bruker

fokkeslasken skrev (3 minutter siden):

Fra moderator på KG:
"Hvis de rapporterer ett innlegg hvor det er ganske klart at det oppfattes som et brudd - selv om intensjonen ikke var der - er det ikke rimelig av oss å overse det pga. intensjon. Det vil ikke oppfattes som noe annet enn urettferdig for den brukeren du fører en dialog med."

Merk at det ikke refereres til et faktisk regelbrudd her. Mao, hvis noen føler det som et brudd, da gjør de noe så de som rapporterer ikke føler seg forskjellsbehandlet.

Så man er i praksis i vold av hva andre tar seg nær av.

Hvis en bruker på KG er herrens paranoid og er diagnostisk hårsår, så blir det altså mitt problem. Og til tross for min snevre 00,1% sarkasme så er det likevel rett på hue ut..

Akkurat. Da er det bare å ønske en riktig god jul..

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (10 minutter siden):

Fra moderator på KG:
"Hvis de rapporterer ett innlegg hvor det er ganske klart at det oppfattes som et brudd - selv om intensjonen ikke var der - er det ikke rimelig av oss å overse det pga. intensjon. Det vil ikke oppfattes som noe annet enn urettferdig for den brukeren du fører en dialog med."

Merk at det ikke refereres til et faktisk regelbrudd her. Mao, hvis noen føler det som et brudd, da gjør de noe så de som rapporterer ikke føler seg forskjellsbehandlet.

Så man er i praksis i vold av hva andre tar seg nær av.

 

Sovna skrev (2 minutter siden):

Hvis en bruker

Hvis en bruker på KG er herrens paranoid og er diagnostisk hårsår, så blir det altså mitt problem. Og til tross for min snevre 00,1% sarkasme så er det likevel rett på hue ut..

Akkurat. Da er det bare å ønske en riktig god jul..

Jepp.

Det er en av grunnene til at stalking er så vanlig der. Noe som igjen er en grunn til at det er så mange som poster anonymt der. Som selvfølgelig også er et stort problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (16 minutter siden):

Fra moderator på KG:
"Hvis de rapporterer ett innlegg hvor det er ganske klart at det oppfattes som et brudd - selv om intensjonen ikke var der - er det ikke rimelig av oss å overse det pga. intensjon. Det vil ikke oppfattes som noe annet enn urettferdig for den brukeren du fører en dialog med."

Merk at det ikke refereres til et faktisk regelbrudd her. Mao, hvis noen føler det som et brudd, da gjør de noe så de som rapporterer ikke føler seg forskjellsbehandlet.

Så man er i praksis i vold av hva andre tar seg nær av.

Det er dessverre slik de opptrer, så om man har fått en gjeng etter seg som rapporterer bare for å rapportere så er man ute nokså kjapt. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sovna skrev (10 minutter siden):

Hvis en bruker

Hvis en bruker på KG er herrens paranoid og er diagnostisk hårsår, så blir det altså mitt problem. Og til tross for min snevre 00,1% sarkasme så er det likevel rett på hue ut..

Akkurat. Da er det bare å ønske en riktig god jul..

Sant, er man sarkastisk eller ironisk trår man på tynn is. Det samme er om man skriver direkte og ikke bruker nok emojier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...