Gå til innhold

Flere som er lei av Kvinneguiden?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
On 12/30/2020 at 2:36 PM, Winnowill said:

Ja, flere av dem som faktisk kom med saklige innlegg gang på gang på gang, som virkelig stod på for å opplyse folk og ikke la haugen av konspi-skruller der inne få ture fritt frem, er nå utestengt. Forstå det den som kan.

Det er en moderator der som selv deltar i å trådene i koronaforumet, og er den som tydeligvis moderer akkurat det underforumet. Det er flere som mener at denne moderatoren er en konspi-skrulling selv og derfor er det underforumet blitt slik.

Selv har jeg vært der i flere år og deltatt i mange ulike tråder, og det er ikke før jeg begynte å være aktiv på Koronaforumet at jeg fikk advarsler og tilslutt ble utestengt. Det er absolutt noen som favoriserer konspirasjonsteorier i det moderator-teamet.

Kan meddele at jeg har blitt utestengt flere ganger for akkurat såkalte "konspirasjonsteorier" og "vaksinemotstand", og nå er jeg utestengt for godt, så tror ikke noen favoriserer det akkurat. Jeg har faktisk passet meg også etter jeg slapp inn igjen sist, men det hjalp ikke stort gitt. Toleransen for andre tanker enn det som myndighetene har bestemt at vi skal tenke er ikke høy der inne.

Kan også fortelle at jeg har begått regelbrudd andre steder enn på koronaforumet, men med èn gang jeg begynte å kommentere der så var det på huet og rævva ut.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en konto der for morro skyld og ble utestengt uten noen advarsel for litt banter i desember. Helt greit, er ikke uenig i avgjørelsen eller noe som helst, siden den uansett bare skulle vare i en mnd som det står i utestengelsen.

Når utestengelsen opphører så fikk jeg likevel ikke logget inn, og kontakt admin Edie som mener jeg har gjort nye regelbrudd mens jeg har vært utestengt. Lurer på hvordan man får til det 🙂 

I tillegg skriver admin Edie at ytterligere henvendelser ikke vil bli besvart. Rimelig spenstig kundebehandling å nekte å ta i mot henvendelser for å oppklare saken når man selv har gjort en feil da 😂

Stemmer mao veldig godt med beskrivelser i denne tråden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk en profil på Kvinneguiden tidligere. Noen opprettet en tråd der angående nettsider hvor man for eksempel kunne svare på forskjellige  spørreundersøkelser, og tjene penger / gavekort eller lignende. Jeg nevnte ett par nettsider som tilbyr dette. Men den kommentaren min ble slettet i løpet av noen få timer av en moderator.   

Men ett par dager senere kom det faktisk en annen moderator til denne tråden, og nevnte nøyaktig de samme nettsidene som jeg allerede hadde skrevet om! Men denne kommentaren (fra en moderator) fikk faktisk stå i fred fra alle de andre moderatorene. Så jeg lurte jo selvfølgelig på hvorfor MIN kommentar ble slettet, samtidig som en moderator sin kommentar fikk stå. Men rett etter at jeg stilte dette spørsmålet, så fikk jeg en "advarsel" viss nok på grunn av "regelbrudd" men uten at noen av dem nevnte spesifikt hva slags regel jeg egentlig skal ha brutt.   

Så jeg kuttet ut hele det forumet der! :thumbup:.        

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Nå har jeg blitt kastet ut av kvinneguiden, så nå orker jeg ikke mer... Denne gangen vet jeg ikke hva jeg har gjort galt. Ble veldig sjokkert og får jo heller ikke vite hva jeg har skrevet feil..... 

Er det noe vits i å spørre om grunnen eller la være? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Luciapus skrev (7 timer siden):

Nå har jeg blitt kastet ut av kvinneguiden, så nå orker jeg ikke mer... Denne gangen vet jeg ikke hva jeg har gjort galt. Ble veldig sjokkert og får jo heller ikke vite hva jeg har skrevet feil..... 

Er det noe vits i å spørre om grunnen eller la være? 

Ja, bare spør om grunnen, du får svar på det.

Lenke til kommentar
Luciapus skrev (På 5.7.2023 den 2.22):

Nå har jeg blitt kastet ut av kvinneguiden, så nå orker jeg ikke mer... Denne gangen vet jeg ikke hva jeg har gjort galt. Ble veldig sjokkert og får jo heller ikke vite hva jeg har skrevet feil..... 

Er det noe vits i å spørre om grunnen eller la være? 

Jeg har aldri blitt utestengt, men fått advarsel fikk aldri noe skikkelig svar, kun at jeg måtte lese gjennom reglene 😒

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Maskinfører skrev (6 timer siden):

 Kvinneguiden er søppel med totalt ubrukelige moderatorer :( 

Hvorfor klager du over å ha blitt utestengt derfra da? 

Hvis det virkelig er så ille på Kvinneguiden, så burde du vel egentlig vært takknemlig for at du ikke får muligheten til å henge der inne lenger. :thumbup: 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (5 timer siden):

Hvorfor klager du over å ha blitt utestengt derfra da? 

Hvis det virkelig er så ille på Kvinneguiden, så burde du vel egentlig vært takknemlig for at du ikke får muligheten til å henge der inne lenger. :thumbup: 

Utestengt ? nei har fått advarselspoeng med restriksjon uten å i det hele tatt vite hva jeg har gjort galt mod svarer  ikke men vet du kan bli tatt i år  for evt noe du sa i fjol jeg ser bare ikke hva jeg har gjort galt den siste tiden så da logger man ut for godt 
 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk også en advarsel på KG. På oppfordring fikk jeg en smørbrødliste av innlegg jeg hadde postet. Noen av de var fra meg neglisjering/avvisning av frekke kommentarer til meg. Jeg ble rapportert fra en slarvehøne som selv var den styggeste ulven. Vipps, så kom advarselen.

Føler også det er ganske så trynefaktor og inkonsekvent behandling der. Spesielt på der litt sarkasme er tatt i bruk. Likevel er det andre som har langt verre erfaring med de enn jeg har.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sovna skrev (29 minutter siden):

Fikk også en advarsel på KG. På oppfordring fikk jeg en smørbrødliste av innlegg jeg hadde postet. Noen av de var fra meg neglisjering/avvisning av frekke kommentarer til meg. Jeg ble rapportert fra en slarvehøne som selv var den styggeste ulven. Vipps, så kom advarselen.

Føler også det er ganske så trynefaktor og inkonsekvent behandling der. Spesielt på der litt sarkasme er tatt i bruk. Likevel er det andre som har langt verre erfaring med de enn jeg har.

En moderator jeg snakket med der fortalte meg at dersom de får en klage på deg vil de gi deg en advarsel basert på at noen har reagert på det som ble skrevet. Det sistnevnte ble spesifisert for meg, til og med. Så du får advarsel fordi noen reagerer. Ikke fordi noe du skrev nødvendigvis er så ille. Jeg kuttet ut KG av samme grunn. Hvis det eneste som skal til er at noen reagerer på noe du skriver, da går det bare så lenge før det skjer.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
CorvusCorax skrev (På 10.7.2023 den 18.50):

Jeg har aldri blitt utestengt, men fått advarsel fikk aldri noe skikkelig svar, kun at jeg måtte lese gjennom reglene 😒

Det er standardsvaret.

fokkeslasken skrev (På 26.8.2023 den 12.29):

En moderator jeg snakket med der fortalte meg at dersom de får en klage på deg vil de gi deg en advarsel basert på at noen har reagert på det som ble skrevet. Det sistnevnte ble spesifisert for meg, til og med. Så du får advarsel fordi noen reagerer. Ikke fordi noe du skrev nødvendigvis er så ille. Jeg kuttet ut KG av samme grunn. Hvis det eneste som skal til er at noen reagerer på noe du skriver, da går det bare så lenge før det skjer.

Noe som gjør at stalking er et seriøst problem der. Noe som igjen gjør det enda mer populært der å poste anonymt.

Endret av Entern
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (På 26.8.2023 den 12.29):

En moderator jeg snakket med der fortalte meg at dersom de får en klage på deg vil de gi deg en advarsel basert på at noen har reagert på det som ble skrevet. Det sistnevnte ble spesifisert for meg, til og med. Så du får advarsel fordi noen reagerer. Ikke fordi noe du skrev nødvendigvis er så ille. Jeg kuttet ut KG av samme grunn. Hvis det eneste som skal til er at noen reagerer på noe du skriver, da går det bare så lenge før det skjer.

Seriøst!?! Det er jo helt idiotisk. 

Facepalm GIFs - Get the best GIF on GIPHY

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
CorvusCorax skrev (12 minutter siden):

Seriøst!?! Det er jo helt idiotisk. 

Facepalm GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Jepp men det er sånn det er.

Derfor jeg har hatt såpass mye trøbbel der. Folk  stalker og spammer rapporter og så ser moderatorene at du har masse rapporter og så vips advarsel eller utestenging. Og så baller det på seg når de fortsetter å spamme rapporter og moderatorene ser at jøss, masse rapporter på bruker som allerede har blitt advart eller utestengt…Det holder å ha et par uvenner som gjør dette regelmessig så får du problemer.

Det er en av grunnene til all den anonyme postingen der.

Endret av Entern
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
CorvusCorax skrev (På 10.7.2023 den 18.50):

Jeg har aldri blitt utestengt, men fått advarsel fikk aldri noe skikkelig svar, kun at jeg måtte lese gjennom reglene 😒

Jøss, med det brukernavnet ble du det. Fordi det er det JEG kalt meg sist gang jeg ble kastet ut for to år siden. Sykt tilfeldig at du kaller deg det samme, og at du får bruke brukernavnet til en tidligere bruker. Håper ikke andre brukere på KG tror du er meg. Var litt aktiv på sosial prat tidligere. 

Lenke til kommentar
Kanomi skrev (2 minutter siden):

Jøss, med det brukernavnet ble du det. Fordi det er det JEG kalt meg sist gang jeg ble kastet ut for to år siden. Sykt tilfeldig at du kaller deg det samme, og at du får bruke brukernavnet til en tidligere bruker. Håper ikke andre brukere på KG tror du er meg. Var litt aktiv på sosial prat tidligere. 

Brukernavnet har jeg kun tatt fordi ravnen er min favoritt fugl, men jeg har det navnet kun på Diskusjon. Ikke på KG, så ingen på KG tror at jeg er deg 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Brukernavnet har jeg kun tatt fordi ravnen er min favoritt fugl, men jeg har det navnet kun på Diskusjon. Ikke på KG, så ingen på KG tror at jeg er deg 🙂

Okai, da er det no problemo. 

Ravnen er også min favoritt fugl blant andre fugler i kråkefamilien. 😉

Hva kaller du deg på KG? 

Lenke til kommentar
Entern skrev (17 minutter siden):

Jepp men det er sånn det er.

Derfor jeg har hatt såpass mye trøbbel der. Folk  stalker og spammer rapporter og så ser moderatorene at du har masse rapporter og så vips advarsel eller utestenging. Og så baller det på seg når de fortsetter å spamme rapporter og moderatorene ser at jøss, masse rapporter på bruker som allerede har blitt advart eller utestengt…Det holder å ha et par uvenner som gjør dette regelmessig så får du problemer.

Det er en av grunnene til all den anonyme postingen der.

Fikk bare en Advarsel av Matas og og når jeg kontakter han unnskyldte han seg med at han var på ferie osv så kunne ikke hjelpe etter 2 uker fikk jeg advarsel fra Christina82 advarselspoeng til og med det gikk på dyremishandling osv hele kjærringa er falsk hun skulle bare visst at jeg har 2 katter 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...