Gå til innhold

Flere som er lei av Kvinneguiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 hours ago, Kanomi said:

Flere her på forumet som også befinner seg på Kvinneguiden? 

Synes virkelig forumet trenger en fornyelse av moderatorer. Der inne blir man suspendert over en lav sko, og jeg er så lei av det. Man kan ikke ytre meninger uten at det blir sett på som et slags regelbrudd. Brukerangrep/brukerdiskusjon? Eh, er det virkelig et angrep å dele sine meninger og rett og slett diskutere. Haff. 

Hva med å bare la være å besøke nettstedet?

Det er et nettsted for drittunger som deltar i intetsigende diskusjoner, likevel.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (13 timer siden):

De kan ikke se MAC. De kan se user agent, som er et fingeravtrykk alle servere kan se.

 

D0vendyret skrev (10 timer siden):

De ser ikke mer enn dette. Det sier ingenting om deg, det meste kan endres og fakes på dette. IP kan man kjøre via VPN og user agent kan også endres.

Aha.

Hvor lenge har de lov til å logge dette og IP-adresse opp mot brukernavnet mitt?

Lenke til kommentar
fivebigcities skrev (På 11.8.2020 den 19.29):

Hva med å bare la være å besøke nettstedet?

Det er et nettsted for drittunger som deltar i intetsigende diskusjoner, likevel.

De er det eneste norske diskusjonsforumet jeg vet om hvor Covid-19 er en egen kategori. Her på diskusjon.no har det forblitt én sticky tråd som bare er rot etter 20k+ svar.

Man må bare passe seg for å svare på noe utenfor koronaforumet for da kommer det fort en utestengelse.

Lenke til kommentar

Konklusjonene om hvorfor en blir utestengt fra KG her i tråden antyder jo at man kanskje ikke helt evner å reflektere over det en skriver der.

Det blir sagt at om man ikke er konspirasjonsteoretiker så blir man kastet ut. Jeg er ikke konspirasjonsteoretiker og er ikke kastet ut.

Det blir og sagt at om man ikke er alternativ blir man kastet ut. Jeg er ikke alternativ og er ikke kastet ut.

Og nå blir det og sagt at om man skriver noe andre steder enn i covid-19 delen så blir man kastet ut. Jeg har veldig lite aktivitet i den delen men skriver en del andre steder og er enda ikke kastet ut.

Så det er kanskje på tide for dere som hele tiden blir kastet ut å reflektere litt over hvorfor  Spesielt når man kommer med så generaliserende påstander. Jeg har sagt jeg ikke er fornøyd med hvordan forumet utvikler seg eller kvaliteten på jobben til moderatorene, men alt som KG beskyldes for her er nok ikke bare KG sin skyld har jeg en følelse av.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
nomore skrev (1 time siden):

Konklusjonene om hvorfor en blir utestengt fra KG her i tråden antyder jo at man kanskje ikke helt evner å reflektere over det en skriver der.

Jeg har aldri blitt kastet ut fra noe som helst forum, og jeg mottok heller ingen advarsler før jeg satt spørsmål ved reglementet deres. Etter det fikk jeg advarsler for "spekulasjoner" da jeg kom med hypoteser og teorier i forskjellige saker, "hatefulle ytringer" da jeg kom med ryddig kritikk av religioner og da spesielt konservativ og ekstremistisk utøvelse av dem samt "personfokus" da jeg svarte på konkrete spørsmål som handlet om brukeren selv. Advarslene mine gikk ikke ut på noe som helst annet, likevel ble jeg kastet på hodet og rævva ut.

Lenke til kommentar
nomore skrev (14 minutter siden):

Påvirker det svaret? Spørsmålet fremstår som litt passivt-aggressivt :)

Så klart påvirker det svaret. Det handler om hvilken kunnskap man kan anta at vedkommende sitter på.

Gavekort skrev (10 minutter siden):

Nei. Men vi deler teknisk plattform, og teknisk ansvarlig for kvinneguiden er min kollega.

Aha. Så du kan ikke si noe på hvorfor de skal lagre dette i 3 år, når nettleverandør kun kan lagre det i 21 dager....?

Lenke til kommentar

Jeg er innom noen ganger. Modereringen der er under enhver kritikk, men samtidig så er det så mye dårlig oppførsel på det forumet at moderatorene tar vel bare det de kommer over. 

Det er vel ikke urimelig å anta at det er flest kvinnelige brukere der. Det virker som kvinner har en mer iboende trang til å krangle.. Diskusjonene her på diskusjon.no kan også gå hardt for seg, men her prøver hvertfall folk å komme med argumenter. Der borte på "KG" kan "debatten" fint skli ut til personangrep ala "er du helt idiot?" hvorpå nestemann svarer "det skjønner vel ikke du uansett".. Masse sånne korte drittkommentarer frem og tilbake, nesten som en anonym chat. 

Det er grei underholdning da.. Halvparten av trådene er garantert startet bare for å provosere, og folk lar seg jo rive med.. 

Jeg liker meg bedre her. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...