Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacBain skrev (På 16.8.2021 den 15.56):

Noen som har tips til hvordan man får beta firmware'en ?

Denne betaen er ikke tilgjengelig i Norge. Du må opprette en ny konto og sette et annet land som ditt. Deretter VPN. Denne betaen er kun aktuell i noen utvalgte markeder.

Jeg jobber i Tyskland om dagen så jeg bruker min tyske konto og fikk tilgang til beta via denne.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
14 hours ago, ReaveЯ said:

For å spille oppgraderte versjoen av GoT på ps5 holder det med denne da? https://store.playstation.com/no-no/product/EP9000-CUSA13323_00-GHOSTDIRECTORCUT/ 

Spilte Ghost of Tsushima på PS4. Står kun PS4 på linken der 🤔  Håper jeg slipper å kjøpe versjonen til 700-800kr da jeg allerede har PS4 versjonen 🤪

Finnes en som koster 329kr som gir deg oppgradering fra GoT PS4 til GoT PS5 versjon. Den jeg kjøpte tidligere i dag.

Lenke til kommentar

Hvis du allerede har Ghost of Tsushima på PS4™, kan du oppgradere til Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT på PS5™ for kr 329 fra 20. august 2021.

Hvis du allerede har Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT på PS4, kan du oppgradere til Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT på PS5 for kr 110 fra 20. august 2021.

 

Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT (playstation.com)

Endret av kewell79
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Sleit med å bli engasjert sjøl faktisk, i grunn ganske sjukt siden settingen er akkurat det jeg har ønsket meg i en årrekke. Men her det nok åpen-verden gameplayet  som dreper meg helt. Ufattelig mett på det greiene der nå. Spillet i  seg  selv er  jo sjukt gjennomført, nydelig grafikk og musikk! 

 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, MiRaCL said:

Horizon Zero dawn 60fps patch for ps5 er live. Da vet jeg hva jeg skal gjøre i helgen 🙂

Svært høy kvalitet på dette spillet i utgangspunktet så ekstra kraft på PS5 er en grei bonus. Har bare lagt merke til en og annen pop-in av teksturer i tette områder på PS4 med HDD, så spillet er supertunet i utgangspunktet noe som nok henger sammen med egenutviklet motor som gir kontroll på hele kjeden. Absolutt et sjeldent godt spill selv om det er laget for PS4 i utgangspunktet og spilles på PS5 som har mye kjappere APU og lynrask SSD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...