Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Både og, mest ytelse. Enkelte nye features blir støttet helt tilbake i 1000-serien, for eksempel redusert Latency. Lite nytt på encode med mindre du skal ta opp i 8K på 3090, ute jeg antar gjelder 0,002% av brukere.

Diverse mye features til streaming.

Du får se presentasjonen og vente på omtaler for mer info. 

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
58 minutes ago, OddZen said:

Ang. omtaler og slik, får reviwers tilgang til å teste før release, eller holder Nvidia kortene tett til brystet?

De som ikke er utestengt får før, men de får ikke publisere noe før release. De som er utestengt må vente til release og anskaffe kort fra egen lomme. 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
L1pslide skrev (6 minutter siden):

 

Syntes det er knall at prisene droppet så dramatisk ift. ytelse, det var jo latterlig hvordan de økte dem forrige gang,. Jeg tar gjerne det tapet når jeg selger mitt 2080Ti, fikk tross alt 2 år hvor jeg kunne titte på eyecandy, og viste at jeg hadde det beste for privatpersoner som gamer ? 

Jeg personlig kjøper ikke et skjermkort for å investere økonomisk...

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
1 minute ago, OddZen said:

Syntes det er knall at prisene droppet så dramatisk ift. ytelse, det var jo latterlig hvordan de økte dem forrige gang,. Jeg tar gjerne det tapet når jeg selger mitt 2080Ti, fikk tross alt 2 år hvor jeg kunne titte på eyecandy, og viste at jeg hadde det beste for privatpersoner som gamer ? 

Jeg kjøper ikke et skjermkort for å investere økonomisk...

Alle har en hobby å sløse penger på, om det er golfkøller eller grafikkort ;)

Lenke til kommentar
Just now, OddZen said:

Syntes det er knall at prisene droppet så dramatisk ift. ytelse, det var jo latterlig hvordan de økte dem forrige gang,. Jeg tar gjerne det tapet når jeg selger mitt 2080Ti, fikk tross alt 2 år hvor jeg kunne titte på eyecandy, og viste at jeg hadde det beste for privatpersoner som gamer ? 

De som klager på fremskritt hadde nok ikke 2080ti i utgangspunktet. Når det er sagt har jeg utelukkende hørt positive ting fra 2080ti eiere ?

Lenke til kommentar
On 9/3/2020 at 8:45 PM, Rotenon said:

Blir helt vilt når man snart kan få 5stk 2080 ti for hva 1stk 3090 koster? 5stk 2080 ti scorer kanskje 18000000 ppd hos folding@home og 1 stk 3090 skal slite med 6000000 ppd?

3090 vet vi ikke hva vil koste. Det vet vi når de kommer i butikkene?

Nei, du kan ikke det, jeg viste ikke hva prisen ville bli på 3090, men viste prisen på 2080TI. Så mitt valg og angrer ikke på det.

Skal jeg vente, ville jeg aldri kjøpt nye skjermkort, kommer nye som er bedre enn det jeg har.

Slik har det vert siden jeg begynte med folding i 2004.

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (46 minutter siden):

Er det andre butikker utover Komplett som i det hele tatt lister 30xx-kort?

Prøver å finne norsk pris på Gigabyte Aorus 3090 Xtreme (frykter det blir 20.790 Kr., samme som Strix OC).

Det er bare å ta seg en ventepølse, jeg tipper det blir lang ventetid på kortene. 

De kortene Komplett f.eks. refererer til, er de på lager? Noen som har vært i kontakt med dem for å høre status?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...