Dragonlove Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Skulle trodd det var en gjeng med husmødre her, litt støv tåler en pc, blåser rent nå og da med kompressor med vannfilter på, PC fungerer helt supert. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Ikke se på meg. Åpent kabinett i 10+ år. Aldri rengjort. Frem til 18 år siden da jeg sluttet å røyke, da måtte det rengjøres hele tiden inne i PC. Tobakksrøyk er gift for PC. Endret 1. september 2021 av BadCat Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Nizzen skrev (På 12.8.2021 den 23.58): Litt off topic, men passer bra til 3080/3090 kort: Ganske billig 4k 144hz skjerm Gigabyte M28U 4k 144hz med HDMI 2.1 Computersalg på lager: 8.795,00 Proshop priser den til 8299kr Bestilte en sånn her til 3090-en min nå Bytter ut en ROG Swift PG278Q fra 2014 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Rengjør hjemmekontor og PC jevnlig. Må likevel ca. 1 gang i måneden (kanskje oftere vinterstid hvor man er mer inne) blåse av støvfiltre. Det blir alltid noe støv. Jeg støvsuger ikke hver dag men minst 1 gang i uken. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Robotstøvsuger som tar seg en runde 3-4 ganger i uka og god cable mangement på kontoret hjelper mye på støvproblematikk 😄 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 (endret) 5 minutes ago, Evil-Duck said: Robotstøvsuger som tar seg en runde 3-4 ganger i uka og god cable mangement på kontoret hjelper mye på støvproblematikk 😄 Har robotstøvsuger selv som tar andre arealer men hjemmekontoret tar jeg for hånd. Har ikke noe kabler på gulv og den slags men det er så lite at jobben gjøres best for hånd. Endret 1. september 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Theo343 skrev (6 minutter siden): Har robotstøvsuger selv som tar andre arealer men hjemmekontoret tar jeg for hånd. Har ikke noe kabler på gulv og den slags men det er så lite at jobben gjøres best for hånd. Fordelen med å bo i en leilighet på under 80 kvadrat er at roboten kommer seg over hele leiligheten når den først er i gang 😄 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Quote ASUS rumor teams with Noctua on wicked new GeForce RTX 30 series cards ASUS is collaborating with Noctua on some truly gorgeous new GeForce RTX 30 series graphics cards, with Noctua cooling tech. Quote According to a new filing with the Eurasian Economic Commission, it seems ASUS is teaming up with Noctua on some new cooling technology for GeForce RTX 30 series graphics cards. Noctua is well known for their beige/brown combo cooling solutions, which don't just look great, they're some of the best-performing coolers in the industry. The reason for all this hype is a model that was slipped in called "RTX3070-8G-NOCTUA" which kinda gives it away, doesn't it -- a GeForce RTX 3070 graphics card with 8GB of GDDR6 memory and a Noctua branded cooler. I guess you'd have to be blind to not see it. https://www.tweaktown.com/news/80969/asus-rumor-teams-with-noctua-on-wicked-new-geforce-rtx-30-series-cards/index.html Endret 1. september 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Vet ikke om det er så mye å hype seg opp etter, det siste sammarbeidet Asus hadde med Noctua var ganske lackluster greier og egentlig et ganske dårlig produkt (Asus ROG Ryujin). 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Noctua leverte vifter. Det kan man kjøpe løst. Det har potensiale hvis Noctua lager kjøleribbe med tilpassede finner osv for bruk med Ampere. Jeg synes det er verdt litt hype i alle fall. Noe som ER verdt hype er at Ethereum steg med 4 tusenlapper i dag (i går) og gas føyk også opp. Hvis dere ikke har satt igang en miner er det sannelig på tide.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 6 hours ago, BadCat said: Jeg synes det er verdt litt hype i alle fall. Noe som ER verdt hype er at Ethereum steg med 4 tusenlapper i dag (i går) og gas føyk også opp. Hvis dere ikke har satt igang en miner er det sannelig på tide.. Blir gøy den dagen en diger solstorm sletter alle digitale penger i hele verden, en gang i nær fremtid Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 Betroz skrev (46 minutter siden): Blir gøy den dagen en diger solstorm sletter alle digitale penger i hele verden, en gang i nær fremtid Da har ingen av oss penger og vi blir satt tilbake til steinalderen, kanskje likegodt, jeg er jeger også så skulle klart meg fint 😁 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 1 hour ago, Betroz said: Blir gøy den dagen en diger solstorm sletter alle digitale penger i hele verden, en gang i nær fremtid Temmelig dumt hvis man har 4-5 kort slik som mange har, hvis man ikke setter det i gang. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 1 minute ago, BadCat said: Temmelig dumt hvis man har 4-5 kort slik som mange har, hvis man ikke setter det i gang. Ja, for det er mange som har 4-5 kort du Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 11 minutes ago, Betroz said: Ja, for det er mange som har 4-5 kort du Det er mitt inntrykk at folk har fått kort jevnt og trutt. Hvor mange har du fått? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 16 minutes ago, BadCat said: Det er mitt inntrykk at folk har fått kort jevnt og trutt. Hvor mange har du fått? Jeg har ETT 3080Ti kort som brukes i gaming maskina. I film maskina står det et gammelt 1080Ti kort som brukes til MadVr/film. Jeg har ingen planer om å mine, men før brukte jeg skjermkorta til folding@home for team hardware.no 3 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 Dragonlove skrev (2 timer siden): jeg er jeger også så skulle klart meg fint Eg òg. Me får slå oss saman i eit slags overlevings-samarbeid viss det verste skulle skje. 😉👍 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 17 minutes ago, Garegaupa said: Eg òg. Me får slå oss saman i eit slags overlevings-samarbeid viss det verste skulle skje. 😉👍 Du kan få komme og tråkke på dynamosykkelen når jeg skal spille Quake. 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 https://wccftech.com/nvidia-cmp-170hx-cryptocurrency-mining-monster-card-spotted-ampere-ga100-gpu-164-mh-s/ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 Cowboystrekk skrev (5 minutter siden): https://wccftech.com/nvidia-cmp-170hx-cryptocurrency-mining-monster-card-spotted-ampere-ga100-gpu-164-mh-s/ Nesten halve GPUen er skrudd av, en full GA100 har 8192 CUDA-kjerner. Hvis Nvidia hadde laget en kryptoGPU med fullt fungerende minnekontroller fra GA100 ville den også kunnet mine 50% raskere enn denne modellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå