Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Høring om forslag til forenklet tilgang til førerkort i klasse A1 for innehavere av førerkort i klasse B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^Gammel er du da? Man er vel aldri for gammel for MC, uansett kraft. :) Jeg blir 35 til vinteren og har kjørt både 50 (TZR) og 125 (CBF, nåværende). Hadde det ikke vært for personlige vanskeligheter, hadde jeg kanskje hatt A lappen nå. Håper å kunne fullføre før sesongslutt i år, ellers må jeg ta teorien på nytt etter nyttår. Leste også de skulle endre hele systemet for teoriprøven (for alle klasser), men vet ikke når det skal tas i bruk.

Lenke til kommentar

^^Gammel er du da? Man er vel aldri for gammel for MC, uansett kraft. :) Jeg blir 35 til vinteren og har kjørt både 50 (TZR) og 125 (CBF, nåværende). Hadde det ikke vært for personlige vanskeligheter, hadde jeg kanskje hatt A lappen nå. Håper å kunne fullføre før sesongslutt i år, ellers må jeg ta teorien på nytt etter nyttår. Leste også de skulle endre hele systemet for teoriprøven (for alle klasser), men vet ikke når det skal tas i bruk.

Vel, jeg kunne se tilbake på russetiden..og vel så det, det herrens år du ble født  :ph34r: 

Lenke til kommentar

Ja, jeg oppdaget også nettopp det med at 16-åringer skal få kjøre mopedbil på Broom.

https://www.tv2.no/broom/10708384/

 

Dette var vel også en del av høringen, som ikke ble anbefalt i den endelige høringsinnstillingen. Her var det også mange redde mennesker som mente at dette ville bli dommedag.

 

Kjekt for sekstenåringene. Håper kurs for klasse A også går igjennom. For min del kan det gjerne bli en forutsetning at en må ha hatt førerkort klasse B sammenhengende i minst 25 år. :-)

 

Stå på Jon Georg!

Endret av chrgod
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...