Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil en mann sette pris på å få i gave av en date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amatører...

 

Hva er det alle menn har til felles? Uansett om det har startet eller kommer til å skje iløpet av leveårene..

Jo vi mister absolutt alt og finner det aldri uten å måtte spørre fruen

 

https://www.coolstuff.no/Tile-Bluetooth-Tracker

 

Dama kjøpte dette til meg første bursdagen min mens vi datet. Jeg satt 1 på nøklene, 1 på mobilen og 1 på henne.. Slik at jeg aldri mister det som er viktig for meg.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 3e984...ca6
Lenke til kommentar

Jeg blir irritert når fuckbuddies kjøper gaver i tide og utide. Min anbefaling er ganske enkelt å gi ham noe ekstra på det seksuelle plan, for eksempel leie inn en ekstra deltaker.

Men det er noe jeg føler fremtiden til..Liker ham for godt og er alt for usikker til å dele ham med noen andre nå, også er forholdet så nytt at jeg ikke føler meg trygg på å få  inn en ekstra  deltaker.. Det føler jeg er noe som hører et trygt og veletablert forhold til, for noen som stoler fult og helt på hverandre. Om det elementet kommer inn for tidlig er jeg redd det kommer til å ødelegge mer enn å gi

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det er noe jeg føler fremtiden til..Liker ham for godt og er alt for usikker til å dele ham med noen andre nå, også er forholdet så nytt at jeg ikke føler meg trygg på å få  inn en ekstra  deltaker.. Det føler jeg er noe som hører et trygt og veletablert forhold til, for noen som stoler fult og helt på hverandre. Om det elementet kommer inn for tidlig er jeg redd det kommer til å ødelegge mer enn å gi

Så spar det til karen du føler deg sikker på, ikke gjør noe du er usikker på, uansett hvor mye han eller andre påstår at det er nøkkelen til at han skal elske og ville ha deg for alltid - det er bare løgner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så spar det til karen du føler deg sikker på, ikke gjør noe du er usikker på, uansett hvor mye han eller andre påstår at det er nøkkelen til at han skal elske og ville ha deg for alltid - det er bare løgner. 

Nei, du har helt rett og det er ikke noe jeg ville vurdert som en bursdagsgave til elskeren min :-)  Tror ikke han engang ville satt pris på det egentlig. Haha

Lenke til kommentar

Han sender sikkert dickpicks.

Engasjer en digital artist som utifra bildet produserer et digitalt maleri som du skriver ut og rammer inn som gave ;)

 

En morsom og casual gave til en fuckfriend.

 

Hvis du drar til et trykkeri kan du få det printet ut på "stoff papir" slik at det ser og føles ut som et ekte maleri, men da bør man ikke være sjenert ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...